00774-2014-0047
Технически редакции | ||
03.04.2015 15:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2015 15:18 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2015 15:18 ч. : | 03/04/2015 14:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2015 15:18 ч. : | 03/04/2015 14:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.04.2015 15:19 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Стара Загора: 13 - Рекламни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Стойка Иванова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614815, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540
Място/места за контакт: Община Стара Загора, стая 315Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/deynosti-sv-rzani-s-osiguryavane-na-informirane-i-publichnost-s-glasno-dogovor-za-bezv-zmezdna-finansova-pomosch-po-operativna-programa-razvitie-na-choveshkite-resursi-bg051po001-5-2-12-0078-c0001-po-proekt-u-doma-a-ne-v-d.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Дейности, свързани с осигуряване на информиране и публичност, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» №BG051PO001-5.2.12-0078-C0001, по проект: „У дома, а не в дом”
Предмет на поръчката: „Дейности, свързани с осигуряване на информиране и публичност, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» №BG051PO001-5.2.12-0078-C0001, по проект: „У дома, а не в дом” Ще бъдат извършени следните дейности:дизайн, предпечатна подготовка и изработване на информационни материали, при спазване Изискванията на Възложителя, посочени в техническата спецификация и „Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, както следва: 1. Организиране и провеждане/излъчване/отпечатване на: - 2 /две/ пресконференции /встъпителна и заключителна /, на които ще бъдат поканени 30 представители на различни медии, институции и организации, в зала в сградата на Община Стара Загора. - 1 бр. репортаж в местна телевизия с продължителност не по-малка от 60 секунди; - 1 бр. репортаж по местно радио с продължителност не по-малка от 45 секунди; - 3 бр. публикации в местни и електронни медии (вестник); 2. Изработване на дизайн, предпечатна подготовка и изработване на следните информационни материали с размери и изисквания към тях, както следва: - 7 бр. информационни табели – метални, покрити с фолио против графити (проект, изработка и изображение) с размери 1.00х0.75 м. влагоустойчиви, печат – по избор на Изпълнителя. Монтаж – чрез занитване. Да съдържат всички атрибути и да отговарят на изискванията на „Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”; -750 бр. брошури за популяризиране на проекта и услугите в домашна среда с логото на проекта, формат А5, 4+4 цвята, пълноцветно издание; - 495 бр. тениски с логото на проекта – различни размери и цветове; - 191 бр. еко-тефтери с логото на проекта, формат А5, корица книговинил, тяло- офсет 70 г/м2, печат: ситопечат четири цвята; - 455 бр. чадъри с логото на проекта, с автоматично отваряне и затваряне, различни цветове, min d=1030 mm; - 455 броя чаши с логото на проекта; -150 броя преносима памет - USB 32.0 GB с логото на проекта, едноцветен ситопечат или тампон печат; - 191 бр. еко-химикали с логото на проекта с механизъм, надпис: едноцветен ситопечат или тампон печат; - 495 бр. антистрес фигурки (различни форми) от PU материал в различни цветове по PANTONE! с логото на проекта; - 495 бр. гривни в различни цветове по PANTONE! с логото на проекта 350 броя с размери 210 x 12 x 2 mm - за възрастни; 145 броя с размери 180 x 12 x 2 mm - за деца Максимален размер на печатаемото поле: 45 х 9 mm - 498 бр. стикери за визуална идентификация на техническата документация с логото на проекта с размери - 7х9 см. Да съдържат всички атрибути и да отговарят на изискванията на „Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”; - 1 бр. рол-банер с min размер на рекламното пано 80х200 см. Изпълнителят да има предвид, че на банера следната информация следва да заема поне 25% от тяхната площ: а) наименованието на проекта, които се изпълнява; б) стойността на проекта (включително европейското и националното съфинансиране); в) логото на ЕС и ОП РЧР; г) пълното изписване на ЕСФ и ОП РЧР.
79341000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5
БК Дизайн ЕООД; ЕИК 200072838, ул. Китка № 1, Република България 9644, община Балчик, с. Гурково, Тел.: 0888 942523
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» № BG051PO001-5.2.12-0078-C0001, по проект „У дома, а не в дом”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.04.2015 г.
1.Издателска къща „АБ“ ЕООД, гр.Стара Загора 2.ЕТ „Персонал Консулт – Ганчо Попов“, гр. София 3.„Бк Дизайн“ ЕООД, гр. Балчик 4.„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, гр. София 5. „Триера Комюникейшънс“ ЕООД, гр. София
ПРИЛОЖЕНИЕ Г