Версия за печат

02711-2015-0033

BG-Балчик: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Чарно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D1%83%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Изпълнение на агротехнически услуги в дивечови ниви, находящи се в ДГТ на територията на „ ДЛС Балчик” ТП при ДП „ СИДП” гр. Шумен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: дивечови ниви, находящи се в ДГТ ( държавни горски територии) на територията на ТП „ ДЛС Балчик” в землища на с. Соколово, с. Сенокос, с. Карвуна и с. Църква на общ. Балчик, обл. Добрич; с. Батово на общ. Добрич селска, обл. Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1.(1). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши агротехнически мероприятия - Оран, предсеитбено култивиране, сеитба, валиране, окопаване, торене, вегетативно пръскане, жътва и дисковане на дивечови ниви, находящи се в ДГТ на територията на ТП „ ДЛС Балчик” по култура, землище, имот №, отдел от ДГТ, площ, мероприятие, съгласно техническа спецификация към документацията със ед. стойност съгласно приложение № 1 към договора, а Възложителят заплаща цената им. (2). За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "услуги". (3). Изисквания при изпълнение на поръчката: 1. Всички услуги ще се извършват при спазване действащи технически норми и стандарти, които се отнасят до изпълнението на поръчката, вкл. сроковете за съответното агротехническо мероприятие и нужната последователност. 2. Приемане изпълнението на всяка съответна услуга да се извършва по вид дейност и количество с приемо - предавателен протокол, подписан от двете страни в два екземпляра. При различие в площта за всеки един отдел и за обекта като цяло, констатирано в предавателно- приемателните протоколи, изготвяни между страните, заплащането се извършва на база действително измерената площ и цената за единица декар за съответния вид дейност. 3. Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната услуга, след като Възложителят изпрати до Изпълнителя поръчка на телефон ................. или по електронен път на ел. адрес alternativa2000.bg@gmail.com за вид, размер и количество на услугата. 4. Когато заявката е по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис , потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (4). Място на изпълнение - дивечови ниви, находящи се в държавни горски територии на територията на ТП „ ДЛС Балчик” в землища на с.Карвуна, с.Църква, с. Соколово, с. Сенокос в общ. Балчик, обл. Добрич и с. Батово, общ. Добрич селска, обл. Добрич. (5). Семена, торове и препарати за растителна защита се доставят от Възложителя. ІІ. СРОКОВЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Начало на изпълнението: 2(два) календарни дни, след заявка на Възложителя за всяка от услугите. (2). Крайна дата за изпълнение на договора – 30.12.2015г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77100000

Описание:

Услуги, свързани със селското стопанство

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29990.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2015-0033

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 646100 от 02.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за „ Изпълнение на агротехнически услуги в дивечови ниви, находящи се в ДГТ на територията на „ ДЛС Балчик” ТП при ДП „ СИДП” гр. Шумен”
V.1) Дата на сключване договора
19.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЗП “ПЕНЧО МАРИНОВ ПАНТАЛЕЕВ“ с Булстат 6607087983, обл. Добрич, общ. Балчик, с. Соколово, ул. « Мургаш» № 2, Република България 9640, с. Соколово, общ. Балчик, Тел.: 0887 589651, E-mail: alternativa2000.bg@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29990.1 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в т. 7 от раздел І на Заповед № 288/02.12.2014г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЗП “ПЕНЧО МАРИНОВ ПАНТАЛЕЕВ“ с Булстат 6607087983, с депозирана оферта вх.№ В-305/04.03.2015г. в 13.30ч. седалище и адрес на управление: обл. Добрич, общ. Балчик, с. Соколово, ул. « Мургаш» № 2


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор