02711-2015-0011
Технически редакции | ||
23.03.2015 16:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.03.2015 16:22 ч. : | 23/03/2015 16:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.03.2015 16:22 ч. : | 23/03/2015 16:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.03.2015 16:24 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Балчик: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7/.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство
ДА
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”
І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1.(1). Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г., съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената му. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "стоки". (3). Всички стоки, предмет на доставката, трябва да бъдат фабрично нови, неупотребявани, без скрити или явни дефекти, произведени от качествени суровини, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им. (4).Обявените количества са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (5).Доставките ще се изпълняват по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката, като същия не се задължава с пълно усвояване на пределната стойност на поръчката. (6).Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати писмена поръчка по ел. поща на Изпълнителя, посочена в настоящия договор за вид, размер и количество на доставката. (7). Заявката ще се извършва по електронен път на ел. адрес за поръчки на Изпълнителя office@ch-more11.bch.office1.bg по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (8) Място на доставка - предаването на доставката ще се осъществи в административната сграда на Възложителя находяща се на адрес: общ. Балчик, гр. Балчик, ул. „ Черно море” № 9 , обл.Добрич. 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол/стокова разписка, подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на подписване на приемо - предавателния протокол/стокова разписка от Възложителя. ІІ. СРОКОВЕ Чл. 2. Срокове при изпълнение на договора: (1). Срок на договора- 12( дванадесет) месеца, считано от дата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс от 5000.00лв. без вкл. ДДС и се прекратява при наличие на всяко едно от посочените две основания. (2). Срок за всяка доставка – 1( един) календарни дни от дата на заявка от Възложителя. (3). Гаранционен срок на доставените стоки: 60(шестдесет) календарни дни, считано от дата на всяка доставка. (4). Срок за рекламации – 60(шестдесет) календарни дни, считано от дата на всяка доставка. (5). Срок за подмяна на рекламирана стока – 1( един) работни дни работни дни, считано от дата на депозиране на рекламацията по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис.
30192100, 30192132, 30237320, 30197620, 30197630, 30197220, 22851000, 30192160, 24910000, 30192130, 39241200, 30192133, 22852100, 30197210, 30197330, 30199230, 30124400, 30197320, 22830000, 30192121, 22813000, 22800000, 35821000, 30192113, 37822100, 30192340, 30237380, 30192350
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
02711-2015-0011
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
ООД „ ОФИС В” с ЕИК 124510429, ж.к. „ Дружба” 14, вх. В, ап.11, адрес за кореспонденция: гр. Добрич, ул. „Независимост” № 12, магазин „Office 1 Superstore”, Република България 9300, гр. Добрич, Тел.: 0579 77090, E-mail: office@ch-more11.bch.office1.bg, Факс: 0579 77090
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 288/02.12.2014г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.03.2015 г.
КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” с ЕИК 000885099 с депозирана оферта с вх. № В- 237/16.02.2015г. в 12.02ч, седалище и адрес на управление: обл. София (столица), общ.Столична, гр. София 1784, р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139; ООД „ ОФИС В” с ЕИК 124510429 с депозирана оферта вх.№ В- 241/17.02.2015г. в 15.03ч., седалище и адрес на управление: гр. Добрич, ж.к. „ Дружба” 14, вх. В, ап.11, адрес за кореспонденция: гр. Добрич, ул. „Независимост” № 12, магазин „Office 1 Superstore”
ПРИЛОЖЕНИЕ Г