00382-2014-0002
Технически редакции | ||
27.03.2015 15:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2015 15:02 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2015 15:02 ч. : | 27/03/2015 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2015 15:02 ч. : | 27/03/2015 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2015 15:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Агенция за ядрено регулиране, бул. Шипченски проход 69, За: Главен секретар, България 1574, София, Тел.: 02 9406920, E-mail: mail@bnra.bg, Факс: 02 9406919
Място/места за контакт: Юлия Димитрова-Мишева - Главен секретарИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.bnra.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Държавно регулиране на безопасното използване на ядрената енергия
НЕ
ИЗГРАЖДАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ И ВЪВЕЖДАНЕ НА КОМПЛЕКСНО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
1) Анализ и оценка на законовата и подзаконовата нормативна база и изготвяне на проекти на предложения за промени, осигуряващи предоставяне на електронни административни услуги. 2) Реинженеринг на бизнес процесите в АЯР с цел да се осигури възможността за предоставяне от АЯР на ЕАУ. 3) Разработка и внедряване на „Система за електронни услуги” и въвеждане на комплексно административно обслужване. За изпълнение на изискванията на ЗБИЯЕ, СУЕ трябва да автоматизира бизнес процесите, които се извършват от АЯР при изпълнение на регулаторните функции. Системата да се реализира като уеб-базирана система на АЯР, осигуряваща и свързаност между информационните системи на различните ангажирани ведомства на принципа система-система (S2S), посредством on-line услуги (т.нар. web services). В рамките на поръчката следва да се разработи и web-клиент за потребители на услугите, предоставяни посредством СЕУ, които нямат изградена собствена информационна система (т.нар. lite client). Изграденият клиент трябва да е с базова функционалност. СЕУ трябва да бъде интегрирана към е-портала на АЯР, както и да е свързана с Единния портал за достъп до електронни административни услуги и достъпна чрез egov.bg. С внедряването на СЕУ, АЯР трябва да може да предлага изброените в техническата спецификация електронни административни услуги - не по-малко от 26. 4) Интегриране на СЕУ и осигуряване на оперативна съвместимост в рамките на е-управление. Да бъде разработен интерфейс за връзка на СЕУ с необходимите и вече публикувани регистри на администрациите и с работещите централни системи на електронното управление. СЕУ да осигури възможност за обмен на данни в реално време с администрациите в рамките на е-управление. Процесите в СЕУ трябва да отговарят на изискванията и да се интегрират със SOA средата и услугите на единния вход през UDDI регистъра на е-управление. Типът и параметрите на интерфейса за връзка на СЕУ с публикувани регистри на администрациите и с централните системи на електронното управление се определят от МТИТС. 5) Интегриране и окрупняване на съществуващите в АЯР регистри в единна база данни. Миграция на данните от съществуващите към новата база данни. След интегрирането да има възможности: за онлайн достъп до базата на работещите с нея служители на АЯР; за извършване на справки по различни показатели; за публикуване на информация от базата в инфраструктурата на е-правителството. 6) Обучение на минимум 4 администратора на СЕУ и минимум 20 потребителя от АЯР. 7) Доставка и инсталация на технически и системни програмни средства за нуждите на СЕУ. -2 бр. сървъра и общи за двата сървъра: монитор 21“ – 1 бр.; мишка – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; Софтуер за виртуализация – съгласно направеното техн. предложение. - Дисков масив – не по-малък обем от 15 TB след RAID6; - 1 бр. кутия/шкаф - за сървърите, дисковия масив, Ethernet комутатора и устройството за защита от външни атаки и контрол на достъпа до Интернет (firewall), ако UPS-ът, който се предлага има възможност за монтаж в такъв шкаф, то шкафът трябва да има възможност да побере и него. - 1 бр. UPS - да поддържа системата не по-малко от 15 min за нормален shutdown на системата. - 1 бр. - Ethernet комутатор - 1 бр. Firewall - устройство за защита от външни атаки и контрол на достъпа до Интернет Доставката на оборудването задължително включва и неговите инсталация на място, конфигуриране и настройка. Оборудването следва да е окомплектовано и с всички необходими за инсталацията и работата му захранващи и свързващи кабели, и други консумативи, необходими за свързване към LAN, останалото оборудване и захранващата мрежа на Възложителя. 8) Гаранционна поддръжка на СЕУ (мин. 24 месеца) и доставените технически и системни програмни продукти за нуждите на СЕУ (мин. 36 месеца). Максимален гар.срок и за двете – 60 месеца.
72000000, 48610000, 48800000, 32420000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
12.02.2015 г.
2
Индекс - България ООД, жк. Младост 1, бл.54, ет.1, България 1784, София, Тел.: 02 9753331, E-mail: ib@indexbg.bg, Факс: 02 9753681
НЕ
ДА
Настоящата поръчка „ИЗГРАЖДАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ И ВЪВЕЖДАНЕ НА КОМПЛЕКСНО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ” е в изпълнение на проект „Въвеждане на комплексни административни услуги, включително чрез автоматизиран обмен на данни с публикувани регистри на администрацията”, по договор за безвъзмездна финансова помощ № 14-32-11/25.08.2014 г., схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO002/14/3.2-06, Приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския социален фонд.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
27.03.2015 г.
Индекс-България ООД Обединение Административни информационни системи с членове: 1. Адвокатско дружество ПОПОВ и партньори и 2. Рила системс ООД.