00102-2015-0002
Технически редакции | ||
30.03.2015 16:18 ч. : | 30/03/2015 16:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.03.2015 16:18 ч. : | 30/03/2015 16:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национален институт на правосъдието, ул. Екзарх Йосиф № 14, За: Петър Петров, Република България 1000, София, Тел.: 02 9359100, E-mail: petrov@nij.bg, Факс: 02 9359100
Място/места за контакт: гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 14Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nij.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nij.bg/ProcedureAndPublicCalls/Details.aspx?pageid=1833&lang=bg-BG&id=247&p=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: съгласно Закона за съдебната власт
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на техника/оборудване, обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 - Техническа подкрепа за подготовка и провеждане на обучения по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, Обособена позиция № 2 – Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на мултифункционално устройство за нуждите на Националния институт на правосъдието.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка еДоставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на техника/оборудване, обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 - Техническа подкрепа за подготовка и провеждане на обучения по проект „Повишаване на текущата квалификация в областта на гражданското и търговското право”, съгласно договор № К14-24-2/24.07.2014 г. сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, Обособена позиция № 2 – Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на мултифункционално устройство за нуждите на Националния институт на правосъдието. Пълното описание на техниката/оборудването предмет на доставка за съответната обособена позиция се съдържа в Техническата спецификация на одобрената документация за участие.
30232110, 38520000, 38652120, 30000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Участникът избран за изпълнител следва да достави, монтира, тества и пусне в експлоатация следната техника/оборудване: За Обособена позиция № 1 - 1. Мултимедиен проектор статичен – 1 брой, 2. Мултимедиен проектор статичен с видеолизатор, екран, стойка и окабеляване – 1 брой, 3. Мултимедиен проектор преносим – 1 брой, 4. Мултифункционално устройство копир/скенер – 1 брой, 5. Мултифункционално устройство копир/скенер цветно – 1 брой, 6. Лазарен цветен принтер – 5 броя; За Обособена позиция № 2 - 1. Мултифункционално устройство - /МФУ/ - 1 бр.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на, както следва: За Обособена позиция № 1 - 400 (четиристотин) лева, За Обособена позиция № 2 – 8 (осем) лева, а участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност съответстващ на срока на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Национален институт на правосъдието : IBAN BG11BNBG96613300174101; BIC BNBGBGSD; Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно. Възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Финансирането ще бъде осигурено по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 г. - 2013 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”. (Приложимо за Обособена позиция №1) Финансирането по Обособена позиция № 2 е съгласно одобрения бюджет на Националния институт на правосъдието за 2015 г. Начин на плащане: Приложимо за Обособена позиция № 1 и № 2 - Заплащането на доставеното оборудване/техника по договора се извършва в български лева, по банков път чрез платежно нареждане, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на доставката, монтажа, тестването и въвеждането в експлоатация на оборудването/техниката в мястото на изпълнение на поръчката, а именно: сградата на Националния институт на правосъдието - гр. София, ул.“Екзарх Йосиф” № 14, срещу представяне на следните документи: оригинална фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от представители на възложителя и изпълнителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.
Настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания /в частта за обособени позиции № 1 и 2/. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. В случай, че участник представи ценова оферта, надвишаваща общата прогнозна стойност по съответната обособена позиция или посочените максимално допустими единични цени за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция, то неговата оферта няма да бъде разглеждана и той ще бъде отстранен от участие в процедурата. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече об. позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Участниците представят толкова плика № 1 "Документи за подбор", № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ и № 3 „Предлагана цена“ за колкото об. позиции участват, като всеки плик следва е надписан и с номера и наименованието на об. позиция, за която се отнася. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участниците се извършва по един от следните начини: Лично - срещу подпис; По пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; Чрез куриерска служба с обратна разписка; По факс; По електронен път при условията и реда на Закона за ел. документ и ел. подпис; Чрез комбинация от тези средства. За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата, на посочения от него адрес/ел. адрес/факс номер или получено на ръка лично или от законният представител на юр. лице или от лицето, посочено за контакти в офертата на участника. Когато участникът е променил своя адрес или ел. адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това ответната страна, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/ел. адрес/факса, известен на изпращача. Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на общ. поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на офертите. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по ел. път при условията и по реда на Закона за ел. документ и ел. подпис. Решенията, изпратени по факс или по електронен път, се приемат за редовно връчени, ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс или електронен адрес и е получено автоматично генерирано съобщение, потвърждаващо изпращането.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
в сградата на Национален институт на правосъдието, гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 14
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането ще бъде осигурено по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 г. - 2013 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси” (Приложимо за Обособена позици № 1)
От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на НИП www.nij.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП
Национален институт на правосъдието, ул. Екзарх Йосиф № 14, Република България 1000, София, Тел.: 02 9359100, E-mail: petrov@nij.bg, Факс: 02 9359100
Интернет адрес/и:
URL: www.nij.bg.
30.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Във връзка с изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 г. - 2013 г., приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.4. „Компетентна съдебна система и ефективно управление на човешките ресурси”, е необходимо да бъде извършена доставка на следната техника/оборудване: 1. Мултимедиен проектор статичен – 1 брой, 2. Мултимедиен проектор статичен с видеолизатор, екран, стойка и окабеляване – 1 брой, 3. Мултимедиен проектор преносим – 1 брой, 4. Мултифункционално устройство копир/скенер – 1 брой, 5. Мултифункционално устройство копир/скенер цветно – 1 брой, 6. Лазарен цветен принтер – 5 броя.
30232110, 38520000, 38652120, 30000000
Описание:
За Обособена позиция № 1 - 1. Мултимедиен проектор статичен – 1 брой, 2. Мултимедиен проектор статичен с видеолизатор, екран, стойка и окабеляване – 1 брой, 3. Мултимедиен проектор преносим – 1 брой, 4. Мултифункционално устройство копир/скенер – 1 брой, 5. Мултифункционално устройство копир/скенер цветно – 1 брой, 6. Лазарен цветен принтер – 5 броя.
Във връзка с изпълнение на одобрения бюджет на Националния институт на правосъдието за 2015 г., следва да бъде извършена доставка на 1 бр. Мултифункционално устройство - /МФУ/.
30232110, 38520000, 30000000
Описание:
За Обособена позиция № 2 – 1. Мултифункционално устройство - /МФУ/ - 1 бр.