Версия за печат

00774-2014-0047

BG-Стара Загора: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Стойка Иванова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614815, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Община Стара Загора, стая 315

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/deynosti-sv-rzani-s-osiguryavane-na-informirane-i-publichnost-s-glasno-dogovor-za-bezv-zmezdna-finansova-pomosch-po-operativna-programa-razvitie-na-choveshkite-resursi-bg051po001-5-2-12-0078-c0001-po-proekt-u-doma-a-ne-v-d.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности, свързани с осигуряване на информиране и публичност, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» №BG051PO001-5.2.12-0078-C0001, по проект: „У дома, а не в дом”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката: „Дейности, свързани с осигуряване на информиране и публичност, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» №BG051PO001-5.2.12-0078-C0001, по проект: „У дома, а не в дом” Ще бъдат извършени следните дейности:дизайн, предпечатна подготовка и изработване на информационни материали, при спазване Изискванията на Възложителя, посочени в техническата спецификация и „Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, както следва: 1. Организиране и провеждане/излъчване/отпечатване на: - 2 /две/ пресконференции /встъпителна и заключителна /, на които ще бъдат поканени 30 представители на различни медии, институции и организации, в зала в сградата на Община Стара Загора. - 1 бр. репортаж в местна телевизия с продължителност не по-малка от 60 секунди; - 1 бр. репортаж по местно радио с продължителност не по-малка от 45 секунди; - 3 бр. публикации в местни и електронни медии (вестник); 2. Изработване на дизайн, предпечатна подготовка и изработване на следните информационни материали с размери и изисквания към тях, както следва: - 7 бр. информационни табели – метални, покрити с фолио против графити (проект, изработка и изображение) с размери 1.00х0.75 м. влагоустойчиви, печат – по избор на Изпълнителя. Монтаж – чрез занитване. Да съдържат всички атрибути и да отговарят на изискванията на „Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”; -750 бр. брошури за популяризиране на проекта и услугите в домашна среда с логото на проекта, формат А5, 4+4 цвята, пълноцветно издание; - 495 бр. тениски с логото на проекта – различни размери и цветове; - 191 бр. еко-тефтери с логото на проекта, формат А5, корица книговинил, тяло- офсет 70 г/м2, печат: ситопечат четири цвята; - 455 бр. чадъри с логото на проекта, с автоматично отваряне и затваряне, различни цветове, min d=1030 mm; - 455 броя чаши с логото на проекта; -150 броя преносима памет - USB 32.0 GB с логото на проекта, едноцветен ситопечат или тампон печат; - 191 бр. еко-химикали с логото на проекта с механизъм, надпис: едноцветен ситопечат или тампон печат; - 495 бр. антистрес фигурки (различни форми) от PU материал в различни цветове по PANTONE! с логото на проекта; - 495 бр. гривни в различни цветове по PANTONE! с логото на проекта 350 броя с размери 210 x 12 x 2 mm - за възрастни; 145 броя с размери 180 x 12 x 2 mm - за деца Максимален размер на печатаемото поле: 45 х 9 mm - 498 бр. стикери за визуална идентификация на техническата документация с логото на проекта с размери - 7х9 см. Да съдържат всички атрибути и да отговарят на изискванията на „Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”; - 1 бр. рол-банер с min размер на рекламното пано 80х200 см. Изпълнителят да има предвид, че на банера следната информация следва да заема поне 25% от тяхната площ: а) наименованието на проекта, които се изпълнява; б) стойността на проекта (включително европейското и националното съфинансиране); в) логото на ЕС и ОП РЧР; г) пълното изписване на ЕСФ и ОП РЧР.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17146.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 635211 от 26.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 471 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Дейности, свързани с осигуряване на информиране и публичност, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» №BG051PO001-5.2.12-0078-C0001, по проект: „У дома, а не в дом”
V.1) Дата на сключване договора
18.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

БК Дизайн ЕООД; ЕИК 200072838, ул. Китка № 1, Република България 9644, община Балчик, с. Гурково, Тел.: 0888 942523

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 36481.44 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17146.8 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

договор за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси» № BG051PO001-5.2.12-0078-C0001, по проект „У дома, а не в дом”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Издателска къща „АБ“ ЕООД, гр.Стара Загора 2.ЕТ „Персонал Консулт – Ганчо Попов“, гр. София 3.„Бк Дизайн“ ЕООД, гр. Балчик 4.„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, гр. София 5. „Триера Комюникейшънс“ ЕООД, гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор