Версия за печат

00190-2015-0001

BG-Карнобат: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Карнобат, бул. България № 12, За: Маргарита Падарева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg, Факс: 0559 27165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://karnobat.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали, офис мебели, техника и консумативи за нуждите на община Карнобат, Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности” – гр. Карнобат и общинските бюджетни звена”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административните сгради на община Карнобат, Общинско предприятие "БКРД" – гр. Карнобат, Центрове за настаняване от семеен тип, находящи се в град Карнобат на ул. „Стефана Чамурова” и ул. „Страцин”, Комплекс „Надежда”, находящ се на ул. „Хаджи Димитър”, Млечна кухня, Център за социална рехабилиация и интеграция „Св. Анна” гр. Карнобат, Дом за възрастни хора с деменция -с. Огнен, Защитено жилище за лица с умствена изостаналост - с. Искра, ДСП - гр. Карнобат, ЦНСТ за възрастни хора с психични разстройства – с. Искра, ЦНСТ за възрастни хора с умствена изостаналост – с. Искра и детските заведения на територията на община Карнобат.
Код NUTS: BG34
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е: доставка на канцеларски материали, офис мебели, техника и консумативи за нуждите на община Карнобат, Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности” – гр. Карнобат и общинските бюджетни звена, която ще се осъществява периодично по предварителни заявки. Канцеларските материали, офис мебели, техниката и консумативите са посочени в „Техническата спецификация” към документацията за участие. Възложителят може да заявява артикули, които не са посочени в техническата спецификация, като ги заплаща с процент отстъпка посочен в Техническото предложение на участника. Лицата, които желаят да участват в тази обществена поръчка трябва да подадат оферта за всички артикули посочени в „Техническата спецификация”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30197640, 30197000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Дребно офис оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ФО – финансова оценка ; тежест: 4
Показател: ТО – техническа оценка ; тежест: 6
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 643895 от 21.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РV 202 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали, офис мебели, техника и консумативи за нуждите на община Карнобат, Общинско предприятие „Благоустройствени, комунални и ремонтни дейности” – гр. Карнобат и общинските бюджетни звена”
V.1) Дата на сключване договора
20.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул. „Цариградско шосе” № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Кооперация „Панда”, гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор