Версия за печат

00467-2014-0010

BG-Крумовград: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крумовград, пл. България № 5, За: Валерия Пехливанова, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7522, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Място/места за контакт: Старши юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.krumovgrad.bg/203/page.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за организиране и провеждане на обучения по проект «Повишена професионална компетентност и ефективност в Общинска администрация Крумовград чрез обучения», съгласно договор № М 13-22-59/29.07.2014 г. по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр.Крумовград и територията на Република България
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на договора ще бъде повишена квалификацията на служители на община Крумовград, като се извършат обучения на служителите в следните основни дейности: • Обучение по „Развитие на умения за представяне в среда на унифицирани комуникации“ за 30 участника с продължителност: 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа; • Обучение по „Организация на производството и логистиката на документи“ за 30 участника с продължителност: 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа; • Обучение по „Организация и управление на предоставянето на административни услуги на база добри практики и стандарти“ за 18 участника с продължителност: 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа; • Изнесено обучение по „Ефективно лидерство“ за 40 участника с продължителност: 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа; • Обучение по „Лична ефективност“ за 18 участника с продължителност: 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа; • Обучение по „Екипна ефективност“ за 18 участника с продължителност: 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа; • Обучение по „Предприемачество, подкрепа за развитие на местния бизнес и насърчаване на предприемачеството“ за 30 участника с продължителност: 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80511000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение на персонала
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
117920 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Концепция за провеждане на обученията - П1 с Подп-л П 1.1- Методология за изпълнение на поръчката- максимална ст-ст 45 т. и Подпоказател П 1.2- Управление на риска - максимална ст-ст 15 т.; тежест: 60
Показател: Предложена от участника цена, в лева, без ДДС - П2; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 630774 от 28.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 50 / Обособена позиция №: / Заглавие:Организиране и провеждане на обучения по проект «Повишена професионална компетентност и ефективност в ОА Крумовград чрез обучения», съгласно договор № М 13-22-59/29.07.2014 г. по ОП „Административен капацитет 2007-2013г”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14
V.1) Дата на сключване договора
17.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД «ЕЙС» ЕИК 176675396, бул. България № 24, ет.5, офис 500, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0894 777174, E-mail: eleonora.jeleva@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 117920 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „БенчМарк Груп” АД гр. София; 2. „ИЮ КОНСУЛТ” ООД гр. София; 3. ДЗЗД „ЕЙС” гр. Смолян – с членове на обединението „ЕЛАВЕ ТЕРАПИ” ЕООД ЕИК 200006133 и Сдружение с нестопанска цел „ИНСАЙТ” с БУЛСТАТ 175630455; 4. „РААБЕ БЪЛГАРИЯ” ООД гр. София; 5. „ТЕЗА” ЕООД гр. София; 6. „Младенов консултинг” ЕООД гр. Златоград; 7. „Глобал Адвайзърс” АД гр. София; 8. „ВАКАНЦИЯ” ООД гр. София; 9. „БММС” ЕООД гр. София; 10. „ФОКУС СИСТЕМС” ЕООД гр. София; 11. „НОВ БЪЛГАРСКИ УНИВЕРСИТЕТ” гр. София; 12. „ЕЛЕКТРА - КОНСУЛТ” ЕООД с. Мировяне.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор