Версия за печат

00065-2014-0008

BG-Стралджа: 22 - Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила, без услугите на Агенцията по заетостта

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стралджа, ул. Хемус 12, За: Валентина Вълкова - Иванова, Република България 8680, Стралджа, Тел.: 04761 6919; 04761 6911, E-mail: straldjainf@yahoo.com, Факс: 04761 6404

Място/места за контакт: Община Стралджа, отдел АПО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.straldzha.net.

Адрес на профила на купувача: www.straldzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" НАДГРАЖДАЩО ОБУЧЕНИЕ ПО КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 22
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнението на предмета на настоящата открита процедура включва осъществяване на обучения, както следва: " НАДГРАЖДАЩО ОБУЧЕНИЕ ПО КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ" в изпълнение на дейност 3” Обучения по ключови компетентности” по проект „Надграждащо обучение – Община Стралджа". Целевата група на предвидените обучения са служители в общинска администрация на Община Стралджа. В изпълнение на тази дейност избраният за изпълнител участник следва да извърши две обучения по теми, както следва: Първо обучение Модул №1: Обучение на тема „Лична ефективност”; Модул №2: Обучение на тема „Управление на промяната, времето и стреса”. Второ обучение Модул №3: Обучение на тема „Мултикултурна комуникация, толерантност и антидискриминация”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79632000

Описание:

Услуги, свързани с обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69699 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за подготовка и организиране на всяко отделно обучение, в календарни дни, считан от момента на уведомлението за възлагане на даденото обучение.; тежест: 30
Показател: Предложение за настаняване на участниците в хотел ; тежест: 30
Показател: Предложена от участника цена, в лева, без ДДС; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 634211 от 20.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-149 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
27.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Екорис Саут Ийст Юроп ЕООД 175129426, бул. Черни връх № 1, етаж 6, Република България 1421, София, Тел.: 02 8155680, E-mail: ecoryssee@ecorys.com, Факс: 02 9816032

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 90000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 69699 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ФИНАНСИРА СЕ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ” (ОПАК) СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕС ЧРЕЗ ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД ”,по проект „Надграждащо обучение – Община Стралджа" по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14.по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) съфинансирана от ЕС чрез Европейски социален фонд ”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ”ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС”ЕООД, гр.София . 2. „ЕКОРИС Саут Ийст Юроп”ЕООД, гр. София . 3. „Е - ТУРС”ЕООД, гр. Добрич . 4. „БенчМаркГруп”АД,гр.София. 5. „РААБЕ България”ООД,гр.София. 6. Дружество по ЗЗД „АБОЛЕОН - АЛФА”,гр.София.Участници в обединението са фирмите "АБОЛЕОН"ЕООД,гр.София и ЕТ "АЛФА - ХРИСТО СТЕФАНОВ",гр.Стара Загора. 7. „ИЮ КОНСУЛТ”ООД,гр.София. 8. „РЕСУРС КОНСУЛТИНГ”ЕООД,гр.Айтос. 9. Гражданско дружество „И-ФПИ”,гр.София.Участници в обединението са фирмите "ИДЕИН"ЕООД,гр.Русе и Фондация "ПРАВО И ИНТЕРНЕТ",гр.София.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор