Версия за печат

00265-2015-0033

BG-Раднево: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров № 13, За: По техническите въпроси:Живко Желев - Р-тел звено Инвеститорски контрол; Въпроси по процедурата: Ирена Видева - експерт търговия, Р България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3130/; 00359 41783305/3669/, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Инвестиции

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране и изграждане на два броя местими полустационарни подстанции 20/6,3 kV – 10 MVA за ел. захранване на северния неработен борд в рудник „Трояново-север“.– реф.№ 024/2015г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Рудник "Трояново-север", с. Ковачево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Проектиране и изграждане на два броя местими полустационарни подстанции 20/6,3 kV – 10 MVA за ел. захранване на северния неработен борд в рудник „Трояново-север“. – реф. № 024/ 2015 г. – ЗОП, в това число: проучване и проектиране на съоръженията, проучване и доставка на машини и съоръжения,упражняване на авторски надзор, строителство и монтаж, пускане в експлоатация и организация на работа, изготвяне на потребителска документация за монтаж и обслужване, инструкции за настройки и ремонт. и др. Подробно изискванията са посочени в техническа спецификация, приложена към документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232220

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на подстанции

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2 броя местими полустационарни подстанции 20/6,3 kV - 10MVA, съгласно техническа спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
2000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

390


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 18 000 лева или равностойността в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - „Първа Инвестиционна Банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и SWIFT BIC : FINV BGSF или по банкова сметка в евро: "БНП ПАРИБА С. А." - клон София ,SWIFT BIC: BNPA BGSX и IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път, както следва: а) След приемане на проекта от Възложителя - 100% се заплаща проектантския хонорар – до 30 кал. дни; б) междинно плащане - 90% от стойността на извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 кал. дни от датата на фактура от Изпълнителя и двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове строително-монтажни работи се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (образец на Възложителя) и се представят минимум в три еднообразни екземпляра.; в) обща цена за упражняване на авторски надзор, оказване на техническа помощ и участие в комисии по преценка на Възложителя - до 30 кал. дни, на основание двустранен констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа (въвеждане в експлоатация) г) окончателно разплащане-10% - до 30 кал. дни, на основание двустранен констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа (въвеждане в експлоатация) и протокол за успешно проведени 72-часови функционални проби под товар, подписан от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 на лицата, участващи в проектирането и строителството. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Списък на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата , съгласно чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП., с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство. Доказателство за извършеното строителство се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация , или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Изисква се участникът да има поне един изпълнен договор с предмет строителство на енергиен обект, касаещ разпределителни уредби ВН/СН, в т. ч. преустройство, реконструкция и основен ремонт на такива обекти. 2. Копие на валиден сертификат( заверен от участника, с превод на български език) по ISO9001:2008 и Сертификат ISO14001:2005 или еквивелентен с обхват строително-монтажни работи. 3. Декларация (свободен текст), че участникът, ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора ще бъде вписан в професионалния регистър на строителя и ще представи удостоверение за стоежи минимум от трета група, трета категория. 4. Декларация за оглед на обекта , в която участниците декларират, че са запознати с условията , при които се изпълнява обекта, съгласно приложен образец в Документацията за участие 5.Списък на техническите лица, включително тези, отговарящи за контрола на качеството и на собствени или наети лица, които участникът ще използва за извършване на строителството, съгласно чл.51, ал.1, т.4 и 10 от ЗОП. В списъка да се посочи образованието, професионалната компетенция и професионалния опит на ръководните му служители, включително лицата, които пряко ще участват в извършване то на строителството, квалификационнни групи по безопасност при работа в ел. уредби над 1000 V. Участникът следва да докаже, че разполага най-малко със следните лица за изпълнение на поръчката, от които: а) за изпълнение на проектирането: Участникът следва да докаже наличие на минимум пет лица, притежаващи пълна проектантска правоспособност (ППП), от които минимум едно лице по част "Електрическа", минимум едно лице по част "Конструктивна", минимум едно лице по част "Транспортна". Минимум едно лице по организация и изпълнение на строителството и едно лице по пожарна безопасност - раздел "Електрически" и раздел "Конструктивен". б) за изпълнение на строително-монтажните работи по част Ел, участникът следва да докаже наличие на минимум 3 лица с пета квалификационна група и най-малко 2 лица, минимум с четвърта квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи >1000 V, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически урдби на електрически и топлофикационнни централи и по електрически мрежи ( ПБЗРЕУТЦЕМ). Общо електротехнически персонал - минимум 7 лица. в) За изпълнение на СМР по част АС: Минимум 1 лице за технически ръководител по част АС и комплексна брига от 5 лица. Всички лица, изпълняващи строителна работа да имат втора квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи над 1000 V, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически урдби на електрически и топлофикационнни централи и по електрически мрежи ( ПБЗРЕУТЦЕМ).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 24/2015 г. - ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.04.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.04.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.04.2015 г.  Час: 13:00
Място

Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica - iztok.com/bg/public_procedures.php.Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по е-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП, обменът на информация се извършва по пощата или по факс. За запозванане с реалните условия, при които ще се изпълнява обекта, Възложителят организира оглед. Огледът ще се проведе на ............... За целта представители на участниците следва да заявят своето желание за участие в срок до 2 дни от датата посочена за оглед и трябва да се яват в 10,00 часа пред административната сграда на дружеството в гр. Раднево. Лице, отговарящо за огледа : ........ - инв. контрол по част Ел, тел. : .....

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ