Версия за печат

00233-2015-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна Инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Силва Стефанова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326147, E-mail: s.stefanova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки/2015/04/01/2015-оп-039-избор-на-доставчик-на-електрическа-енергия/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: инж.Велин Вълчев, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323027, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Поделение Сигнализация и телекомуникации

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна Инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Служба Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за обектите на ДП НКЖИ присъединени на нива средно и ниско напрежениe

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката е за 251/двеста петдесет и един/ броя обекти,собственост на ДП НКЖИ,намиращи се на територията на Република България,подробно описани в приложената към настоящата документация Техническа спецификация
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е избор на доставчик на електрическа енергия по свободно договорени цени и координатор на стандартна балансираща група съгласно Закона за енергетиката /ЗЕ/, Правилата за търговия с електрическа енергия/ПТЕЕ/ и Закона за обществените поръчки/ЗОП/ за електрозахранване на обекти на ДП НКЖИ, присъединени на нива средно/СрН/ и ниско/НН/напрежение. Срок на договора за изпълнение на обществената поръчка е 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на регистрация на Възложителя на свободния пазар и съответно на първата доставка

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000, 71314100

Описание:

Електрическа енергия
Инженерни услуги, свързани с електрически системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят ще извършва доставка на 40 000 MWh /четиридесет хиляди МWh/. прогнозна нетна активна електрическа енергия и е координатор на стандартна балансираща група за 251/двеста петдесет и един/ броя обекти, собственост на ДП НКЖИ, по приложен в Техническата спецификация списък. Срок на договора за изпълнение на обществената поръчка е 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на регистрация на Възложителя на свободния пазар и съответно на първата доставка

Стойност, без да се включва ДДС
4400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 40 000 лв (четиридесет хиляди лева).Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума по сметка на ДП НКЖИ,IBAN: BG13TTBB94001526738636, BIC: TTBBBG22, банка: Сосиете Женерал Експресбанк АД, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за обектите на ДП НКЖИ присъединени на нива средно и ниско напрежение. Гаранция за участие се освобождава по условията и реда на чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 1 (един) месец или постъпила парична сума, внесена по разплащателната сметка на ДП НКЖИ, IBAN:BG13TTBB94001526738636, BIC:TTBBBG22, банка: Сосиете Женерал ЕкспресбанкАД, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: Гаранция за изпълнение на договор с предмет: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за обектите на ДП НКЖИ присъединени на нива средно и ниско напрежение. Условията и сроковете за задържане и/или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума в евро, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в лева в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника,съответно изпълнителя

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева, с точност до втория знак след десетичната запетая, като се посочва крайна цена за 1 /един/ MWh нетна активна електроенергия и включва: разходите по изготвяне на прогнози, подаване и регистриране на графици в Енергийния системен оператор/ЕСО/, съгласно Правилата за търговия с електическа енергия, сумите за покриване регистрираните небаланси /положителни, отрицателни/, както и всички други разходи, свързани с участието на Възложителя на свободния пазар на електрическа енергия.Предложената от участника цена не включва акциз, ДДС, такси за мрежови услуги и такса задължение към обществото. Възложителят заплаща измерената реално потребена електрическа енергия и регистрирани небаланси /положителни отрицателни/ по предложената от участника цена за 1 /един/ MWh, нетна активна електроенергия, която цена е постоянна за срока на изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице,както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението,подписан от лицата в обединението,копие,заверено от участника,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери,че лицата в обединението поемат солидарна отговорност,заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, копие, заверено от участника. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, копие, заверено от участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Декларация, че участникът притежава собствена информационна система и софтуер за извършване на дейността предмет на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1,букви от а до д, т.2,т.3 и т.4 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1 т.1, букви от а до д,т.2,т.3 и т.4 и ал.2,т.1 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата за участие, участникът представя: 1.Представяне на участника по образец №1, което включва:а) посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1.т.1. буква от а до д , т.2,т.3 и т.4, ал.5.т.1 и т.2 и посочените в обявлението по ал.2.т.1 и т.5. от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя, по образец № 2. Декларацията по образец №2 е неразделна част към образец № 1 - Представяне на участника.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по букви а и б се представят за всяко юридическо лице, включено в обединението в) доказателства по чл.49 от ЗОП: - Лиценз за дейността търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група, в съответствие със Закона за енергетиката /ЗЕ/, Правилата за търговия с електроенергия /ПТЕЕ/, издаден от Комисия за енергийно и водно регулиране /КЕРВ/, копие заверено от участника. Лицензът за дейността търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група е неразделна част към образец № 1 - Представяне на участника - Документ, потвърждаващ че участникът е регистриран в ЕСО като търговец на електрическа енергия с посочен кодов номер и като координатор на стандартна балансираща група с посочен кодов номер /копие заверено от участника/.Документът, потвърждаващ, че участникът е регистриран в ЕСО като търговец на електрическа енергия с посочен кодов номер и като координатор на стандартна балансираща група с посочен кодов номер е неразделна част към образец № 1-Представяне на участника.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по буква в се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор Чуждестранните юридически лица представят документите по т.1 в официален превод. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.51 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно изискванията на чл.51,ал.1,т.1 и т.13 от ЗОП: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката, по образец № 3; 2.Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката, копие, заверено от участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1 и т.2 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има успешно изпълнен минимум 1 (един) брой договор за доставки, еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години назад, считано от датата за подаване на офертата. Под „сходни с предмета на поръчката” се разбира: извършване на дейността доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за обекти, присъединени на нива средно и ниско напрежение. 2.Наличие на внедрена система за управление на качеството или еквивалентни мерки за осигуряване на качество на участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието се доказва от един или повече от участниците в обединението

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 043 - 073729 от 03.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.05.2015 г.  Час: 16:45
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.05.2015 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

ДП НКЖИ,гр. София, бул.Княгиня Мария Луиза № 110,партер, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят Плик № 2 с надпис Предложение за изпълнение на поръчката, който съдържа: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което задължително включва срока за изпълнение; 2.Декларация за потвърждаване възможностите на участника, ако бъде избран за Изпълнител, да достави цялото прогнозно количество заявена електроенергия за целия период на действие на сключения договор, до всички обекти на Възложителя, включени в Техническата Спецификация; 3.Декларация по чл.33.ал.4 от ЗОП, по преценка на участника. Документацията за участие се публикува в профила на купувача http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-детайли/ в деня на публикуването на обявлението, но не по-късно от следващия работен ден. Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място.Възложителят е длъжен да предостави документацията за участие на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, при заявен писмено точен адрес за кореспонденция. При поискване, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане и постъпила сума по сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: Сосиете Женерал Експресбанк АД. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер. Документацията за участие може да бъде получена и в ДП НКЖИ, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 4 лева с ДДС,внесена в касата на предприятието. Всички разяснения и решения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача.Съгласно чл.58а от ЗОП, обменът на информация се извършва по пощата, факс, електронен път или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5,т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, Поделение СТ, лице за контакт: главен юрисконсулт Любка Грозданова, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9322060, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: http://www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ