Версия за печат

00080-2014-0047

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя № 5, За: Ралица Калинова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: rkalinova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция Oбществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=1004¤tPage=2&articleid=7326.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на лекарствени продукти, отпускани по реда на Наредба 34 за реда за заплащане от републиканския бюджет за лечението на български граждани за заболявания извън обхвата на задължителното здравно осигуряване /обн. ДВ, бр. 95 от 29.11.2005г./, за лечение на пациенти със СПИН, туберкулоза, психични и поведенчески разстройства, дължащи се на употреба на опиоиди, синдром на зависимост за 2015 г.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Съгласно документацията за участие.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставка на лекарствени продукти, отпускани по реда на Наредба 34 за реда за заплащане от републиканския бюджет за лечението на български граждани за заболявания извън обхвата на задължителното здравно осигуряване /обн. ДВ, бр. 95 от 29.11.2005г./, за лечение на пациенти със СПИН, туберкулоза, психични и поведенчески разстройства, дължащи се на употреба на опиоиди, синдром на зависимост за 2015 г.“

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
15514684.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074840 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 234 - 411742 от 04.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-11-144 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: № 4 "ETRAVIRINE", 12 "DARUNAVIR" и 23 "RILPIVIRINE"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Софарма Трейдинг АД, ЕИК 103267194, Район Изгрев, ул. Лъчезар Станчев № 5, РБългария 1756, София, Тел.: 02 8133660, E-mail: office@sipfarmatrading.bg, Факс: 02 8133660

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2370078.29 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-145 / Обособена позиция №: 26 / Заглавие на обособената позиция: № 26 ISONIAZID и 29 ETHAMBUTOL
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Софарма Трейдинг АД, ЕИК 103267194, Район Изгрев, ул. Лъчезар Станчев № 5, РБългария 1756, София, Тел.: 02 8133660, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 94543.33 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-146 / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: № 6 LOPINAVIR/ RITONAVIR 200mg/50mg, 7 LOPINAVIR/ RITONAVIR 100mg/25mg, 8 LOPINAVIR/ RITONAVIR и 11 RITONAVIR;
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Софарма Трейдинг АД, ЕИК 103267194, Район Изгрев, ул. Лъчезар Станчев № 5, РБългария 1756, София, Тел.: 02 8133660, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2948251.02 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-155 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: № 2 EMTRICITABINE и 20 TENOFOVIR DISOPROXIL
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Анджелини Фарма България ЕООД, ЕИК 831902889, Район Искър, бул. Асен Йорданов № 10, РБългария 1592, София, Тел.: 02 9751395, E-mail: office@andgelini.bg, Факс: 02 9715745

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3437572.68 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-156 / Обособена позиция №: 15 / Заглавие на обособената позиция: № 15 ATAZANAVIR
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ей Енд Ди Фарма България ЕАД, ЕИК 131107072, бул. Рожен № 24, РБългария 1271, София, Тел.: 02 8103990, E-mail: irena.kunova@adpharma.com, Факс: 02 8103993

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1098648.36 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-164 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: № 1 LAMIVUDINE/ZIDOVUDINE, 3 LAMIVUDINE, 9 ABACAVIR/LAMIVUDINE, 10 MARAVIROC, 14 ZIDOVUDINE, 17 FOSAMPRENAVIR, 21 ZIDOVUDINE, 22 LAMIVUDINE и 24 DOLUTEGRAVIR;
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ГлаксоСмитКлайн ЕООД, ЕИК 131159254, Район Младост, бул. Цариградско шосе № 115Г, ет. 9, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9531034, E-mail: dobromir.r.germanov@gsk.com, Факс: 02 9505605

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4436444.6 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-161 / Обособена позиция №: 13 / Заглавие на обособената позиция: № 13 RALTEGRAVIR и 16 EFAVIRENZ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Стинг АД, ЕИК 116584586, бул. България № 48, бл. Витоша 1, вх. Г, ет. 4, ап. 37, РБългария 7200, Разград, Тел.: 02 9703301, E-mail: office.sofia@stingpharma.com, Факс: 02 9703101

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1129145.88 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„АНДЖЕЛИНИ ФАРМА БЪЛГАРИЯ” ЕООД, "АКТАВИС” ЕАД, „ЕЙ ЕНД ДИ ФАРМА БЪЛГАРИЯ” ЕАД, „СТИНГ” АД „МЕДЕКС” ООД, „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, „ГЛАКСОСМИТКЛАЙН” ЕООД, ФАРМНЕТ” АД;