Версия за печат

00076-2013-0004

BG-СОФИЯ: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, ПЛ. СЛАВЕЙКОВ 4А, За: АСЕН ИВАНОВ, Р.БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9330565, E-mail: info@kzp.bg, Факс: 02 9884218

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: ДЪРЖАВНА КОМИСИЯ

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: КОНТРОЛНА ДЕЙНОСТДруго (моля пояснете): КОНТРОЛНА ДЕЙНОСТ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обучения за служителите на КЗП по следните дейности и теми: Дейност 1 Тема 1. Организация на одитната и контролната дейност в публичния сектор. Одит на системи за управление на качеството, информационната сигурност, социална сигурност и управление на риска; Дейност 2 Тема1. Системи за управление на непрекъснатостта на бизнеса /методи и процедури на стандартът ISO 22301 социална сигурност/. Добри практики и стандарти.; Дейност 2 Тема 2.Управление на инциденти, разработване и тестване на планове за управление непрекъснатостта на дейностите в публичния сектор. Дейност 2 Тема 3. Планиране и управление на дейностите в условия на кризи, организация на одити и инспекции, свързани с готовността за действие при криза; Дейност 3 Тема 1. Разработване на контроли, свързани със сигурността на информацията, системи за управление на информационната сигурност (методология и изисквания на стандарта ISO 27001 Информационна сигурност); Дейност 3 Тема 2. Анализ и управление (третиране) на рисковете, свързани със сигурността на информацията; Дейност 4. „Разработване и разпространение на наръчници, ръководства, справочници за обучението по посочените обособени позиции, в електронене формат”, по изпълнение на проект: „Изграждане на административен капацитет за осигуряване на цялостното управление на непрекъснатостта на работата на Комисията за защита на потребителите“ одобрен за финансиране с Договор СА12-22-6/07.06.2013 по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет - 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-09.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обучения за служителите на КЗП по следните дейности и теми: Дейност 1 Тема 1. Организация на одитната и контролната дейност в публичния сектор. Одит на системи за управление на качеството, информационната сигурност, социална сигурност и управление на риска; Дейност 2 Тема1. Системи за управление на непрекъснатостта на бизнеса /методи и процедури на стандартът ISO 22301 социална сигурност/. Добри практики и стандарти.; Дейност 2 Тема 2.Управление на инциденти, разработване и тестване на планове за управление непрекъснатостта на дейностите в публичния сектор. Дейност 2 Тема 3. Планиране и управление на дейностите в условия на кризи, организация на одити и инспекции, свързани с готовността за действие при криза; Дейност 3 Тема 1. Разработване на контроли, свързани със сигурността на информацията, системи за управление на информационната сигурност (методология и изисквания на стандарта ISO 27001 Информационна сигурност); Дейност 3 Тема 2. Анализ и управление (третиране) на рисковете, свързани със сигурността на информацията; Дейност 4. „Разработване и разпространение на наръчници, ръководства, справочници за обучението по посочените обособени позиции, в електронене формат”, по изпълнение на проект: „Изграждане на административен капацитет за осигуряване на цялостното управление на непрекъснатостта на работата на Комисията за защита на потребителите“ одобрен за финансиране с Договор СА12-22-6/07.06.2013 по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет - 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-09.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
228833.71 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 30
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 575989 от 19.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11 / Обособена позиция №: / Заглавие:Обучения за служителите на КЗП
V.1) Дата на сключване договора
21.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД Консорциум Р&С, ЕИК 176508543, ул. Позитано 8, ет. 2, офис 202, България 1000, София, Тел.: 02 9885553

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 229250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 228833.71 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договор СА12-22-6/07.06.2013 по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет - 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-09.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно реда по чл. 120, ал. 5, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в десетдневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ДЗЗД Консорциум Р&С, ЕИК 176508543 2. ИнтертекВА ЕООД, ЕИК 130339954 3. Техникъл Трейнинг България ООД, ЕИК 200766104 4. СЖС България ЕООД, ЕИК 000653802 5. Консорциум Куолити Партнършип, ЕИК 202828280


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор