Версия за печат

00044-2015-0014

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Eлена Асенова / инж. Георги Фучеджиев, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.asenova@api.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=272.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, етаж V, стая 505, За: Завеждащ деловодство при АПИ., Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на изпълнител за поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на автомагистрален участък АМ "Хемус" от км 0+000 до км 78+554 и пътна връзка "Прелок" от км 0+000 до км 3+024, включително и принадлежащите пътни връзки, поддържане осветлението на тунели: "Витиня", "Топли дол", "Ечемишка" и "Правешки ханове" с обслужващите ги подстанции и далекопроводи, охрана на пътни съоръжения и принадлежности в обхвата на автомагистралата на територията на ОПУ – София И ОПУ - Ловеч, стопанисвани от АПИ"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
област София и област Ловеч
Код NUTS: BG412, BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Избор на изпълнител за поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на автомагистрален участък АМ "Хемус" от км 0+000 до км 78+554 и пътна връзка "Прелок" от км 0+000 до км 3+024, включително и принадлежащите пътни връзки, поддържане осветлението на тунели: "Витиня", "Топли дол", "Ечемишка" и "Правешки ханове" с обслужващите ги подстанции и далекопроводи, охрана на пътни съоръжения и принадлежности в обхвата на автомагистралата на територията на ОПУ – София И ОПУ - Ловеч, стопанисвани от АПИ". Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности: 1.Превантивно поддържане–включва: затваряне на повърхностни пукнатини по повърхността на настилката;полагане на повърхностни обработки върху трошенокаменни и асфалтови настилки;полагане на нов износващ пласт;стабилизиране на банкети (по механичен или химичен способ);укрепване на откоси (биологично,с готови стоманобетонови елементи,със стоманена мрежа,с геотекстилни материали и др.);провеждане на периодични оздравителни дейности по конструкцията на пътните съоръжения;провеждане на периодични оздравителни дейности по конструкцията на пътните принадлежности (пътни знаци,ограничителни системи,парапети,предпазни мрежи,осветителни инсталации и др.); ремонтни и възстановителни работи по конструкцията на пътните съоръжения. 2.Текущо поддържане–включва: почистване на малки свлачища,срутища и наноси;окосяване,подравняване,профилиране и оформяне на банкети;окосяване на откоси,ограничителни и разделителни ивици,площадки за отдих и др. тревни площи;запълване и укрепване на откоси на отделни места;почистване и/или възстановяване на берми,"джоб" стени и др. укрепващи съоръжения;почистване и отстраняване на отделни малки повреди по пътното платно;почистване и/или възстановяване на разрушени отводнителни съоръжения–окопи,регули,улеи и дренажи в отделни участъци;почистване на пътното платно и ремонт на отделни разрушения–дупки,пукнатини,обрушени ръбове и др.;отстраняване на отделни деформации–вълни,коловози и др. неравности чрез полагане на изравнителни пластове асфалтобетон и др.;ремонт и запълване на фуги на пътни съоръжения;почистване на водостоци,мостове и техните отвори от кал,лед,наносни материали и др.;боядисване на стоманени конструкции на мостове,парапети,ограничителни системи,елементи на пътни знаци и др.;почистване и отстраняване на отделни повреди по крайпътните площадки,чешми,паметници,беседки и др. обекти на крайпътното обзавеждане;поддържане на крайпътните насаждения–окопаване,пръскане,оформяне на короните,варосване и др.,както и подмяна на отделни повредени и изсъхнали насаждения с нови. 3.Зимно поддържане (ЗП)-видът и обемът на работите се определят в зависимост от приетото за даден път ниво на ЗП-включва: подготвителни работи-изготвяне на оперативни планове за ЗП, технически прегледи на заявените за използване машини и съоръжения,подготовка на пътищата за експлоатация при зимни условия,осигуряване на необходимите материали и др.;снегозащита на пътищата-изграждане,поддържане и поставяне на снегозащитни устройства–постоянни (крайпътни зелени пояси,земни диги и др.),временни (огради от преносими инвентарни щитове),както и окосяване на тревни площи,изсичане на храсти,отстраняване на материали и др. предмети в обхвата на пътя,които могат да способстват за образуването на снегонавявания;снегочистене (патрулно и периодично) на пътищата до постигане на съответните степен и ниво на ЗП,разчистване на преспи и снегонавявания и отстраняване на уплътнени снежно-ледени пластове;обезопасяване на пътищата против хлъзгане-разпръскване на химически вещества. 4.Ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации-извършват се аварийно-възстановителни работи,целящи незабавно възстановяване след възникване на аварийни ситуации (тежки ПТП,свлачищни явления,срутвания, изравяния,разрушения на мостови съоръжения,лавини и др.).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233139, 45233142

Описание:

Работи по поддържане на национални пътища
Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно - възстановителни работи при аварийни ситуации) на 78.554 км автомагистрален участък, 3.024 км пътна връзка и принадлежащите пътни връзки, осветлението на тунелите в района с обслужващите ги подстанции и далекопроводи, охрана на пътни съоръжения и принадлежности, влизащи в обхвата на автомагистралата, съгласно приложените към документацията за участие Сметки по видове дейности, "Техническа спецификация" на АПИ от 2014 г., "Технически правила и изисквания за поддържане на пътища" на НАПИ от 2009 г. и други.

Стойност, без да се включва ДДС
15000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 150 000,00 лв. (сто и петдесет хиляди). Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, и е в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, посочена от Възложителя в поле II.2.1. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на последния гаранционен срок по договора, а именно 2 (две) години. 3. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ – централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD - представя се копие от документа за внесената парична сума или 3.2. безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал. 4. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците на Възложителя от документaцията за участие, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят извършва плащания в съответствие и в рамките на разчетените в годишния бюджет на АПИ средства за съответната година за дейностите, предмет на договора, за съответното Обласно пътно управление (ОПУ). Цената се изплаща за количество на действително извършени и приети видове работи, въз основа на договорените единични цени, с представени от Изпълнителя и одобрени от Възложителя Сертификати, в рамките на средствата на АПИ за изпълнение на договора за съответното ОПУ. Плащанията за извършени дейности по договора се извършват въз основа на съставени от Изпълнителя и одобрени от Възложителя Сертификати. Сертификатите могат да бъдат: Месечни и Междинни. Заплащането на действително извършените видове дейности по зимно поддържане ще се извършва въз основа на единичните цени на «километър път». При ежемесечното отчитане на извършените работи ще се има предвид действителната дължина на поддържаните пътища и месечните средни корекционни коефициенти. Месечните средни корекционни коефициенти за даден участък /път/ се получават въз основа на дневните корекционни коефициенти от 0.3 до 1.5, определяни в зависимост от атмосферните условия и състоянието на настилката, определени два пъти /през 12 ч./ в денонощието. Корекционните коефиценти за ежемесечно актуване се определят, както следва: 0.3 - при положителни или отрицателни температури, при суха или мокра настилка; 0.6 – при снеговалеж с ниска интензивност и/или частични заледявания; 1.0 - при снеговалеж, заледявания и/или снегонавявания и 1.5 - при снеговалеж с висока интензивност, заледявания и масови снегонавявания. Корекционният коефициент се определя ежедневно, като средноаритметично от коефициентите за съответните пътни участъци. За затворените пътни участъци, в които не се работи, се определя коефициент «нула». В случаите, когато даден участък се почиства и отваря за движение в следващия ден, когато снеговалежа и снегонавяванията са спрели, се прилага коефициент «1». Единичните цени няма да се променят при изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, освен в случаите на чл. 43 от ЗОП. Допълнително възникнали и възложени нови видове работи и/или дейности, за които няма предложени единични цени, ще се определят на база анализни цени, предварително одобрени от Възложителя, съгласно посочените от Изпълнителя в Ценовата оферта елементи на ценообразуване, при спазване на предложените от Изпълнителя единични цени в Сметка № 7 за работна ръка, механизация и материали. Плащанията се извършват в 30-дневен срок след представяне на фактура на база одобрения от Възложителя Сертификат. Плащанията се извършват в български лева по банков път.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При подписване на договора, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви "а", "б", "в", "г" и "д", т.2-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2а, първо предложение, т.4 и т.5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен; 2. Гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, посочена от Възложителя в поле II.2.1., в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Обслужваща банка: БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD - представя се копие от документа за внесената парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя - представя се в оригинал; 3. Нотариално заверено копие от валидна полица за застраховка "Професионална отговорност" по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ за участниците–чуждестранни лица, в качеството на строител със застрахователна сума в размер не по-малко от мин. застрахователна сума и мин. лимит на отговорността за отделно събитие за първа категория строежи, определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по застраховките, които следва да покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на строежа, и не могат да бъдат използвани за обезпечаване на отговорността на Изпълнителя по друг договор. Застраховката трябва да обезпечава отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител по договора за изпълнение на тази общ. поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на договора за възлагане на общ. поръчка; 4. Оригинал на договора за подизпълнение. В случай, че участникът, избран за Изпълнител, е посочил в офертата си, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнител/и, в срок от 3 дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител/и, Изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл.45а, ал.2 от ЗОП; 5. Нотариално заверени копия от сертификати за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008, както и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда; 6. Заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика,както следва: Плик №1 „Документи за подбор”,в който се поставят:Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от уч-ка.Представяне на участника–включва:посочване на единен идентификационен код (ЕИК),съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,вкл. електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата;приемане условията за изпълнение на договора и др.Представя се от участника,а когато участникът е обединение се представя от всяко физическо или юридическо лице,което участва в него.Чужд. юридически лица представят съответен еквивалентен документ,издаден от съдебен или административен орган в държавата,в която са установени.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП за обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП-представя се от участника или,ако участникът е обединение–от всяко физическо или юридическо лице,което участва в него.Нот. заверено пълномощно на лицето,което представлява участника в процедурата (оригинал),когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация.При участници обединения–копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият.Документ за гаранция за участие.Гаранцията се представя в оригинал,когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция,издадена в полза на Възложителя или в копие,когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):(БНБ–централно управление,IBAN:BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD).Доказателства за техническите възможности и/или квалификация.Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата по чл.55,ал.7 от ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП.Декларация,че не са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал)-достатъчно е да бъде представена от едно от лицата,които могат самостоятелно да представляват участника в обединението,когато се участва под такава форма.Декларация за използване ресурсите на трети лица (ако е приложимо). Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо). Плик №2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката",в който се поставят документите,свързани с изпълнението на поръчката:Техническо предложение–следва да бъде изготвено при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация,изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката,в което се съдържа пълно описание на изпълнението на поръчката,съгласно срока за изпълнение на поръчката.Представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Word и PDF на електронен носител.Линеен график (по образец на уч-ка),включващ последователността и продължителността на видовете работи и дейности,свързани с изпълнение на примерно месечно задание.При изготвянето на графика следва да бъде спазена технологичната последователност за изпълнение на видовете работи и дейности,свързани с изпълнение на примерно месечно задание.Декларация за конфиденциалност по чл.33,ал.4 от ЗОП (ако е приложимо). Плик №3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена",в който се поставят документите,свързани с предлаганата цена за изпълнение на поръчката:Ценова оферта (Предлагани един. цени) за изпълнение на поръчката и единични цени за всеки вид работа и дейност.Представят се в оригинал на хартиен носител и на електронен носител,както следва:Ценовата оферта (Word и PDF),а единичните цени (Excel и PDF).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За настоящата обществена поръчка не се изисква представяне на документи по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За настоящата обществена поръчка, Възложителят не поставя изисквания по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5г., считано от датата на подаване на офертата, сходно с предмета на поръчката (по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП), с посочени: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на изпълнените строително-монтажни работи (СМР), обект (предмет), в качеството на главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител е изпълнил обекта, извършен дял от общия обем работи и др.); обем на изпълненото строителство в км и габарит; дата на приключване изпълнението на строителството; лице, за което е изпълнено строителството (ако има такова); описание на доказателствените документи. 2.Заверени копия на документи, издадени от трети лица (различни от участника), доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по III.2.3, т.1 (лява част), а именно: данни за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи, издали тези актове, стойността, датата на приключване на изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3.Декларация на техническото оборудване, както и на оборудването за изпитване и изследване, необходими за изпълнение на общ. поръчка по III.2.3, т.Б (дясна част), съдържаща: вид на техническото оборудване; технически характеристики, свързани с производителността и качеството на СМР (година на производство/производителност); основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника). 4. Декларация-списък на екипа от служители/експерти, необходими за изпълнението на обществената поръчка, включително и на лицата, отговарящи за контрола на качеството по III.2.3, т.В (дясна част), съдържаща: имена на служителя/експерта и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на общ. поръчка; образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); професионален опит в областта на ... (месторабота, период, длъжност, основни функции). 5.В случай, че експерта/ите, посочени в списъка по III.2.3, т.4 (лява част), не е служител/работник на участника, то този експерт представя Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт. 6.Заверени копия на валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

А.През последните 5г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство, сходно с предмета на поръчката (превантивно, текущо, зимно поддържане и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на автомагистрали и/или пътища от републиканската пътна мрежа с габарит не по-малък от 25,5 м, с дължина не по-малко от 70 км. Б.Да има възможност да осигури техническо оборудване, както и оборудване за изпитване и изследване, необходими за изпълнение на общ. поръчка, но не по-малко от: Б1.Необходима специализирана механизация,машини и автомобили за превантивно и текущо поддържане:Пътна фреза с ширина 1000мм-1бр.;Пътна фреза с ширина 500мм-1бр.;Автогудронатор-1бр.;Асфалтополагаща машина-1бр.;Валяк бандажен вибрационен /двуосен/ 8,10т.-1бр.;Валяк бандажен вибрационен /двуосен/ до 2,5т.-1бр.;Автогрейдер-1бр.;Челен товарач-2бр.; Автомобил–поливомияч с мотометачка-1бр.;Автовишка-1бр.;Автомобил–самосвал и бордови-4бр.;Ревизионна машина-1бр.;Компресор за сгъстен въздух-1бр.; Универсална машина за поддържане на пътищата /всесезонна вкл. и зимно поддържане (ЗП)/-1бр.;Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности-2бр.;Моторна виброплоча-1бр.;Моторна дърворезачка-1бр.;Моторна клонокастрачка-1бр.;Моторен храсторез-1бр.;Моторна косачка /роторна прикачна/-4бр.;Моторна духалка-1бр.;Моторен /или пневматичен/ къртач-1бр.; Моторна пръскачка за битумни емулсии-1бр.; Пароструйка-1бр.;Ел. агрегат-1бр.;Електрожен /заваръчен апарат/-1бр.;Автомобил с ремарке за сигнализация-3бр.;Резач за газокислородно рязане-1бр.;Мин. брой комплекти пътни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД),в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 16 август 2010 г. на МРРБ:ВОБД при краткотрайни и подвижни ремонтни работи-2бр.;ВОБД при дълготрайни ремонтни работи без отбиване на движението-1бр.;ВОБД при аварийни ситуации с отбиване на движението-1бр. Б2.Необходима специализирана техника за снегопочистване и ЗП (в т.ч. с възможности за разпръскване на мин. материали и хим. вещества за борба с поледяването и прецизното им дозиране):Роторен снегорин–мин.500т/ч-1бр.;Товарачни машини-4бр.;Комбинирани машини за ЗП едновременно за снегочистене,прецизно дозиране и разпръскване на сол,хим. вещества-24бр.;Автомобили за патрулиране-3бр.;Снегорини-6бр.;Автокран до 10т-1бр.;Автовлекач за аварирали тежкотоварни автомобили-1бр.;Съоръжение за запазване на техн. характеристики на дисперсните материали по ЗП-5бр.;Съоръжение за хомогенизиране на хим. разтвори-2бр.;Съоръжение за автономно осигуряване на горива-2бр.Забележка:Допуска се уч-кът да замени комбинирана машина за ЗП с комплект пясъкоразпръсквач и снегорин. Б3.Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на обекта,с която ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените видове работи. В.Да разполага с екип от служители/експерти, необходими за изпълнението на общ. поръчка,вкл. и с лица,отговарящи за контрола на качеството,включващ най-малко: В1.Ръководител екип–1бр.:Професионална област (квалификация):строителен инженер,специалност „Пътно строителство” (ПС) или „Транспортно строителство” (ТС) или „Строителство на сгради и съоръжения” (ССС) или „Промишлено и гражданско строителство” (ПГС) или аналогична специалност (АС) (ако образованието е придобито в държава, където няма посочените по-горе специалности);Опит:мин. 5г. при изпълнение на обекти в областта на стр-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали (АМ) и/или пътища. В2.Заместник ръководител-2бр.:Проф. област (квалификация):строителен инженер,специалност ПС или ТС или ССС или ПГС или проф. квалификация стр. техник или АС или квалификация (ако образованието е придобито в държава, където няма посочените по-горе специалности);Опит:мин. 3г. при изпълнение на обекти в областта на стр-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или Продължение в поле VІ.3...

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател за техническа оценка - П1; тежест: 50
Показател: Подпоказател: Стратегията на участника по отношение изпълнението на дейностите по текущ ремонт и поддържане, съответно на примерното месечно задание - П1.1; тежест: 25
Показател: Подпоказател: Стратегията на участника по отношение изпълнението на дейностите по зимно поддържане, включително описание на материалите и механизацията, пунктовете и/или базите, човешките ресурси, които ще се използват при изпълнението - П1.2; тежест: 25
Показател: Показател за предложените от участника единични цени за изпълнение на дейностите по поддържане, предмет на обществената поръчка - П2; тежест: 50
Показател: Подпоказател: Предлагани единични цени за изпълнение на дейности по поддържане (текущо, превантивно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации (лв. без ДДС) - А ; тежест: 20
Показател: Подпоказател: Предлагани единични цени за изпълнение на дейности по зимно поддържане (лв. без ДДС) - Б; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.05.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=272 към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BN BBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.05.2015 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на Агенция "Пътна инфраструктура".

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле ІІІ.2.3 (дясна част): ... основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища. В3.Ръководител част „Електро“-1бр.:Проф. област (квалификация):електроинженер,специалност „Електроснабдяване” или „Ел. централи и мрежи” или „Електронна техника” или АС (ако образованието е придобито в държава, където няма посочените по-горе специалности);Опит:мин. 5г. в областта на поддържането и ремонта на електросъоръжения на пътни тунели и обслужващите ги подстанции и далекопроводи 20 kV. В4.Отговорник по контрола на качеството–1бр.:Проф. област (квалификация):със средно специално образование и с обучение по системи за управление на качеството-вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;Опит:мин. 1г. на такава позиция при изпълнение на обекти в областта на стр-во и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на АМ и/или пътища и/или улици. В5.Шофьори-30бр.: с правоспособност за управление и работа на специализираната техника за зимно поддържане, с категория "C" за управление на моторни превозни средства (МПС). В6.Оператори електротехници-25бр., за осъществяване на поддържане и ремонт на електросъоръжения на пътни тунели и обслужващите ги подстанции и далекопроводи 20 kV: с IV квалификационна група, съгласно чл. 16 от Правилник за безопасност и здраве при работа в електро и топлофикационни централи и по електрически мрежи, а за участниците–чуждестранни лица – еквивалентна квалификация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Г.Да има внедрена система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат) и внедрена система за опазване на околната среда,сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат),издадени от органи,установени в други държави–членки. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по III.2.3 и VI.3, т.А-т.Г се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Не е представен някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП. 2. Налице са обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, букви "а", "б", "в", "г" и "д", т.2 - 4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2а, първо предложение, т.4 и т.5 от ЗОП. 3. Представена е оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Представена е оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. Когато по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представена невярна информация за доказване на съответствието на участника с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок, участникът не удължи срока на валидност на офертата си. 7. Когато предложените единични цени надвишават определените от Възложителя пределни такива. 8. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП. 9. Когато представеното от участника Техническо предложение не отговаря на Техническата спецификация и изискванията на Възложителя и предложението му е неудовлетворително по смисъла на методиката за оценка на офертите, неразделна част от документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ