Версия за печат

02718-2015-0015

BG-Хисаря: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП, ТП ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ХИСАР, обл. Пловдив, общ. Хисаря, гр. Хисаря, ул. Стряма № 2, За: Мина Рахова, България 4180, Хисаря, Тел.: 0882 301239, E-mail: dgshisar@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: обл. Пловдив, общ. Хисаря, гр. Хисаря, ул. Стряма № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ucdp-smolian.com/viewart.php?id=395.

Адрес на профила на купувача: http://www.ucdp-smolian.com/viewart.php?id=395.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез закупуване, монтаж и гаранционна поддръжка на бяла и черна техника за нуждите на ТП ДГС „Хисар”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП ДГС Хисар
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Описание на предмета: Поръчката включва доставка чрез закупуване, монтаж и гаранционна поддръжка на техника, описана по вид и технически характеристики- климатици, кафе машина и пералня в Техническа спецификация – Приложение № 2 от настоящата документация. Доставката ще се осъществява с транспорт и за сметка на Изпълнителя до адреса на Възложителя. Монтажът ще се осъществява от Изпълнителя за негова сметка, като същият включва осигуряване на необходимите консумативи за захранване на доставените климатици от електрическото табло на стопанството до помещенито, в което ще бъдат монтирани климатиците. Участниците могат да направят оглед на помещенията, всеки работен ден от 8:30 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 16:30 ч. в присъствието на представител на ТП ДГС „Хисар”, в срока, определен за подаване на офертите. Разходите за огледа са за сметка на участниците. Изпълнителят следва да осигури безплатна гаранционна поддръжка на доставените техники в срок не по-малък от 36 (тридесет и шест) месеца. Доставените артикули следва да са нови и неупотребявани, да са придружени с гаранционна карта и да отговарят на всички стандарти в Република България, включително по отношение на техническа експлоатация, пожаробезопасност, норми на безопасност и включване към електрическата мрежа. Доставените артикули трябва да са в оригинална опаковка с ненарушена цялост.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42215000, 39000000, 42512000

Описание:

Машини за промишлено приготвяне или производство на хранителни продукти или напитки
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Климатични инсталации

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5210 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

http://www.ucdp-smolian.com/viewart.php?id=395

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 646600 от 04.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 28 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка чрез закупуване, монтаж и гаранционна поддръжка на бяла и черна техника, включително електрически устройства за отопление и охлаждане за нуждите на ТП ДГС „Хисар”
V.1) Дата на сключване договора
23.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВИКСО” ЕООД, ЕИК 200511089, обл. София, общ. Столична, гр. София, р-н Подуяне, ж.к. Суха Река, бл. 71, вх. В, ет. 6, ап. 16, България 1000, София, Тел.: 0899 123444, E-mail: vikoeood@gmail.com, Факс: 02 4184589

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7100 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5210 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ВИКСО” ЕООД, ЕИК 200511089 със седалище и адрес на управление: обл. София, общ. Столична, гр. София, р-н Подуяне, ж.к. Суха Река, бл. 71, вх. В, ет. 6, ап. 16, представлявано от Владимир Дишков.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор