Версия за печат

00102-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален институт на правосъдието, ул. Екзарх Йосиф № 14, За: Петър Петров, Република България 1000, София, Тел.: 02 9359100, E-mail: petrov@nij.bg, Факс: 02 9359100

Място/места за контакт: гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 14

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nij.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nij.bg/ProcedureAndPublicCalls/Details.aspx?pageid=1833&lang=bg-BG&id=247&p=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: съгласно Закона за съдебната власт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на техника/оборудване, обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 - Техническа подкрепа за подготовка и провеждане на обучения по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, Обособена позиция № 2 – Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на мултифункционално устройство за нуждите на Националния институт на правосъдието.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката /доставките/ е сградата на Националния институт на правосъдието - гр. София, ул.“Екзарх Йосиф” № 14.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка еДоставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на техника/оборудване, обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 - Техническа подкрепа за подготовка и провеждане на обучения по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, Обособена позиция № 2 – Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на мултифункционално устройство за нуждите на Националния институт на правосъдието. Пълното описание на техниката/оборудването предмет на доставка за съответната обособена позиция се съдържа в Техническата спецификация на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110, 38520000, 38652120, 30000000

Описание:

Лазерни принтери
Скенери
Видеопроектори
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Участникът избран за изпълнител следва да достави, монтира, тества и пусне в експлоатация следната техника/оборудване: За Обособена позиция № 1 - 1. Мултимедиен проектор статичен – 1 брой, 2. Мултимедиен проектор статичен с видеолизатор, екран, стойка и окабеляване – 1 брой, 3. Мултимедиен проектор преносим – 1 брой, 4. Мултифункционално устройство копир/скенер – 1 брой, 5. Мултифункционално устройство копир/скенер цветно – 1 брой, 6. Лазарен цветен принтер – 5 броя; За Обособена позиция № 2 - 1. Мултифункционално устройство - /МФУ/ - 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
44197.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на, както следва: За Обособена позиция № 1 - 400 (четиристотин) лева, За Обособена позиция № 2 – 8 (осем) лева, а участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност съответстващ на срока на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Национален институт на правосъдието : IBAN BG11BNBG96613300174101; BIC BNBGBGSD; Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно. Възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 г. - 2013 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”. (Приложимо за Обособена позиция №1) Финансирането по Обособена позиция № 2 е съгласно одобрения бюджет на Националния институт на правосъдието за 2015 г. Начин на плащане: Приложимо за Обособена позиция № 1 и № 2 - Заплащането на доставеното оборудване/техника по договора се извършва в български лева, по банков път чрез платежно нареждане, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на доставката, монтажа, тестването и въвеждането в експлоатация на оборудването/техниката в мястото на изпълнение на поръчката, а именно: сградата на Националния институт на правосъдието - гр. София, ул.“Екзарх Йосиф” № 14, срещу представяне на следните документи: оригинална фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от представители на възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания /в частта за обособени позиции № 1 и 2/. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. В случай, че участник представи ценова оферта, надвишаваща общата прогнозна стойност по съответната обособена позиция или посочените максимално допустими единични цени за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция, то неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече об. позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Участниците представят толкова плика № 1 "Документи за подбор", № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ и № 3 „Предлагана цена“ за колкото об. позиции участват, като всеки плик следва е надписан и с номера и наименованието на об. позиция, за която се отнася. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участниците се извършва по един от следните начини: Лично - срещу подпис; По пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; Чрез куриерска служба с обратна разписка; По факс; По електронен път при условията и реда на Закона за ел. документ и ел. подпис; Чрез комбинация от тези средства. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата, на посочения от него адрес/ел. адрес/факс номер или получено на ръка лично или от законният представител на юр. лице или от лицето, посочено за контакти в офертата на участника. Когато участникът е променил своя адрес или ел. адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това ответната страна, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/ел. адрес/факса, известен на изпращача. Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на общ. поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на офертите. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по ел. път при условията и по реда на Закона за ел. документ и ел. подпис. Решенията, изпратени по факс или по електронен път, се приемат за редовно връчени, ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс или електронен адрес и е получено автоматично генерирано съобщение, потвърждаващо изпращането.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В проц-та за възлагане на общ-та поръчка могат да участват български и чужд. физ. или юр. лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изисква-та на Възложит., посочени в док-та за участие, както и на спец-те изисквания, предвидени във всички относими нормативни актове, свързани с изп. на договора. Съд-ие на Плик № 1-"Документи за подбор": 1.Списък на док-те и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Представяне на участ., което включва: - Оферта за участие, съд. декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП и срок на валидност на офертата. Когато участникът е юрид. лице или едноличен търговец участниците следва да посочат единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законод-то на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът е физ. лице – Име, ЕГН, адрес и др. Когато участникът е обединение изисканата информация се представя за всяко физ. или юридическо лице включено в обединението. В случай, че участникът ще ползва подизп. при изпълнение на поръчката, в т. 3 от офертата се попълва таблицата, като се посочва: наименование на подизп-те, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизп-ли.; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП.; декларация по чл. 16 г., ал. 5, т. 2 от ЗОП /в случай, че е приложимо/;3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.; 4. Доказателства за технически възможности на участника- съгласно поле III.2.3 от настоящото обявление; 5.Декларация по чл.56, ал.1,т.12 от ЗОП; 6.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 7. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 8. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП; 10. Декларация за липса на обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси" по смисъла на чл. 57 и обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) 966/2012 г.(приложимо за об. поз. №1); 11. Декл. за липса на свързаност по смисъла на общите условия към договора за БФП(приложимо за об. поз. № 1); 12. Декл. по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП; 13. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (представя се в случай, че офертата е подписана от лице, което не е законен представител на участника); Когато уч-ик в проц-та е обед-ие, което не е юрид. лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За обединението не се прилага документ за регистрация. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 - „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставя се поставя техническото предложение (включващо и срок за изпълнение), и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 ЗОП. Плик № 3 – “Предлагана цена” , съдържащ ценовата оферта на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълнените еднакви или сходни с предмета на обособената позиция за която участват доставки (на подобни или идентични артикули) през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Участниците представят отделен Списък на изпълнените доставки за всяка една обособена позиция за която участват 2. Оторизационни писма от производителя на съответната марка техника/оборудване или негов официален представител, удостоверяващи права на участниците да търгуват/продават и сервизират предлаганата техника. (приложимо за Обособена позиция № 1)
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да имат минимум 2 успешно изпълнени еднакви или сходни с предмета на обособената позиция за която участват доставки, с приложени доказателства за извършените доставки. В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, то изискването за броя на изпълнените доставки не се прилага сумарно, т.е. достатъчно е участникът да има изпълнени минимум две изпълнени доставки с предмет, сходен с предмета на съответните обособените позиции. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени доставки се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 2. Участниците трябва да представят оторизационни писма от производителя на съответната марка техника/оборудване или негов официален представител, от които да е видно, че имат права да търгуват/продават и сервизират предлаганата техника. Оторизацията следва да бъде със срок на валидност, съответстващ минимум на посочения от участниците гаранционен срок на предлаганата техника/оборудване.(Приложимо за Обособена позиция № 1) **Забележка: представянето на оторизационно писмо не важи за стоки от предмета на поръчката, на които участникът е производител. ** Забележка: представянето на оторизационно писмо не важи за отделните елементи, модули, компоненти и за консумативите от предлаганото оборудване/техника. При липса на сервизни права, участниците са длъжни да посочат в своята оферта сервиза, който ще бъде използван и да приложат всички необходими сертификати за квалификация и договори, издадени от производителя на техниката/оборудването или упълномощен негов представител, удостоверяващи сервизните права, както и декларация от собственика му за сервизиране на предлаганата техника.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

в сградата на Национален институт на правосъдието, гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 14

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането ще бъде осигурено по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 г. - 2013 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси” (Приложимо за Обособена позици № 1)

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на НИП www.nij.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национален институт на правосъдието, ул. Екзарх Йосиф № 14, Република България 1000, София, Тел.: 02 9359100, E-mail: petrov@nij.bg, Факс: 02 9359100

Интернет адрес/и:

URL: www.nij.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Техническа подкрепа за подготовка и провеждане на обучения по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 г. - 2013 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, е необходимо да бъде извършена доставка на следната техника/оборудване: 1. Мултимедиен проектор статичен – 1 брой, 2. Мултимедиен проектор статичен с видеолизатор, екран, стойка и окабеляване – 1 брой, 3. Мултимедиен проектор преносим – 1 брой, 4. Мултифункционално устройство копир/скенер – 1 брой, 5. Мултифункционално устройство копир/скенер цветно – 1 брой, 6. Лазарен цветен принтер – 5 броя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110, 38520000, 38652120, 30000000

Описание:

Лазерни принтери
Скенери
Видеопроектори
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

3) Количество или обем

За Обособена позиция № 1 - 1. Мултимедиен проектор статичен – 1 брой, 2. Мултимедиен проектор статичен с видеолизатор, екран, стойка и окабеляване – 1 брой, 3. Мултимедиен проектор преносим – 1 брой, 4. Мултифункционално устройство копир/скенер – 1 брой, 5. Мултифункционално устройство копир/скенер цветно – 1 брой, 6. Лазарен цветен принтер – 5 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
43364 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на мултифункционално устройство за нуждите на Националния институт на правосъдието.
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на одобрения бюджет на Националния институт на правосъдието за 2015 г., следва да бъде извършена доставка на 1 бр. Мултифункционално устройство - /МФУ/.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110, 38520000, 30000000

Описание:

Лазерни принтери
Скенери
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

3) Количество или обем

За Обособена позиция № 2 – 1. Мултифункционално устройство - /МФУ/ - 1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
833.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2015 г.