Версия за печат

00447-2015-0005

BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Електронен достъп до информация: www.registryagency.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги, предоставяни от Национален регистър БУЛСТАТ“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги, предоставяни от Национален регистър БУЛСТАТ“, финансиран по договор № 14-32-13 от 27.08.2014г. по проект: „Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги, предоставяни от Национален регистър БУЛСТАТ”, осъществяван с финансовата подкрепа на оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72220000, 72230000, 72240000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Системни и технически консултантски услуги
Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер
Системен анализ и програмни услуги

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Анализ на функционалните и информационните изисквания за ЕАУ върху актуализирания Регистър БУЛАТАТ, съобразно действащата нормативна уредба и изискванията за интеграция на актуализирания Регистър БУЛСТАТ с други информационни ресурси; Изготвяне на системен проект; Разработване, внедряване и тестове на приложния софтуер на ЕАУ върху актуализирания Регистър БУЛСТАТ; Подготовка на необходимите материали за вписване в РОС и за удостоверяване по реда на НОИОСИС; Внедряване на ЕАУ върху актуализирания Регистър БУЛСТАТ, вкл. интеграция с външни информационни ресурси..

Стойност, без да се включва ДДС
360000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3500 лв. Гаранцията за участие се представя при подаване на заявлението за участие. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция с валидност най-малко 270 дни след изтичане на срока за подаване на заявлението за участие или парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC: CREXBGSF При банка: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД Гаранцията за участие се връща при условията на чл. 62 от ЗОП. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване, са за сметка на кандидата. Условия и размер на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора, без вкл. ДДС. Преди подписване на договора, изпълнителят представя документ за гаранция за изпълнение в горепосочения размер.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на дейност 1 „Анализ и проектиране“, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя след подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка, платимо до 20 работни дни след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова гаранция за сумата на авансовото плащане валидна за срока на договора. 2. Първо междинно плащане в размер на 80 % от стойността на дейност 1 „Анализ и проектиране“, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до 20 работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейност 1 „Анализ и проектиране“ и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Второ междинно плащане в размер на 20% от стойността на дейност 2 „Софтуерна разработка“, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до 20 работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за одобрение от АВ на представения системен проект, изготвен съгласно 6.2 от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Окончателно плащане в размер на 80 % от стойността на дейност 2 „Софтуерна разработка“, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до 40 работни дни след подписване на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнение на договора и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица;

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Поръчката се възлага по реда на чл. 75, 119а, 119в, ал. 1 и чл. 3, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Изпълнението на поръчката е свързано с достъп до класифицирана информация и от кандидатите се изисква да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение или потвърждение за достъп по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО (на основание чл. 51, ал. 1, т.12). Пароли за достъп до информационните системи на възложителя при изпълнение на договора ще се предоставят само на лица с разрешение за достъп до информация, ниво ПОВЕРИТЕЛНО. Възложителят ще признава разрешенията за достъп до класифицирана информация, издадени в съответствие със законодателството на държавата - членка на Европейския съюз, в която кандидатът или участникът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на обявените условия, съгласно Закона за обществените поръчки и одобрената документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат, който е: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 8. Кандидатът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 9. Кандидатът да не е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени в т. 1-4, 8 и 9 се прилагат и за подизпълнителите. Когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по т. 1-4, 8 и 9 в държавата, в която е установен.За учаснтиците не следва да: • са налице обстоятелствата по чл. 106, чл. 107 и чл. 109 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Съвета относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; • са налице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС”; • са налице обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП • са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим • са свързани лица или свързани предприятия по смисъла на чл. 55, ал. 7 от ЗОП, не може да бъдат самостоятелни кандидати в една и съща процедура.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени в т. 1-4, 8 и 9 се прилагат и за подизпълнителите. Когато кандидатът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по т. 1-4, 8 и 9 в държавата, в която е установен

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

3.1.2. За доказване на изискванията по т. 3.2.1. участникът представя списък на услугите, които са сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Като доказателство за извършената услуга възложителят приема удостоверение/еквивалентен документ, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3.2.2. В изпълнение на изискванията към екипа, участникът следва да представи поименен списък с образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на членовете на екипа съгласно образеца на възложителя. В списъка следва да се опишат номерата на дипломите и изискваните сертификати.Участниците могат да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Участниците следва да предсатвят удостоверение, разрешение или достъп до класифицирана информация.Участниците следва да представят и документ удостоверяващ въведена система за управление на качество.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

3.1.1. участникът следва да е изпълнил минимум една услуга, която е сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години, считано от крайния срок за подаване на офертите. Еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка са дейности по проектиране, разработване, внедряване на информационни системи и/или софтуерни модули и/или интеграционни компоненти. 3.2.1. Участниците в процедурата следва да разполагат с екип ключови експерти за изпълнение на настоящата поръчка с образование, професионалната квалификация и професионалния опит, както следва:Ръководител на екипа Образование и професионална квалификация: Висше образование в някое от следните професионални направления съгласно Класификатора на областите на висше образование, приет с ПМС 125 на МС от 24.06.2002г: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника; икономика; право; администрация и управление или еквивалентни. Професионален опит:най-малко 4 години в областта на ръководене на проекти или на екипи в областта на информационните технологии, в това число опит като ръководител на проект/екип в областта на изграждането на информационни системи и на уеб базирани софтуерни продукти, свързани с предоставяне на електронни административни услугиВладеене на поне една методология за управление ИТ проекти като PMP (сертификат за управление на проекти от PMI), MSF, Prince2 или еквивалентна; Познания по някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (RUP, SCRUM, ITIL и др.) Ръководителят на проекта трябва да притежава доказан опит в управлението на проекти и да е запознат със средствата за управление на проекти и средства като GANTT и PERT таблици, UML моделиране и да има опит със софтуер за управление на проекти. Ключов експерт 2 – Бизнес аналитик Образование и професионална квалификация: Висше образование в областта на природните и техническите науки, по професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника,съгласно Класификатора на областите на висше образование, приет с ПМС 125 на МС от 24.06.2002гПрофесионален опит: Най-малко 5 години в областта на информационните технологии, в това число най-малко 3 дейности/предоставени услуги за разработването на информационни системи, от които поне една да е свързана с предоставяне на електронни административни услуги. Познания по и опит с някоя от съвременните световноизвестни стандарти и инструменти за бизнес анализ и моделиране (UML, UDDI, XML, ARIS, WSDL, BPM, Rational Rose или еквивалентни). Ключов експерт 3 - Ръководител ИТ разработка Образование и професионална квалификация: Висше образование в областта на природните и техническите науки: по професионални направления, съгласно Класификатора на областите на висше образование, приет с ПМС 125 на МС от 24.06.2002г: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника или еквивалентна. Професионален опит: Най-малко 5 години по специалността, в това число участие като експерт в най-малко 3 проекта или извършване на три дейности за разработването или надграждане на информационни системи, предоставящи електронни административни услуги. Ключов експерт 4 – Експерт системен анализ и програмиране на Web базирани системи Образование и професионална квалификация: Висше образование в областта на природните и техническите науки, по професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника или еквивалентна, съгласно Класификатора на областите на висше образование, приет с ПМС 125 на МС от 24.06.2002гПрофесионален опит: Най-малко 3 години в областта на информационните технологии, който да включва дейности по разработването на уеб базирани информационни системи, от които поне 1 да е свързана с предоставяне на електронни административни услуги. Продължава в допълнителна информация.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие

Изисквано минимално/ни ниво/а:

При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
17.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

проект: „Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги, предоставяни от Национален регистър БУЛСТАТ”, осъществяван с финансовата подкрепа на оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” финансиран по договор № 14-32-13 от 23.05.2014г.

VI.3) Допълнителна информация

Експертът следва да притежават умение за работа със съвременни технологии за разработване на софтуер – обектно ориентирано програмиране (ООП) и разработка на Web услуги;Ключов експерт 5 – Експерт програмист - релационни бази данни Образование и професионална квалификация: Висше образование в областта на природните и техническите науки, по професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника или еквивалентна, Професионален опит: Най-малко 3 години по специалността в областта на информационните технологии, който да включва дейности по разработването на уеб базирани информационни системи. Експертът трябва да владее отлично разработването на приложения свързани със системи за управление на релационни бази от данни върху която ще работи системата, както и да притежава опит във всички фази на разработка на бази данни и приложения за бази данни; Експертът следва да притежават умения в проектиране и програмиране на приложения за релационни бази данни върху, която ще работи системата. Ключов експерт 6 – Експерт в разработката на WEB проекти (Front End Developer) Умения и професионална квалификация: Висше образование в областта на природните и техническите науки, по професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника или еквивалентна.Отлично познаване на HTML 4/5, CSS 2.0/3.0, , JavaScript и AJAX технологии;Професионален опит: Най-малко 3 години професионален опит в областта на разработката и прилагането на графичен дизайн на Web сайтове; Експертът следва да е участвал в Web проекти свързани с изграждането на двуезични и многоезични сайтове; Ключов експерт 7 – Експерт по качествотоОбразование и професионална квалификация: Висше образование в областта на природните и техническите науки, по следните професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника и/или физически науки и/или електротехника, електроника и автоматика и/или социални, стопански и правни науки, Професионален опит: Най-малко 4 години в областта на информационните технологии, в това число минимум 3 години опит в областта на управление на качеството; изпълнение на най-малко 3 дейности в областта на информационните технологии, включващи проверка/контрол върху качеството на уеб-базирани информационни системи, от които поне една да е свързана с разработката на информационна система, предоставяща електронни административни услуги. Участникът следва да има система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ анализ, проектиране, разработване и внедряване на софтуерни решения в областта на информационните технологии или еквивалентни дейности.Поръчката се възлага по реда на чл. 75, 119а, 119в, ал. 1 и чл. 3, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Изпълнението на поръчката е свързано с достъп до класифицирана информация и от кандидатите се изисква да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение, т.е. да имат преминато проучване за индустриална сигурност по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО (на основание чл. 51, ал. 1, т.12).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ