Версия за печат

00085-2015-0008

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Георги Софийски №3, За: Оф.канд.Румен Зашев, Елисавета Михайлова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9226401, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9526536

Място/места за контакт: ВМА София- отдел Информационна и Физическа сигурност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vma.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул.Св. Г.Софийски №3, За: Оф.канд. Румен Зашев- ИД Началник сектор Физическа сигурност, Р България 1606, София, Тел.: 02 9226401, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9526536

Място/места за контакт: ВМА-административна сграда - отдел Информационна и физическа сигурност

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св.Г.Софийски №3, За: Началник сектор- Оф.канд.Румен Зашев, Р България 1606, София, Тел.: 02 9226401

Място/места за контакт: ВМА- администр.сграда, сектор Физическа сигурност

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св.Г.Софийски №3, За: Виолета Николчева, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА-административна сграда - входящо деловодство, ет.2

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на Република България по обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на ВМА София и подразделенията й в страната в градовете и техните области в Пловдив, Плевен, Сливен, Хисаря и Банкя.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на Република България по обособени позиции”, както следва: Обособена позиция 1 - Обект ВМА- МБАЛ София Обособена позиция 2 - Обект ВМА- МБАЛ Пловдив Обособена позиция 3 - Обект ВМА- МБАЛ Плевен Обособена позиция 4 - Обект ВМА- МБАЛ Сливен Обособена позиция 5 - Обект ВМА- БДПЛР Хисаря Обособена позиция 6 - Обект ВМА- БДПЛР Банкя, съгласно Техническа спецификация – Приложение № 1А, неразделна част от Документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общият брой охранители възлиза на 170 /сто и седемдесет/, съгласно Техническата спецификация по Приложение №1А от документацията.

Стойност, без да се включва ДДС
2210000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Условия, размер и начин на плащане- Гаранцията за участие в процедурата е в полза на ВМА и в размер не повече от 0,5 % от прогнозната стойност за всяка обособена позиция, съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП, както следва: • За Обособена позиция № 1: 4355 лв. • За Обособена позиция № 2: 1690 лв. • За Обособена позиция № 3: 1885 лв. • За Обособена позиция № 4: 1170 лв. • За Обособена позиция № 5: 975 лв. • За Обособена позиция № 6: 975 лв. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът на валидност на офертите. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок на представяне на офертата за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, то участникът следва да представи декларация в свободен текст, че ще удължи срока за валидност на същата в случай, че е обжалвал решението на Възложителя за избор на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: •оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на ВМА. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението; •парична сума, преведена по банкова сметка на ВМА: IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01; BIC – BNBGBGSD, удостоверено с копие на платежен документ. В документа за гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката. 2.Задържане и освобождаване на гаранцията- става по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП, като гаранцията се усвоява в следните случаи: а) когато участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; б) когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията се задържа в следния случай: когато участникът обжалва решението на възложителя, с което се обжалва решението за определяне на Изпълнител на Възложителя – до решаване на спора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ % от прогнозната стойност на договора без ДДС, определена съгласно ценовото предложение на определения за изпълнител участник, която трябва да бъде предоставена към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка. Гаранцията е платима преди подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на ВМА, със срок на валидност най-рано до 30 /тридесет/ дни след крайната дата от изтичане срока на договора. Банкова гаранция, издадена от чуждестранна банка, следва да е авизирана чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението; - парична сума, преведена по банкова сметка на ВМА – IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01 BIC – BNBGBGSD, удостоверено с копие на платежен документ и с посочване предметът на поръчката. Гаранцията за изпълнение се освобождава след 45 /четиридесет и пет/ дневния срок, от датата на приключване на договора. Гаранцията следва да е с възможност за усвояване изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение и да съдържа задължение на банковия гарант да извърши безусловно плащане при първо поискване, в случай, че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора в установения за това срок. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на финансиране и плащане: Настоящата процедура се реализира със средства на Възложителя, получени от НЗОК и бюджета на ВМА. Изпълнителят фактурира извършената услуга веднъж месечно – до 5-то число на месеца, следващ отчетния месец. Фактурата се придружава от следните документи: • двустранно подписан Протокол за извършената услуга; • месечен график за работа на охранителите; • ежемесечна справка за работещите охранители по договора за охрана. Плащане на услугата - Плащанията се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, след издаване на фактура, считано от датата на получаване на фактурата и след обобщен констативен Протокол, подписан от оторизирани от Възложителя лица, въз основа на придружаващите фактурата документи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Изпълнението на договора следва да бъде съобразено с нормативните разпоредби на Закона за защита на класифицираната информация /ЗЗКИ/, Правилника за прилагане на ЗЗКИ, Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/. 2. Стойността на поръчката, предложена от участника не следва да надвишава прогнозната стойност за съответната позиция. 3. Участниците в процедурата извършват оглед на имотите в обекта на охрана: Огледът е задължителен за участниците в обществената поръчка и се осъществява в периода от датата на обявяване на поръчката в регистъра на обществените поръчки към АОП до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на оферти, посочен в обявлението от 09.00 ч. до 16.00 ч. всеки работен ден, след представяне на следните документи: Разрешение за право за извършване на оглед– образец № 20, Декларация за не разгласяване на информация- образец № 19, приложени към документацията за участие и съгласуване на датата и часа за посещение с лицата за контакт от Сектор „Физическа сигурност” на посочения адрес и телефон, съгласно приложение А.ІІ в обявлението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ОБЩИ УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ- В настоящата процедура за възлагане на ОП може да участва всяко българско или ЧФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, които отговарят на условията на ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА- Пликът с офертата трябва да съдържа три отделни, запечатани, непрозрачни и надписани плика: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” с документите и информацията по чл.56,ал.1,т.1-5, т.8,т.11-14 ЗОП ;Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, с Техническото предложение и ако е приложимо декларацията по чл.33, ал.4 ЗОП; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, с ценовото предложение. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече об. позиции, за които участникът участва, същите се поставят само в плика на позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликове №1 на останалите позиции. Всеки участник има право да представи само една комплексна оферта за об.позиция. Комплексността включва оферирането на всички подобекти в съответната обособена позиция. Не се допускат предложения, които не отговарят на изискването за комплексност. Съдържание на Плик № 1 с надпис „Документи за подбор към позиция/и №№ ..…”: Списък на документите, съгл. чл.56,ал.1,т.14 ЗОП, подписан от участника- образец 1;Оферта на участника в процедурата – образец 2; Административни сведения - образец 3; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.9 ЗОП - образец 4;Декларация по чл.56,ал.1,т.6 ЗОП - образец 5; Декларация за наличие или липса на подизпълнители– образец 6; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец 7; Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника; Проект на застраховка „Гражданска отговорност към трети лица”; Заверено копие на полица Застраховка „Трудова злополука”; Копие на полица Застраховка „Гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: Декларация- списък по чл.51,ал.1,т.1 ЗОП- образец 8;Лиценз за извършване на ЧОД; Валидно разрешение, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията – нотар. заверено копие;Сертификати за внедрени системи по стандарт EN ISO 9001:2008 и OHSAS 18001:2007 с обхват предмета на поръчката или еквивалент;Декларация за обучение за охранител с приложени доказателства; Декларация на участника в свободен текст по чл.51,ал.1,т.8 ЗОП; Декларация със списък на технически лица по чл.51,ал.1,т.4 и ако е приложимо доказателства- Образец10 ;Декларация на участника за техническа осигуреност на охранителите по чл.51,ал.1,т.9 ЗОП и приложени доказателства- Образец 9. Декларация от участника за броя оръжия, които ще използва за изпълнение на предмета на поръчката. Декларация от участника за наличие на денонощен функциониращ оперативен/дежурен център за съответната об.позиция. Декларация от участника за притежаваните от него структури и наличие на офис в съответната област, където е разположен обекта по об.позиция.Декларация на участника, за упълномощаване на негов представител. Заверено копие от документ за вписване на участника като администратор на лични данни в регистър, воден от КЗЛД. Оригинали на документ за гаранция за участие в процедурата- представена във вид на парична сума или банкова гаранция. Декларация за внесени гаранции за участие – по обособени позиции – в свободен текст.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, по чл.56,ал.1,т.11 – образец 15. Декларация за поемане на пълна имуществена отговорност– образец 18. Декларация за приемане условията в проекта на договора, по чл.56, ал.1,т.12 ЗОП- образец 11.Декларации по чл.327, ал.1 и чл.327б, ал.1 и 2 от ЗОВСРБ- образци. Декларация по чл.3, т.8 и ал.4 от ЗИФОДРЮПДРС- образец 22.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Участниците могат да докажат наличието на изискания финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка; 2. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Р България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. 1.2. Проект на застраховка „Гражданска отговорност към трети лица” - За доказване на изискването участникът трябва да представи проект на застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма при извършване на професионалната й дейност с лимити за съответната обособена позиция. 1.3. Копие на застрахователна полица за Застраховка „Трудова злополука” на работници и служители, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работници и служители за риска „Трудова злополука”, приета с ПМС №24 от 06.02.2006 г. 1.4. Застрахователна полица за Застраховка „Гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1. Размер на финансовия ресурс, с който е необходимо участникът да разполага за изпълнение на поръчката: Мотиви за въвеждане на изискване за разполагаем финансов ресурс: Съобразно обявените „Основни финансови условия и начин на плащане”, Изпълнителят фактурира извършената услуга веднъж месечно до 5-то число на месеца, следващ отчетния месец. Възложителят извършва плащане веднъж месечно, в срок до 60 календарни дни от представяне на фактура, т.е. изпълнителят ще получи първото плащане по договора, сключен в резултат на поръчката, най-рано 1 месец след започване на изпълнението й и не по-късно от 2 (два) месеца, след издаване и представяне на фактура, т.е. първото плащане по договора може да се забави с 3 /три/ месеца от сключването му. За осигуряването на средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, консумативи и други разходи по изпълнение на поръчката, изпълнителят следва да разполага с финансов ресурс в посочения размер за всяка обособена позиция. Размерът на финансовия ресурс, с който е необходимо да разполага участника, не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция, съгл. чл.50, ал.1 от ЗОП и е, както следва: За обособена позиция 1:174 200 лв. За обособена позиция 2: 67 600 лв. За обособена позиция 3: 75 400 лв. За обособена позиция 4: 46 800 лв. За обособена позиция 5: 39 000 лв. За обособена позиция 6: 39 000 лв. 1.2. Проект на застраховка „Гражданска отговорност към трети лица” на охранителната фирма при извършване на професионалната й дейност с лимити за съответната обособена позиция: - за обособена позиция 1 - минимум 200 000 /двеста хиляди лева за едно събитие и 1 200 000 / един милион и двеста хиляди лева годишен агрегат; - за обособени позиции от 2 до 6 - минимум 50 000 /петдесет хиляди лева / за едно събитие и 300 000 / триста хиляди лева / годишен агрегат. 1.3. Наличие на застрахователна полица Застраховка „Трудова злополука” на работници и служители /заверено копие/. 1.4. Заверено копие на застрахователна полица за Застраховка „Гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

2.1. Доказва се с представен от участника списък по чл.51, ал.1,т.1 ЗОП за основните възложени или изпълнени услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с включени стойности, дати и получатели на услугата, заедно с доказателства за извършената услуга- удостоверение/я, издадено/и от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, съгл.чл.51,ал.4 ЗОП - образец № 8. 2.2. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, действащ на територията на цялата страна или на територията на София, Софийска област и в регионалните градове, съгласно обособените позиции или документ, удостоверяващ правото на лицата по чл.2, ал.2,т.2 от ЗЧОД, съгласно чл.4 от ЗЧОД, валиден за срока на действие на договора. 2.3. Валидно разрешение, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията за използване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за подвижна радиослужба с териториален обхват – територията на цялата страна или за територията на София, Софийска област и регионалните градове, съгласно обособената/ите позиция/и. 2.4. Сертификат за внедрена система за контрол на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката. 2.5. Сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия за труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент с обхват предмета на поръчката. 2.6. Декларация, че служителите на участника, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка ще са преминали първоначалната програма за обучение за охранител. 2.7. Декларация на участника за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години. 2.8. Декларация със списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството по чл.51,ал.1,т.4 - образец №10. 2.9. Декларация на участника за техническа осигуреност на охранителите /средства за мобилна комуникация, автомобили, униформено облекло /лятно и зимно/, помощни средства, отличителни знаци и идентификационна карта по чл.51,ал.1,т.9 - образец 9. 2.10. Декларация от участника за броя на притежаваните от него оръжия, които ще използва за изпълнение на предмета на поръчката. 2.11. Декларация от участника за наличие на денонощен функциониращ оперативен/дежурен център за съответната обособена позиция. 2.12. Декларация от участника за притежаваните от него структури и наличие на офис в съответната област, където е разположен обекта по обособената позиция. 2.13. Декларация на участника, за упълномощаване на негов представител, който да подписва, приема, представя документи, свързани с изпълнението на договора за охрана, да отговаря за охраната на обектите и осъществява контрол върху работата на останалите служители в съответната област по местонахождението на обекта/ите за обособената позиция, за която участва – в свободен текст. 2.14. Участниците следва да са вписани като администратори на лични данни в регистър, воден от Комисия за защита на лични данни. 2.15. Декларация за поемане на пълна имуществена отговорност в резултат на допуснати незаконни посегателства в охраняваните имоти при изпълнението на договора за охрана.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

2.1. Участникът следва да има опит в изпълнение на услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, като през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, трябва да е изпълнил: За обособена позиция 1 - най-малко 3 (три) услуги за въоръжена охрана, едната от които да бъде за въоръжена охрана на стратегически обект по смисъла на ПМС №181/20.07.2009 г.; За обособени позиции от 2 до 6 - най-малко 2 (две) услуги за въоръжена охрана. 2.2. Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, валиден за срока на действие на договора – нотариално заверено копие. 2.3. Валидно разрешение, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията – нотариално заверено копие заедно със съпътстващи документи за технически характеристики. След сключване на договор за услуга за съответната обособена позиция, Изпълнителят се задължава да оборудва постовете в обекта на услугата с подвижна радиовръзка, съгласно позволените радиочестоти. 2.4. Доказва се със заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за контрол на качеството или еквивалент съгласно стандарт EN ISO 9001:2008. 2.5. Доказва се със заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия за труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент. 2.6. Към декларацията да се представи копие от лиценз на собствен учебен център за професионално обучение, издаден от Националната агенция за професионално образование и обучение, а в случай че не е собствен, представя нотариално заверен договор с такъв учебен център, копия от програми за обучение на охранителния състав в съответствие с чл.28 от ЗЧОД. 2.7. Участникът да представи декларация в свободен текст по чл.51,ал.1,т.8 ЗОП. 2.8. Участник в поръчката може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или изискванията за квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, предвидени в настоящата документация за доказване на съответните възможности, участникът трябва да представи и доказателства, че при изпълнението ще има на разположение ресурсите на третите лица. 2.9. Към декларацията да се приложат копия на свидетелство за регистрация и застрахователна полица „Гражданска отговорност”, валидна за текущата година за транспортните средства и да представи снимков материал на униформеното облекло,идентификационната карта и отличителните знаци. Да има минимум 1 /един/ автомобил за областта, на която е разположен обекта и 1 /едно/ средство за мобилна комуникация за всеки отделен пост. От снимките да е видно униформено облекло /лятно и зимно/, помощните средства, отличителните знаци и идентификационната карта. 2.10.Да има притежавани оръжия както следва: за обособена позиция 1 - не по- малко от 16 броя за обособена позиция 2 - не по- малко от 6 броя за обособена позиция 3 - не по- малко от 6 броя за обособена позиция 4 - не по- малко от 5 броя за обособена позиция 5 - не по- малко от 3 броя за обособена позиция 6 - не по- малко от 3 броя 2.11. За Дежурния център се посочва адрес, телефон за връзка, снимков материал и кратко описание. 2.12.Офисът следва да е разположен в следните териториални центрове - гр. София, Пловдив, Плевен, Сливен, Хисаря и Банкя като в списъка се посочват адрес и телефон за връзка, лица за контакти, регистрационни номера и вида автомобили, обслужващи съответните структури. 2.13. Да има минимум 1 /един/ упълномощен представител в областта за съответната обособена позиция. Доказва се с декларацията по т.2.13 и нотариално заверено пълномощно. 2.14.Заверено копие от документ за вписване като администратори на лични данни в регистър. 2.15. Декларация по образец №18.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за частната охранителна дейност /ЗЧОД/.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.04.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя безплатно от Възложителя по електронен път като се публикува в сайта на Възложителя на интернет адрес – http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/ в Профила на купувача, в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението за обществена поръчка. 2. Само когато участник изиска получаването на документацията за участие, същата ще му бъде предоставена по негова преценка на място или изпратена по пощата, за негова сметка. В този случай, документацията се заплаща срещу сумата от 10 (десет) лева с ДДС. 3. Документация може да се заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 7:30 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – (02) 92 26041, 92 25195 всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 12:30 до 16:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.05.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ВМА София, ет.1, зала №10

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначалното отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти в Плик №3 имат представители на участниците /законни или с пълномощно/, на средствата за масово осведомяване, както и представители на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

• Съгласно чл.64,ал.1 от ЗОП Възложителят изпраща обявлението най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите. На основание чл.64,ал.3 от ЗОП, срокът по чл.64,ал.1 от ЗОП се намалява със 7 дни, поради изпращане на обявлението по електронен път и с още 5 дни, поради това, че от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и посочва в обявлението интернет адреса, на който може да бъде намерена- http://www.vma.bg/ в Профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, включително относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението за откриване и/или решението за промяна, съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата, съгл.чл.120, ал.4 се подават в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, определен в чл.120 ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ София
1) Кратко описание

Охрана на Обектите ВМА- МБАЛ София и структурите й в областта, съгласно Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А минимален брой охранители за цялата обособена позиция общо 67 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
871000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ Пловдив
1) Кратко описание

Охрана на Обект ВМА МБАЛ Пловдив и структурите й в областта, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А и минимален брой охранители общо 26 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
338000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ- Плевен
1) Кратко описание

Охрана на Обект ВМА МБАЛ Плевен и структурите й в областта, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А и минимален брой охранители общо 29 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
377000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА МБАЛ Сливен
1) Кратко описание

Охрана на Обектите на ВМА МБАЛ Сливен и структурите й в областта, съгласно Техническа спецификация- ПРиложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- ПРиложение №1А и минимален брой охранители общо 18 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
234000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА БДПЛР Хисаря
1) Кратко описание

Охрана на ВМА БДПЛР Хисаря, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация- ПРиложение №1А и минимален брой охранители 15 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
195000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Организиране и осъществяване на денонощна физическа въоръжена охрана на обектите на Военномедицинска академия на територията на ВМА БДПЛР Банкя
1) Кратко описание

Охрана на Обектите на ВМА- БДПЛР Банкя, съгласно Техническа спецификация- Приложение №1А

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000, 79713000

Описание:

Услуги по безопасност
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация - Приложение №1А и минимален брой охранители общо 15 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
195000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24