Версия за печат

00290-2015-0001

BG-АЛФАТАР: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА АЛФАТАР, ГР.АЛФАТАР, УЛ. ЙОРДАН ПЕТРОВ №6, За: ПАВЛИНА ДИМИТРОВА ДРУМЕВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811623, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 086 811646

Място/места за контакт: ДИРЕКТОР Д-Я ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alfatar.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.alfatar.egov.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за закупуване на аудио-визуални елементи - видеофилми, представящиразлични страни на местното етнографско, историческо на следство и природни забележителности на община Алфатар.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 26
Място на изпълнение: гр.Алфатар, Община Алфатар, обл.Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура е за закупуване на аудио-визуални елементи - видеофилми, представящи различни страни на местното етнографско, историческо наследство и природни забележителности на Община Алфатар. Финансирана по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 19/313/00089 от 18.07.2012 г. с ДФ "Земеделие", по ПРСР.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92121000

Описание:

Услуги по разпространение на видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• База от аудио-визуални елементи, пригодени за компютърно представяне - основна съставна част на изложба на етнографското наследство и природните забележителности на община Алфатар с прилагане на аудио-визуални компютърни технологии, включваща 6 тематични групи; • Всеки един елемент на базата представлява видео филм с продължителност 3-4 минути, заснет с 3 /три/ камери и 2 /два/ микрофона и озвучителна техника. • Озвучен на 5 езика: български, английски, немски, френски и руски. • Общ брой на елементите в базата – 31; • Сумарната продължителност на филмите - 100 минути.

Прогнозна стойност без ДДС
149221 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 1 000.00 лв. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на Община Алфатар:IBAN: BG28STSA93003311249495 BIC: STSABGSF,при банка: ДСК ЕАД град/клон/офис: СИЛИСТРА; В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст:Гаранция за участие в ОП /изписва се предмета на общ.поръчка/. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът представя гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, то тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника а не от отделен член на обединението. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: - на отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка; - на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване на процедурата. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти;е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (два) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: банкова гаранция;парична сума, внесена в касата на общината;по сметка на община Алфатар: IBAN: BG28STSA93003311249495, BIC: STSABGSF, при банка: ДСК ЕАД град/клон/офис: СИЛИСТРА.В нареждането за плащане следва да бъде записано:"Гаранция за изпълнение на ОП /изписва се предмета на общ.поръчка/.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Алфатар и със срок на валидност не по-малък от 20 дни от изтичане срока на изпълнение на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за изпълн

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от ДФ "Земеделие" - РА, по ПРСР. Начина на плащане е посочен в документацията за участие в процедурата и прокто-договора към нея.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя документ, с който е създадено обединението, съдържащо изискванията на възложителя посочени в документацията за участие в процетурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия. Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. Не може да участва и участник, който: е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; обявен в несъстоятелност; е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. при които лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, е „свързано лице” с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на параграф 1, точка 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки;които са сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, се прилагат само изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП.При участие на подизпълнители в изпълнение на поръчката Възложителят прилага и участникът е длъжен да спазва разпоредбите на чл. 45а и чл. 45 б от ЗОП.При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал. 2, т. 1 - 5 с една декларация, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Продължава Раздел VІ.3.)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверениe от банкa или 2.Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако документите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра в съответствие с чл. 50, ал.3 от ЗОП. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език). Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: Участникът да разполага с финансов ресурс в размер на 50 000.00 лв. /петдесет хиляди/ лева с оглед осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, както и за обезпечаването на други разходи, пряко свързани с изпълнението на настоящата поръчка. /чл. 50 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи доказателства за техническите си възможности съгласно чл.51 от ЗОП, както следва:Списък на договорите изпълнени през последните 3 години, идентични или сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Образец 11. Списък на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката, включващ експерти с посочване на образование, професионална квалификация и професионален опит, за изпълнение на поръчката и допълнителни предложения за състав на екипа. - Образец 12. Декларации за ангажираност на членовете на екипа за изпълнение на поръчката- Образец № 13 . Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата, чрез представяне на автобиография - Образец № 14 Декларация за средния годищен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за последните 3 години, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице – Образец 15 Заверено от участника копие на Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Декларация за техническото оборудване /собствено, наето или на лизинг/, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 16. Към декларацията следва да бъдат приложени документи за собственост или заверено от участника копие на договорите за наем и/или лизинг.
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура следва да са изпълнили успешно договор/и за предоставяне на услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под услуги идентични или сходни с предмета на поръчката се разбира: компютърно аудио-визуално представяне на културни, исторически и природни забележителности, включващо различни езикови версии и три версии за използване:.Версия за показване на специализирани компютърни системи, предназначени за обществен достъп, управлявани с допир до екрана;Версия за представяне в Интернет;Версия за представяне на DVD.Участникът в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка да разполага с екип за изпълнение на поръчката, включващ следните ключови експерти: Ръководител екип, който да отговаря за реализация на дейностите по предмета на договора,вкл. и неговото отчитане. Ръководител екип – експерт в областта на изкуството, с висше образование по специалност от област на висшето образование „Изкуство” или еквивалентна/ако образователната степен е придобита в държава,където няма специалност „Изкуство”/ и управленски опит 2 г. в областта на изкуството. Сценарист - 1 (един) с висше образование степен „Бакалавър, Специалност“Режисура” или др.подобна специалност или еквивалентна/ако образователната. степен е придобита в държава, където няма специалност “Режисура”/ и 2 г.опит в разработването на сценарии. Под „Подобна специалност” се разбира специалност от проф. направление „Театрално и филмово изкуство” от Класификатора на областите на висше образование в Р. България. Режисьор - 1(един) притежаващ висше образование, степен „Бакалавър”, специалност „филмова и телевизионна режисура”; Професионален опит като режисьор – не по-малко от 2 години; Оператор – 2(двама) притежаващи висше образование, степен „Бакалавър”, специалност „филмова и телевизионна режисура” Професионален опит като оператор – не по-малко от 2 години. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, еквивалентен или еквивалентни мерки. Участникът, вкл. чрез неговите подизпълнители, ако има такива, следва да разполага с минимум следното собствено или наето оборудване,техника необходимо за изпълнение на поръчката: 3(три) броя камери; 2(два) броя микрофони, озвучителна техника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена цена за цялостно изпълнение на поръчката (К1), максимален брой точки 60; тежест: 60
Показател: Срок на гаранционната отговорност на изпълнените работи/дейности в месеци (К3), максимален брой точки 30; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение на поръчката в календарни дни (К2) с максимален брой точки 10; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи може да се закупи от деловодството на Община Алфатар в гр.Алфатар, ул.”Йордан Петров” № 6, тел. 086 /811610, факс.086/ 811 646 срещу заплащане в брой. Комплектът документи за участие в поръчката може да бъде изпратен и чрез куриерска служба за сметка на кандидата, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс и информация относно: наименование на обекта на поръчката, данни за издаване на фактура, точен адрес и лице за получаване на документацията, телефон и факс. Сумата за цената на документацията следва да бъде внесена в касата на община Алфатар или по банков път на следната сметка на община Алфатар: IBAN BG15STSA93003100007300, BIC на банката STSABGSF Банка ДСК”АД гр.Силистра

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.04.2015 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2015 г.  Час: 15:00
Място

Община Алфатар, град Алфатар, област Силистра, ул.”Йордан Петров” № 6, в сградата на Общинска администрация, зала на общински съвет гр. Алфатар.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите се осъществява при условията на чл. 68, ал.3 от ЗОП. Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват и при отваряне на ценовите оферти, за което ще бъдат изрично поканени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 313 – „Насърчаване на туристическите дейности” по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година (ПРСР), подкрепена от Европейският земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)

VI.3) Допълнителна информация

Други изискуеми документи:Оферта-Образец1;Декларация за приемане на условията по поръчката - Образец № 2; За юридически лица и ЕТ:Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участника не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър); За физически лица – копие от документа за самоличност; За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в съответствие със законодателството на държавата в която е установен, който се представя в официален превод.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверен учредителен акт на обединението.Физическите лица, включени в състава на обединения представят документ за самоличност.Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят документ за съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние или техни еквивалентни, в официален превод. Документ за внесена гаранция за участие. Декларация по чл. 47, ал. 9 – Образец № 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - попълва се Образец № 4. Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 5. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 6. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), в което е посочено лице което представлява обединението. Декларация от членовете на обединението – Образец № 7. Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – Образец № 8. Техническо предложение – Образец № 9 и приложенията към него. Ценово предложение – Образец № 10. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. Цялата документация в едно с приложенията към нея може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя www.alfatar.egov.bg . Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл.64, ал.1 от ЗОП, на основание чл.64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ.ВИТОША №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ