Версия за печат

00566-2015-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална спортна академия “Васил Левски“, Студентски град, За: Александър Вуков, Република България 1700, София, Тел.: 0896 776631, E-mail: avukov@abv.bg

Място/места за контакт: Управител служба Студентски столове

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nsa.bg/bg/page,1677.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Национална спортна академия “Васил Левски“, София, Студентски град, Деловодство, ст.111, Ректорат, За: Красимира Андонова, Република България 1700, София, Тел.: 02 4014224

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти до стол ВУСБ – Равда за 2015 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Стол на Национална спортна академия „Васил Левски”, находящ се в ВУСБ – Равда, община Несебър, Област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Национална спортна академия „Васил Левски” до стол ВУСБ – Равда . Поръчката ще се осъществява чрез периодични доставки на конкретно заявени видове и количества хранителни продукти за периода на месеци юни, юли, август и септември на 2015 г. Изпълнителят ще е задължен за своя сметка (включително транспорт) и на свой риск да доставя денонощно заявените хранителни продукти до стола на Национална спортна академия „Васил Левски” Срокът на договора е до 30.09.2015 година.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2.1. Обществената поръчка е за доставка на посочените в образеца на ценовото предложение видове и количество хранителни продукти по месеци, което поради своя обем и табличен вид е приложено към Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача на Възложителя. 2.2. Количеството за месечното потребление на видовете хранителни продукти необходими на Възложителя за периода на посочените месеци на 2015 г. е ориентировъчно и не е задължително за закупуване от Възложителя. 2.3. Конкретното количеството и вид на заявяваните за доставка хранителни продукти ще се определя от Възложителя в зависимост от потреблението и евентуалното възникване на необходимост от доставка на такива в рамките на бюджетните възможности, поради което Възложителят не е обвързан със закупуването на изброените видове и количества по месеци, а само и единствено с посочената единична стойност, въз основа на която да заплати хранителните продукти, в случай че такива бъдат закупени.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.09.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за УЧАСТИЕ в процедурата и гаранция за ДОБРО ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора. 3.1. Гаранция за УЧАСТИЕ в процедурата е в размер на 1000 /хиляда/ лева, която следва да се внесе в срок до 27.04.2015 г., по банкова сметка на НСА „Васил Левски” IBAN: BG74 BNBG 9661 3300 1751 01, при БНБ, ЦУ, BIC BNBG BGSD, като се посочи Предмета на поръчката и решението за откриване на процедурата, за която се представя гаранцията, и се представи копие от платежното нареждане. 3.2. Гаранция за ДОБРО ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора. Участникът класиран на първо място, е длъжен в срок до 7 (седем) работни дни от влизане в сила на решението за избирането му да представи на Възложителя гаранция за добро изпълнение на договора, в размер на 3000 /три хиляди / лева, по банкова сметка на НСА „Васил Левски”, IBAN: BG74 BNBG 9661 3300 1751 01, при БНБ, ЦУ, BIC BNBG BGSD, като се посочи Предмета на поръчката и решението за класиране на процедурата, за която се представя гаранцията. 3.3. В случай, че участникът желае да представи банкова гаранция за УЧАСТИЕ в процедурата, същата следва да е със срок на валидност до 30.07.2015 г. и да се представи в оригинал и текста – съдържанието й да отговаря точно на приложения образец в Документацията за участие, в противен случай, същата се счита за невалидна и комисията ще има право да не допусне участника до оценяване и класиране и да предложи същия за отстраняване от процедурата. 3.4. В случай, че участникът желае да представи банкова гаранция за ДОБРО ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора, същата следва да е със срок на валидност до 30.09.2015 г. и да се представи в оригинал и текста – съдържанието й да отговаря точно на приложения образец в Документацията за участие, в противен случай, същата се счита за невалидна и Възложителят ще има право да сключи договор с класирания на второ място участник. 3.5.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 15 работни дни след изтичане на срока на действие на договора, но само при условие, че Изпълнителят няма неизпълнени изискуеми задължения към Възложителя и при условие, че няма неразрешени спорове и/или не приключили съдебни производства, свързани с изпълнението на договора, както и ако е направил изрично писмено искане да му бъде върната. 3.6. В случай, че се представят банкови гаранции за участие и за добро изпълнение на договора, същите следва да е издадени без условия за Възложителя – безусловни и неотменими. 3.7. Не се допускат и няма да бъдат приемани банкови гаранции за участие и добро изпълнение на договора, в които са заложени затруднения за Възложителя за усвояване и удовлетворяване на сумите по нея, както и заложени условия като „потвърждения на подписи от обслужващи банки”, „Вашето писмено искане за плащане трябва да ни бъде предоставено, чрез посредничеството на централата на обслужващата Ви банка, потвърждаваща, че положените от Вас подписи са автентични и Ви задължават съгласно закона” и други подобни. Банката издаваща същата следва да е задължена да изплаща незабавно всички писмено поискани от Ректора на Национална спортна академия „Васил Левски” суми до размера на издадената гаранция на основанията предвидени в ЗОП и договора за обществена поръчка. 3.8. Гаранцията за участие в процедурата се представя в плик № 1 с надпис "Документи за подбор".

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплаща на Изпълнителя стойността на доставените и приети през съответния месец хранителни продукти по единичните цени посочени в ценовото му предложение, след представяне на сборна фактура, по банкова сметка на Изпълнителя Фактурата следва да бъде представена на касиер – счетоводителя на НСА „Васил Левски”, при стол ВУСБ Равда НСА и на електронен адрес email: avukov@abv.bg. Не се допускат корекции на цените, поради промяна на други елементи от нейното формиране (доставно - складови, транспортни и всички други присъщи за осъществяването на дейността разходи, печалба и т.н.), освен в полза на Възложителя

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на обединение, както и за участие с такова, но в случай, че се участва в процедурата като обединение, задължително следва: 1. да се спазят изискванията на чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, чл.56, ал.1, т.2 и ал.3 от ЗОП. 2. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред Възложителя, което е упълномощено да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 3. да се представи заверено копие на договора, с който е създадено обединението. 4. Срокът за който е учредено да не е по-кратък от този на действие на договора на обществената поръчка, и да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Да е посочено ясно разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях при изпълнение на настоящата обществена поръчка. 5. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението следва да представи в Плик №1, всички Декларации по образец изисквани от участника. Доказателствата за изпълнение на минималните финансови и технически изисквания към Участника се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 6. В случай, че обединението бъде избрано за изпълнител без да е вписано по реда на чл.23 от Закона за търговския регистър, същото следва да се впише и най-късно в срок до 7 (седем) работни дни след влизане в сила на решението за избора му да представи доказателства за Единният идентификационен код по чл.23 от ЗТР издаден на името на обединението, в Деловодството на Възложителя, в противен случай Възложителят прилага чл.74 от ЗОП. 7. да не се правят промени в състава на обединението за времето от подаването на офертата в деловодството на Възложителя, до сключване на договор за обществена поръчка, а в случай, че обединението бъде избрано за изпълнител до изтичане срока на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Класираният на първо място участник следва в срок до 7 (седем) работни дни, след влизане в сила на решението за класиране, да представи в Деловодството на Възложителя, оригинали или нотариално заверени копия от документите по чл.47, ал.10 от ЗОП, ведно със съответната гаранция за добро изпълнение на договора и Декларации от № 11, по образец, приложен към документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 4.1. Офертата по чл. 57, ал.1 от ЗОП се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва наименованието на участника, електронен адрес за кореспонденция (email), телефон/GSM и ЕИК, както и НАИМЕНОВАНИЕТО на обществената поръчка, по II.1.1. от това обявление, за която участва. 4.2.Офертата по чл. 57, ал.1 от ЗОП съдържа най-малко три отделни запечатани непрозрачни, здрави, с ненарушена цялост, надписани с предмета на обществената поръчка и наименованието на участника, плика, както следва: 4.2.1. По чл. 57, ал.2, т.1 от ЗОП плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя и посочени в това обявление, декларации по образец и гаранция за участие в процедурата, ведно с Списък по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 4.2.2.1. По чл. 57, ал.2, т.2 от ЗОП плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят в три екземпляра попълнен, подписан и подпечатан образецът на договора, който е приложен към документацията за участие и техническо предложение. 4.2.2.2. Не се допуска изменение на образеца на договора. В случай, че бъде представен изменен или различен договор от образеца на документацията за участие, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата и няма да бъде допуснат до оценяване и класиране. 4.2.2.3. Не се допуска поставянето на други документи освен договорът и техническото предложение. 4.2.3. По чл. 57, ал.2, т.3 от ЗОП плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. 4.2.4. Върху всеки плик с номера 1, 2 и 3, се посочва НАИМЕНОВАНИЕТО на обществената поръчка, по II.1.1. от това обявление, за която участва и ФИРМАТА на участника. 4.3.1. Възложителят няма да приема за участие в процедурата и ще връща незабавно оферти, които са представени след изтичане на крайния срок и час за получаване или такива в незапечатан, ненадписан, прозрачен или скъсан плик. 4.3.2. Подадените след този час предложения за участие чрез куриери и чрез пощата няма да бъдат предавани на комисията за разглеждане, а кандидатите няма да бъдат допуснати до участие в процедурата. 5. Участниците следва да попълнят и представят Декларации от № 1 до № 10 включително, по образец, приложени към документацията за участие, в зависимост от наличието обстоятелствата, които декларират. 6. Участниците следва да представят ценова оферта и проекто-договора, по образеца и условията на документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите и участниците по чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите и участниците по чл.50 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Сертификати за управление на качеството по чл.51, ал.1, т.13 от ЗОП
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да представят копие от Сертификат за въведени системи за управление на качеството ISO 9001:2008 с обвхват на сертификацията доставка на хранителни продукти или еквивалентен, валидно към датата на представяне на предложението. 2. Участниците следва да представят копие от въведена система (НАССР) по §1, т.56 от Допълнителните разпоредби на закона за храните, във връзка с осигуряване на безопастност на храни съгласно чл.18 от Закона за храните, валидна към датата на представяне на предложението 3.Участниците следва да представят копие от Удостоверение за регистрация на обект за търговия на едро с храни издадено от Българска агенция по безопастност на храните, покриващ хранителните продукти предмет на настоящата поръчка, посочени в образеца на ценовото предложение, което поради своя обем и табличен вид е приложено към Документацията за участие, публикувана в Профила на купувача на Възложителя, валидно към датата на представяне на предложението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.04.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.04.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.04.2015 г.  Час: 10:30
Място

София, Студентски град, Национална спортна академия „ Васил Левски“, Ректорат, ет. 3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват представляващите участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ