Версия за печат

00382-2014-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697567

Агенция за ядрено регулиране, бул. Шипченски проход 69, За: Главен секретар, България 1574, София, Тел.: 02 9406920, E-mail: mail@bnra.bg, Факс: 02 9406919

Място/места за контакт: Юлия Димитрова-Мишева - Главен секретар

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bnra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Държавно регулиране на безопасното използване на ядрената енергия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ИЗГРАЖДАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ И ВЪВЕЖДАНЕ НА КОМПЛЕКСНО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Агенция за ядрено регулиране
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1) Анализ и оценка на законовата и подзаконовата нормативна база и изготвяне на проекти на предложения за промени, осигуряващи предоставяне на електронни административни услуги. 2) Реинженеринг на бизнес процесите в АЯР с цел да се осигури възможността за предоставяне от АЯР на ЕАУ. 3) Разработка и внедряване на „Система за електронни услуги” и въвеждане на комплексно административно обслужване. За изпълнение на изискванията на ЗБИЯЕ, СУЕ трябва да автоматизира бизнес процесите, които се извършват от АЯР при изпълнение на регулаторните функции. Системата да се реализира като уеб-базирана система на АЯР, осигуряваща и свързаност между информационните системи на различните ангажирани ведомства на принципа система-система (S2S), посредством on-line услуги (т.нар. web services). В рамките на поръчката следва да се разработи и web-клиент за потребители на услугите, предоставяни посредством СЕУ, които нямат изградена собствена информационна система (т.нар. lite client). Изграденият клиент трябва да е с базова функционалност. СЕУ трябва да бъде интегрирана към е-портала на АЯР, както и да е свързана с Единния портал за достъп до електронни административни услуги и достъпна чрез egov.bg. С внедряването на СЕУ, АЯР трябва да може да предлага изброените в техническата спецификация електронни административни услуги - не по-малко от 26. 4) Интегриране на СЕУ и осигуряване на оперативна съвместимост в рамките на е-управление. Да бъде разработен интерфейс за връзка на СЕУ с необходимите и вече публикувани регистри на администрациите и с работещите централни системи на електронното управление. СЕУ да осигури възможност за обмен на данни в реално време с администрациите в рамките на е-управление. Процесите в СЕУ трябва да отговарят на изискванията и да се интегрират със SOA средата и услугите на единния вход през UDDI регистъра на е-управление. Типът и параметрите на интерфейса за връзка на СЕУ с публикувани регистри на администрациите и с централните системи на електронното управление се определят от МТИТС. 5) Интегриране и окрупняване на съществуващите в АЯР регистри в единна база данни. Миграция на данните от съществуващите към новата база данни. След интегрирането да има възможности: за онлайн достъп до базата на работещите с нея служители на АЯР; за извършване на справки по различни показатели; за публикуване на информация от базата в инфраструктурата на е-правителството. 6) Обучение на минимум 4 администратора на СЕУ и минимум 20 потребителя от АЯР. 7) Доставка и инсталация на технически и системни програмни средства за нуждите на СЕУ. -2 бр. сървъра и общи за двата сървъра: монитор 21“ – 1 бр.; мишка – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; Софтуер за виртуализация – съгласно направеното техн. предложение. - Дисков масив – не по-малък обем от 15 TB след RAID6; - 1 бр. кутия/шкаф - за сървърите, дисковия масив, Ethernet комутатора и устройството за защита от външни атаки и контрол на достъпа до Интернет (firewall), ако UPS-ът, който се предлага има възможност за монтаж в такъв шкаф, то шкафът трябва да има възможност да побере и него. - 1 бр. UPS - да поддържа системата не по-малко от 15 min за нормален shutdown на системата. - 1 бр. - Ethernet комутатор - 1 бр. Firewall - устройство за защита от външни атаки и контрол на достъпа до Интернет Доставката на оборудването задължително включва и неговите инсталация на място, конфигуриране и настройка. Оборудването следва да е окомплектовано и с всички необходими за инсталацията и работата му захранващи и свързващи кабели, и други консумативи, необходими за свързване към LAN, останалото оборудване и захранващата мрежа на Възложителя. 8) Гаранционна поддръжка на СЕУ (мин. 24 месеца) и доставените технически и системни програмни продукти за нуждите на СЕУ (мин. 36 месеца). Максимален гар.срок и за двете – 60 месеца.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 48610000, 48800000, 32420000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Системи от бази данни
Информационни системи и сървъри
Мрежово оборудване

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
364826 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка, с показатели TO.1 Изпълнение на дейностите по анализ и оценка на нормативната база; ТО.2 Изпълнение на дейностите по анализ и проектиране; ТО.3 Изпълнение нафункционалните изисквания; ТО.4 Изпълнение на Допълнителните изисквания към СЕУ; ТО.5 Гаранционна поддръжка.; тежест: 70
Критерий: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 234 - 394401 от 04.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 44-00-10 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Индекс - България ООД, жк. Младост 1, бл.54, ет.1, България 1784, София, Тел.: 02 9753331, E-mail: ib@indexbg.bg, Факс: 02 9753681

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 364826 BGN без ДДС
Брой месеци: 6
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Настоящата поръчка „ИЗГРАЖДАНЕ НА СИСТЕМА ЗА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ И ВЪВЕЖДАНЕ НА КОМПЛЕКСНО АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ” е в изпълнение на проект „Въвеждане на комплексни административни услуги, включително чрез автоматизиран обмен на данни с публикувани регистри на администрацията”, по договор за безвъзмездна финансова помощ № 14-32-11/25.08.2014 г., схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO002/14/3.2-06, Приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”, по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Индекс-България ООД Обединение Административни информационни системи с членове: 1. Адвокатско дружество ПОПОВ и партньори и 2. Рила системс ООД.