Версия за печат

00185-2015-0004

BG-Белослав: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белослав, ул.Цар Симеон Велики №223, За: инж.Тихомир Кирчев, Иванка Димитрова, Република България 9178, Белослав, Тел.: 05112 3569, E-mail: obstinabeloslav@abv.bg, Факс: 05112 2214

Място/места за контакт: Директор дирекция ИИП, Гл.юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.beloslav.org.

Адрес на профила на купувача: http://beloslav.org/section-55-01_04_15.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране, реконструкция и модернизация на читалищни сгради на територията на Община Белослав- читалищна сграда в гр.Белослав.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Белослав
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Съществуващата сграда на Народното читалище „Съзнание-1926” в гр.Белослав е публична общинска собственост и е построена през 1976г. Намира се в кв.30, УПИ XV-570, със застроена площ от 1544м2, и разгъната застроена площ от 3371м2. Необходимо е да се изготви инвестиционен проект, архитектурно заснемане, технически паспорт с конструктивно обследване и детайлно енергийно обследване за обект: „Реконструкция и модернизация на Народно читалище «Съзнание-1926», находящо се в УПИ XV-570, кв.30 по плана на гр.Белослав, община Белослав, ул.”Св.Св.Кирил и Методий” №7”. В заданието се уточняват основните изисквания за проектиране на основен ремонт и реконструкция на сградата. Да се спазят всички мерки, дадени в Доклада за резултатите от конструктивното обследване и оценка на състоянието на строеж. В проектите да се включат пълният обем енергоспестяващи мерки, описани в Доклада от обследването за енергийна ефективност. Енергоспестяващите мерки да са насочени към основните структурни елементи на сградите ( външни стени, включително врати и прозорци, покриви, подове ), системите за отопление, охлаждане и вентилация и електрически системи (осветление, системи за управление и регулиране на потреблението). Инвестиционния проект по всички части да бъде изпълнен в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с wвреждания.Инвестиционните проекти да отговарят по обем и съдържание на изискванията на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. 1.Част „Архитектурна": Преди започване на проектирането да се направи обстоен оглед на обекта и прилежащата му територия. Да се изготви подробно архитектурно заснемане. С проекта за ремонт и реконструкция да се предвидят необходимите строително монтажни работи, които да удовлетворяват изискванията на чл. 169 от ЗУТ по отношение съществените изисквания за безопасна експлоатация, хигиена, опазване здравето и живота на хората. 2.Част „Конструктивна" - За сградата да се изготвят конструктивно обследване и технически паспорт. 3.Част „ВиК" - Да се проектира водопроводна и канализационна инсталация, съобразно архитектурното решение.Да се подменят съществуващите сградни ВиК инсталации. Новата водопроводна инсталация да се предвиди от полипропилен. Където е необходимо да се предвиди топлоизолация на тръбите. 4.Част „Електро"- Да се проектира ново ел= захранване за сградата. Захранването на електрическите консуматори да се осъществи от ново ел. табло, разчетено на натоварването и с предвидени резервни изводи. На всеки етаж да има подтабла, които да бъдат оразмерени съобразно натоварването и с предвидените резервни изводи; 5.Част „ОВК" - Да се предвиди проектиране на нова отоплителна система.; 6.Част „Енергийна ефективност" - Да се изготви Доклад за обследване за енергийна ефективност. 7.Част „Пожарна безопасност" - Да се изготви Част „Пожарна безопасност" на инвестиционен проект с обхват и съдържание, съгласно Приложение № 3 към чл.4, ал. 1. от Наредба № 1з-1971/29.10.2009г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар на МВР и МРРБ;.8.Част „Пожароизвестяване и пожарогасене"- Да се изготви Част „Пожароизвестяване и пожарогасене”; 9. Част „План за безопасност и здраве (ПБЗ)";10.Част „Сметна документация, включваща и обобщена (генерална) стойностна-сметка на обекта. Да се изработи част сметна документация, като самостоятелна част на проекта, която да съдържа обяснителна записка, количествени и стойностни сметки по частите на проекта за видовете СМР, спецификации на оборудването и обзавеждането и друга информация в зависимост от вида и спецификата на обекта. Да се изработи обобщена (генерална) стойностна сметка на обекта. 11.Част „План за управление на строителни отпадъци”. Изпълнителят следва да осъществява авторския надзор по изпълнението на изготвения и проект.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71250000, 71000000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по измервания и заснемания
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Инвестиционния проект да се разработи във фаза технически проект и по следните части: 1. Архитектура, в това число цветово решение на фасадите; 2. Конструктивна; 3. Технически паспорт на сградата. 4. Конструктивно обследване и Доклад за резултатите от конструктивното обследване и оценка на състоянието на строеж. 5. ВиК; 6. Ел; 7. ОВК; 8. Енергийно обследване на сградата и Доклад от обследване на енергийна ефективност. Сертификат за енергийните характеристики на сградата. 9. Енергийна ефективност, Доклад за съответствие на енергийната ефективност; 10. Проект за пожарна безопасност; 11. Проект „Пожароизвестяване и пожарогасене”. 12. План за безопасност и здраве. 13. Сметна документация, включваща и обобщена (генерална) стойностна сметка на обекта. 14. Подробна КСС. Работният проект да се комплектова по 4 /четири/ екземпляра - документи, графични материали, текстова част - обяснителни записки, детайли, спецификации. Да се представи и на магнитен носител CD. Изпълнителят следва да осигури авторския надзор по изпълнението на изготвения и представен от него инвестиционен проект.

Прогнозна стойност без ДДС
41666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

10.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 250 (двеста и петдесет) лева, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по сметка на община Белослав: Банка: “Инвестбанк”АД – Варна IBAN: BG 03 IORT 7377 3310 3000 03 BIC: IORT BGSF или банкова гаранция за срока на валидност на офертата. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на община Белослав на посочената банкова сметка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 - чл. 62а от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на Договора е в размер на 1% /един процент/ от стойността на договора без ДДС. Същата може да се внесе по банков път: Банка: “Инвестбанк”АД – Варна IBAN: BG 03 IORT 7377 3310 3000 03, BIC: IORT BGSF или да се представи под формата на банкова гаранция, издадена в полза на възложителя, със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни след крайния срок на договора. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с Договора между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият Участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Общата стойност за изпълнение на работата, предмет на договора е в размер, съгласно ценовата оферта на Изпълнителя, платима при условия и в размери, както следва: -Възложителят изплаща на изпълнителя сума в размер на 10% (десет процента) от цената за изготвяне на проекта, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след изготвяне и предаване на инвестиционните проекти с двустранно подписан приемо- предавателен протокол и представяне на надлежна фактура от страна на Изпълнителя; Останалата сума за проектиране се изплаща след получаване на авансово плащане по сключен договор за безвъзмездна финансова помощ с Държавен фонд «Земеделие» по Програма за развитие на селските райони на Република България, по друга програма на Европейски съюз, осигуряване на финансиране от собствени бюджетни средства или от други източници на финансиране на обекта, съгласно условията в проекта на договор. Сумите за авторски надзор ще се изплащат в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и Хонорар сметка за извършен авторски надзор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице. В случая към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице едно от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. С офертата си участникът може без ограничения да предлага ползването на подизпълнители при изпълнение на поръчката. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 и ал.5 от ЗОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от Закона. Външните експерти, участвали в разработване на документацията не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като кандидати, участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от ДР на ЗОП не може да бъдат самостоятелни участници в тази процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата следва да съдържа: ПЛИК № 1 –съдържащ: 1 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2 Представяне на участника; 3 Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банкова гаранция за участие; 4 . Декларация за обстоятелства по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - подава се от участника, всеки член в обединението; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55 ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП.6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител–когато е приложимо;7. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания към участника. 8. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществените поръчки; При подписването на декларацията следва да се има предвид следното: "Минимална цена на труд" според §1, т.12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година; Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg; Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ:работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч., 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67; Лице за контакт: Елена Грошева; Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/; Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2,Телефон: 02 8119 443; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора. 11. Декларация по чл. 6, ал. 2 Закон за мерките срещу изпирането на пари; 12. Нотариално заверено пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата. Изисква се само, когато участникът е юридическо лице и когато избраното лице не представлява участника, съгласно документите за съдебна регистрация и/или вписаните представляващи го лица в Търговския регистър; 13. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – копие на договора за обединение. Изисква се само, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Плик № 2 трябва да има следното съдържание: Техническо предложение- “Предложение за изпълнение на поръчката”, изготвено по указанията в образец № 11, и ако е приложимо – декларация в свободен текст по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 3 трябва да има следното съдържание: „Ценово предложение” . Предложената цена е в лева без ДДС. Извън Плик № 3 не трябва да е посочена никаква информация относно цената, предложена от Участника. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си, извън Плик № 3, елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: НЯМА
Минимални изисквания: НЯМА
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Когато посочената услуга е вписана в Регистъра на обществените поръчки, се посочва и идентификационния номер на обществената поръчка в РОП. За доказване на услугата, която не е вписана в публичния регистър, се приема: удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган. Под "Сходна или еднаква с предмета на поръчката" следва да се разбира услуга за изработване на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на обществени сгради . 2. ДЕКЛАРАЦИЯ-СПИСЪК на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на всеки от тях; 3. Документ за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн), както и внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалентен), в обхват приложим към предмета на поръчката (проектиране на сгради), издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме и представени еквивалентни сертификати, издадени от органи на, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда (чл. 53, ал. 4 от ЗОП). Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, за което представя декларация. В тези случаи, участникът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има минимум една сходна или еднаква с предмета на поръчката услуга, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под "Сходна или еднаква с предмета на поръчката" следва да се разбира услуга за изработване на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на обществени сгради . 2. Минимално изискуем състав от експерти (технически лица) за изпълнение на поръчката: 2.1. Ръководител проект с квалификационна степен магистър в специалност „Архитектура“ или еквивалентна, с не по-малко от 5 години професионален опит, пълна проектантска правоспособност; 2.2. Инженер по част „Конструктивна” - минимална образователно - квалификационна степен магистър, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна, минимум 3/три/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност. 2.3. Инженер по част „Водоснабдяване и канализация” - минимална образователно - квалификационна степен магистър, специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, минимум 3/три/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; 2.4. Инженер по част „Електрическа” - минимална образователно – квалификационна степен магистър, специалност „Електроинженер” или еквивалентна, минимум 3/три/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност 2.5. Инженер по част „Отопление, вентилация и климатизация” – минимална образователно - квалификационна степен бакалавър, специалност „Топлотехника” или еквивалентна, минимум 3 /три/ години опит по специалността, пълна проектантска правоспособност; 2.6. Инженер по част „Енергийна ефективност“ - минимална образователно - квалификационна степен бакалавър, специалност „Електроинженер”, „ОВК” или еквивалентна - минимум 3 /три/ години опит по специалността, пълна проектантска; 2.7. Инженер и/или архитект по част „Пожарна безопасност”, „ПБЗ”, „ПУСО” призната професионална квалификация, съгласно Закона за признаване на професионалните квалификации (ЗППК) или еквивалентна или да е преминал курс за разработване на част „ПБЗ” и „ПУСО”. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн) в обхват приложим към предмета на поръчката (проектиране на сгради), издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно чл. 230 от ЗУТ инвестиционните проекти се изработват от проектанти - физически лица, които притежават съответната техническа и проектантска правоспособност. Чужденци и граждани на държави - членки на Европейския съюз, или на други държави - страни по Споразумението за Европейското икономическо пространство, на които е призната професионалната квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации, могат да извършват дейности по проектиране, в обхвата на квалификацията си при условията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка: Подпоказател-“ Срок за изготвяне на проектите”-70% и Подпоказател - "Срок за отстраняване на установени непълноти и грешки до окончателното приемане на извършената работа" - 30%;; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.05.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.05.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала в сгратата на общинска администрация Белослав, гр.Белослав, ул."Цар Симеон Велики" №23

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64, ал. 3, във връзка с чл.14 ал.3 от ЗОП, Възложителят намалява сроковете по ал. 1 на същия член до 33 дни - със 7 календарни дни, като изпраща настоящото обявление по електронен път. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача, посочен в раздел I.1.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедурата; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба може да се подава от всяко от лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ