Версия за печат

00138-2013-0035

BG-Шумен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, бул. Славянски 17, За: Надежда Пенчева, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 857617, E-mail: nad@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект «Шумен по-доброто място за живеене» осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. по договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект «Шумен по-доброто място за живеене» осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. по договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022. В съответствие с клаузите на сключен договор за предоставяне на БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022, възлагането респективно изпълнението на дейностите по обособена позиция 2, зависи от наличието на свободен финансов ресурс по проекта или програмата. В случай, че след провеждане на процедурата и след сключване на договора по обособена позиция 1 бъде освободен финансов ресурс и/или вследствие на приключване, прекратяване и/или анексиране на действащи договори за предоставяне на БФП по ОПРР се обезпечи наличие на свободен финансов ресурс и след подписване на допълнително споразумение към договор № BG161PO001/1.4-09/2012/022 ще се възложи изпълнението на част или всички дейности по обособена позиция 2. Обемът на дейностите, които ще се извършат по позиция 2 ще се определи в съответствие с одобрените за финансиране обекти по посочените от участника в техническото предложение цени за извършване на услугата. В случай, че за дейностите предмет на обособена позиция 2 не се осигури финансов ресурс по посочения по горе ред процедурата в тази си част ще бъде прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП. Одита на проекта следва да включва следните проверки: - Дали всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - Дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - Проверка на счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Резултатите от извършения одит на проекта следва да бъдат представени в изчерпателен доклад.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00138-2013-0035

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 559076 от 09.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG161.../2012/022-U-21 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект «Шумен по-доброто място за живеене» осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. по договор за БФП № BG161PO001/1.4-09/2012/022", по обособена позиция 2.
V.1) Дата на сключване договора
20.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Одит Адвайзер ООД ЕИК: 201811851, бул. България, ж.к. Бокар 21, Република Бълагария 1000, София, Тел.: 02 9474011

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предмета на тази поръчка се финансира в рамките на проект «Шумен по-доброто място за живеене», в изпълнение на договор BG161PO001/1.4-09/2012/022, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Одит Адвайзер ООД ЕИК: 201811851 2.ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД ЕИК:103710896


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор