Версия за печат

00145-2015-0002

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез Териториално поделение - Варна, ул. Охрид № 6, За: Марияна Михайлова и Тодор Тодоров, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 663269; 052 663215; 052 663201, E-mail: mariana.mihajlova@varna.nssi.bg, Факс: 052 663240

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/var/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=138&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fvar%2F2014%2F03%2D2015%2D001%2D315%2D1&RecSrc=%2Ftp%2Fvar%2F2014%2F03%2D2015%2D001%2D315%2D1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Варна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Варна, ул."Охрид" № 6
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Варна" по обособени позиции както следва: обособена позиция №1 „“Канцеларските материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“ обособена позиция № 2 “Кламери по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“ обособена позиция № 3 “Класьори по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“ обособена позиция №4 “Папки по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“ обособена позиция №5 „Хартиени изделия по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“ Количеството и видовете канцеларски материали се доставят по отделни заявки – в зависимост от моментните потребности на ТП на НОИ – Варна.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30192100, 30192121, 30192125, 30192133, 30192160, 30197100, 30197320, 30197321, 30197330, 30194100, 39241200, 24910000, 30192113, 22600000, 44424200, 24113200, 30192800, 30192130, 22852000, 30193200, 30192310, 30192123, 30192131, 30192132, 30197220, 22800000, 22851000, 22852100, 30199000, 30199230, 30197600

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Гуми за триене
Химикалки
Маркери
Острилки за моливи
Коректори
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Телбод машинки
Антителбод
Перфоратори
Чертожни линии (шаблони)
Ножици
Лепила
Пълнители с мастило
Мастило
Леплива лента
Сгъстен въздух
Самозалепващи се етикети
Моливи
Папки за сортиране
Настолни контейнери (тави) или органайзери
Ленти за пишещи машини
Флумастери
Пиромоливи
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Кламери
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Класьори
Папки за досиета
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Пощенски пликове
Третирана хартия и картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8537.86 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 587704 от 25.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Канцеларските материали по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“
V.1) Дата на сключване договора
30.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда град София ЕИК 000885099, бул.Цариградско шосе № 139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: zop@hd.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2080.51 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Кламери по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна"
V.1) Дата на сключване договора
30.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис консумативи ООД град Пловдив ЕИК 201417931, ул. Професор Иван Шишманов № 4 ап.1, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 052 520494, E-mail: tender@okoffice.bg, Факс: 052 644120

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 110.85 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:“Класьори по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“
V.1) Дата на сключване договора
30.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Офис консумативи ООД град Пловдив ЕИК 201417931, ул. Професор Иван Шишманов № 4, ап.1, Р България 9000, Пловдив, Тел.: 052 520494, E-mail: tender@okoffice.bg, Факс: 052 644120

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 700 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 678.6 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:“Папки по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“
V.1) Дата на сключване договора
30.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Сара-55 ЕООД град Варна ЕИК103677439, ул.Братя Миладинови бл.63, вх.А, ет.2, ап.6, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 632508, E-mail: avgusta1@abv.bg, Факс: 052 632507

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3384 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:“Хартиени изделия по вид и предполагаеми количества за нуждите на ТП на НОИ-Варна“
V.1) Дата на сключване договора
30.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда град София, ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе № 139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: zop@hd.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2283.9 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Кооперация Панда град София, ЕИК 000885099 Сара-55 ЕООД град Варна, ЕИК 103677439 Офис консумативи ООД град Пловдив, ЕИК 201417931 Панда експерт ООД град София, ЕИК 131298528


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор