Версия за печат

00461-2015-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЧЕТВЪРТА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ - СОФИЯ ЕАД, бул. Македония № 38, За: Маргарита Величкова, България 1606, София, Тел.: 02 9521676, E-mail: mbal4@abv.bg, Факс: 02 8519211

Място/места за контакт: гр. София, бул. Македония № 38

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mbal.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на уринаторни торби за нуждите на ЧЕТВЪРТА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-СОФИЯ ЕАД, бул. Македония № 38

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ЧЕТВЪРТА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-СОФИЯ ЕАД, бул. Македония № 38
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на уринаторни торби за нуждите на ЧЕТВЪРТА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-СОФИЯ ЕАД. Поръчката обхваща доставката на 6500 броя уринаторни торби с клапан 1,5-2 м. шлаух, раграфени, с кран за източване стерилни.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2795 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 588270 от 26.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 41 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на уринаторни торби
V.1) Дата на сключване договора
19.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МЕДИЦИНСКА ТЕХНИКА ИНЖЕНЕРИНГООД, ж.к. Младост 1, бл.28Б, ЕИК 831641528, България 1750, София, Тел.: 02 4627118, E-mail: info@mte-bg.com, Факс: 02 4627128

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2795 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

МЕДИЦИНСКА ТЕХНИКА ИНЖЕНЕРИНГ ООД със седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. Младост 1, бл. 28Б


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 17.02.2015 г. е прекратено действието на договор за възлагане на обществена поръчка, сключен на 27.10.2014 г. по обособена позиция "УРИНАТОРНИ ТОРБИ" след проведена открита процедура с предмет: "Доставка на медицински изделия и превързочен материал за нуждите на "ЧЕТВЪРТА МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-СОФИЯ" ЕАД, сключен за срок от 12 (дванадесет) месеца с избрания за изпълнител "ХЕЛМЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД. Договорът за обособена позиция "УРИНАТОРНИ ТОРБИ" е развален с отправено предизвестие от Възложителя поради виновно неизпълнение на задълженията по договора на изпълнителя "ХЕЛМЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД. При липса на консуматив "УРИНАТОРНИ ТОРБИ" е невъзможно отделенията на болницата да изпълняват задълженията си по ЗЛЗ и по договора с НЗОК. Уринаторните торби се използват при лечението на пациенти в Урологично отделение (почти 80% от случаите), както и при лечението на пациенти в Хирургично отделение пред- и следоперативно лечение за проследяване на диуреза, качества на урината, отвеждане на дренажи, НГС и др. При наличието на тези обстоятелства за болницата е крайно необходимо незабавно да започне доставянето на този консуматив, предмет на поръчката, тъй като болницата не разполага с налични количества уринаторни торби. В тази връзка възложителят следва да проведе спешно процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал.1, т. 4 от ЗОП, поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване сроковете за провеждане на открита процедура или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление.