Версия за печат

00145-2014-0268

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт София - Териториално поделение - Пловдив, ул.Любен Каравелов №7, За: Росица Пенева, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 608237, E-mail: rosi.peneva@plovdiv.nssi.bg, Факс: 032 608740

Място/места за контакт: Териториално поделение - Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/plv/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=122&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fplv%2F2014%2F15%2D2014%2D212&RecSrc=%2Ftp%2Fplv%2F2014%2F15%2D2014%2D212.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно поддържане на офис техника, включително доставка на резевни части за принтерна и копирна техника в ТП на НОИ - Пловдив"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: съгласно Разпределение на офис техниката в "Технически спецификации и пълно описание на предмета на поръчката": - гр. Пловдив, ул. “Л. Каравелов” № 7 и ул. “Скайлер” №5 - офис – ИРМ – гр. Асеновград, ул. “Академик Н. Хайтов” № 3, ет.3 - офис – ИРМ – гр. Карлово, ул. “Димитър Събев” № 7 - офис – ИРМ – гр. Раковски, бул. “Г. С. Раковски” № 108, ет.4 - офис – ИРМ – гр. Първомай, ул. “ Братя Миладинови “ № 50, ет.2
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на място от страна на Изпълнителя на ежемесечна профилактика на офис техниката, съгласно Разпределение на офис техниката от "Технически спецификации и пълно описание на предмета на поръчката" и изготвяне на 5 (пет) отделни протокола (за гр. Пловдив, гр. Асеновград, гр. Карлово, гр. Раковски и гр. Първомай) за извършените дейности по абонаментната поддръжка и/или други констатации. Първата профилактика на наличната офис техника следва да се извърши в срок до 3 (три) работни дни от датата на сключване на договор за изпълнение на обществената поръчката. При спешно повикване от Възложителя при повреда на офис техниката, фирмата – Изпълнител се отзовава до 24 часа от момента на уведомяване. Изпълнителят ремонтира повредена офис техника с или без подмяна на резервни части.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50310000, 34913000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Различни видове резервни части

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

15-2014-212

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 638510 от 17.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна и копирна техника в ТП на НОИ - Пловдив
V.1) Дата на сключване договора
16.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СИЕНСИС АД гр. София ЕИК: 121708078, общ. Столична, ж.к. Бели брези, ул. Лерин № 44-46, Република България 40000, Пловдив, Тел.: 02 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3750 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Общата стойност на договора включва общата стойност за абонаментната поддръжка на офис техниката за 12 месеца съгласно ценовото предложение на Изпълнителя - 2 172,00 лева без ДДС и стойността на евентуално вложени резевни части и не може да надвишава сумата от 3 750,00 лева без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Айфест ЕООД гр. София, ЕИК:121115341 Сиенсис АД гр. София, ЕИК: 121708078 Специализирани бизнес системи АД гр. София, ЕИК: 121814067


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор