Версия за печат

00138-2013-0034

BG-Шумен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

Община Шумен, бул. Славянски 17, За: Надежда Пенчева, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 857617, E-mail: nad@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.shumen.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи при реализацията на проект «Шумен по-доброто място за живеене» осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. по договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Шумен
Код NUTS: BG333
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи при реализацията на проект «Шумен по-доброто място за живеене» осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. по договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022,” поръчката включва следните обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 : Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи на обекти: Рехабилитация на бул. Велики Преслав; Реконструкция на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги в кв.364а на гр. Шумен; Рехабилитация на разпределителна улична мрежа, изграждане на велоалея, обслужваща кв. 570, 571, 572; Реконструкция на междублоково парково пространство и рехабилитация на междублоковата улична мрежа и паркинги в кв. 570, 571, 572. Реконструкция на парково пространство в кв. 292. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи на обекти: Изграждане на зона за отдих в кв. 331; Реконструкция на междублокови пространства кв.294а; Реконструкция на междублоково парково пространство на част от кв.578; Реконструкция на парково пространство и възстановяване зони за отдих кв.279; Възстановяване на зона за обществен отдих в кв.361; Реконструкция на междублокови пространства кв.330а; Реконструкция на междублокови пространства в кв.330; Рехабилитация на междублокова улична мрежа и паркинги кв. 331 Всеки участник може да подаде само една оферта, като сам преценява обособените позиции , за които участва. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В съответствие с клаузите на сключен договор за предоставяне на БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022, възлагането респективно изпълнението на дейностите по обособена позиция 2, зависи от наличието на свободен финансов ресурс по проекта или програмата. В случай, че след провеждане на процедурата и след сключване на договорите по обособена позиция 1 бъде освободен финансов ресурс и/или вследствие на приключване, прекратяване и/или анексиране на действащи договори за предоставяне на БФП по ОПРР се обезпечи наличие на свободен финансов ресурс и след подписване на допълнително споразумение към договор № BG161PO001/1.4-09/2012/022 ще се възложи изпълнението на дейности по обособена позиция 2. Възлагането на дейностите по позиция 2 ще се извърши пообектно до изчерпване на осигурения финансов ресурс, като могат да се възложи изпълнението на услугите предмет на обществената поръчка на един или няколко обекта предмет на позицията .

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
6560 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00138-2013-0034

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 172 - 297870 от 05.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: BG161../2012/022-U-20 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителни и монтажни работи при реализацията на проект «Шумен по-доброто място за живеене» осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. по договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022”. - об.позиция 2
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

СНИК ЕООД ЕИК: 127529000, ул. Паламара 3, офис 2, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 830732

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 6560 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Предмета на поръчката се осъществява в рамките на проект: «Шумен по-доброто място за живеене» осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. по договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. СНИК ЕООД ЕИК: 127529000 2. СС Консулт ЕООД ЕИК: 130400389 3. Русенска строителна борса ООД ЕИК: 117113199