Версия за печат

01351-2015-0025

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Булгартрансгаз ЕАД, Бул. Панчо Владигеров №66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 02 9396358, E-mail: vtafradziyska@bulgartransgaz.bg, Факс: 02 250063

Място/места за контакт: Булгартрансгаз ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bulgartransgaz.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консултантска дейност по чл. 166 от ЗУТ за строеж „Междусистемна връзка България – Румъния (Русе-Гюргево)“ – IV етап“,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Строеж „Междусистемна връзка България – Румъния (Русе-Гюргево)“ се намира в землището на с. Мартен, община Русе.
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Консултантска дейност по чл. 166 от ЗУТ за строеж „Междусистемна връзка България – Румъния (Русе-Гюргево)“ – IV етап“, с идентификационен №: 150-018, даден от Възложителя. Предметът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на следните дейности за строежa: Изработване на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142, ал.6, т.2 и ал. 10 от ЗУТ за прехода под р. Дунав във връзка с предстоящото разделяна на IV-ти етап на част А1, част А2 и част Б. Упражняване на строителен надзор съгласно чл. 168, ал. 2 от ЗУТ, в т.ч. изготвяне на три окончателни доклада за строежа съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ за част А2 и част Б. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве по време на изпълнение на строежа съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи във връзка с разделяне за част А2 и част Б. Съставяне на три броя допълнителни технически паспорта съгласно чл.176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за съставяне на технически паспорти на строежите за част А2 и част Б. Експертна подкрепа на Възложителя до въвеждане на строежа в експлоатация на територията на Р. България и Р. Румъния.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71312000

Описание:

Консултантски инженерни услуги в строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
14000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

150-018


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 1939 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Консултантска дейност по чл. 166 от ЗУТ за строеж „Междусистемна връзка България – Румъния (Русе-Гюргево)“ – IV етап“,
V.1.1) Дата на сключване договора
18.03.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.02.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕСМ ЕООД с ЕИК 124141494, ул. Вихър №4, България 9300, Добрич, Тел.: 058 602913, Факс: 058 603752

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14000 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕСМ ЕООД с ЕИК 124141494


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

Съгласно разпоредбата на чл.103, ал.2, т.7, б. “а” и “б” от ЗОП Възложителите могат да възлагат обществени поръчки чрез процедура на договаряне без обявление само когато „поради непредвидени обстоятелства, е необходимо възлагането на допълнителна услуга или строителство на същия изпълнител при следните условия:а) допълнителната услуга или строителството не могат технически или икономически да се разделят от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя или, въпреки че могат да се разделят, са съществено необходими за изпълнението на поръчката;б) общата стойност на поръчките, с които се възлагат допълнителни услуги или строителство, не е повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка.” В конкретния случай, непредвидено обстоятелство, както за възложителя, така и за изпълнителя по договор № 1077/ 25.04.2012г. - “ЕСМ” ЕООД, се явява невъзможността на строителя да осъществи СМР в пълен обем и в договорените срокове. Поради това изпълнението на строежа е разделено на етапи, като съответно и изпълнението на проекта (сроежа, обекта), включително и неговото въвеждане в експлоатация трябва да се осъществи на етапи. Въпреки етапното разделяне на строежа е ясно, че същият трябва да бъде изпълнен, съобразно договорените ангажименти на „Булгартрансгаз” ЕАД за реализация на строеж: „Междусистемна газова връзка България - Румъния”. Необходимите за осъществяването на строежа съпътстващи услуги по смисъла на чл.166, ал.1,т.1 от ЗУТ (оценка за съответствие на инвестиционните проекти), координатор по безопастност и здраве по време за етапа на строителството и съставянето на технически паспорти, съгл. чл.176а от ЗУТ са възложени с договор №1077/25.04.2012г. на „ЕСМ” ЕООД на обща стойност 28 300,00 лева без ДДС. Изпълнителят е извършил част от договорените дейности, а именно изготвил е доклади за оценка на инвестиционния проект за наземната част на газопровода на територията на Р.България и за прехода на р.Дунав и е упражнил функциите си на координатор по безопасност и здраве за изпълнената част от строителството с предвидена обща цена в договора. С оглед на обстоятелството, че тази дейност се явява обща за етапите, на които впоследствие е разделен строежът, нейното изпълнение следва да приключи след завършване на всички СМР. Тъй като дейността координатор по безопастност и здраве по време строителството е невъзможно технически или икономически да бъде разделена от предмета на основния договор, е необходимо на изпълнителя по договор №1077/25.04.2012г - „ЕСМ” ЕООД, допълнително да му бъде възложено по реда на ЗОП, да извърши дейности, свързани с изготвянето на два броя оценки за съответствие на инвестиционния проект, два броя окончателни доклада, два броя технически паспорта, упражняване на функциите на координатор по безопастност и здраве, както и на строителен надзор за всеки един от етапите, на които е разделен строежът. Предвид горното, е налице правно основание да себ проведе процедура на договаряне без обявление, съгласно чл. 103, ал. 2, т. 7 от ЗОП с изпълнителя по договор №1077/25.04.2012г - „ЕСМ” ЕООД, въз основа на която да му бъде възложено изпълнението на посочените допълнителни дейности. Предвидената прогнозна стойност на поръчката е в размер на 14 000.00 лева без ДДС, във връзка с което е изпълнено и условието общата стойност на поръчката, с която се възлага допълнителната услуга да не надвишава 50 на сто от стойността на основната поръчка – 28 300,00 лева без ДДС.