Версия за печат

00081-2015-0012

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул.Генерал Колев № 92, ет. 5, За: Станимира Колева, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820830; 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: Общинско предприятие Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=255.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на Община Варна, социалните услуги в общността и специализираните институции – второстепенни разпоредители с бюджет, по обособени позиции“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставките ще се извършват от Изпълнителя франко складовете на социалните услуги в общността/специализираните институции: Домашен социален патронаж - гр. Варна, ж.к. “Вл.Варненчик” (в сградата на ДКЦ III); Дом за стари хора „Гергана” – Бул. „Княз Борис I” N: 364; Дом за възрастни с физически увреждания – Бул. „Княз Борис I” N: 364; Социален учебно-професионален център „Анастасия Д-р Железкова” – гр. Варна, ул. “Петко Стайнов” №7.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на Община Варна, социалните услуги в общността и специализираните институции – второстепенни разпоредители с бюджет, по обособени позиции“, както следва: Обособена позиция 1: Доставка на месо, месни продукти, риба, рибни продукти /охладени и замразени/ и яйца за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна. Обособена позиция 2: Доставка на мляко и млечни продукти за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна. Обособена позиция 3: Доставка на хляб, хлебни продукти и тестени изделия за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна. Обособена позиция 4: Доставка на бакалски стоки и пакетирани захарни изделия за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна. Обособена позиция 5: Доставка на пресни плодове и зеленчуци за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна. Обособена позиция 6: Доставка на плодови и зеленчукови консерви и замразени зеленчуци за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15111200, 15112130, 15113000, 15117000, 15511500, 15530000, 15541000, 15551310, 15831200, 15851000, 15871110, 15872200, 15872400, 03142500, 15810000, 15612120, 15860000, 03311000, 15115100, 15511100, 15812100, 15411200, 15332290, 03222000, 03221000, 15331170, 15131000, 15833000, 15982000

Описание:

Телешко месо
Пилета
Свинско месо
Козе месо
Пълномаслено мляко
Масло
Трапезно сирене
Кисело мляко, натурално
Бяла захар
Макаронени изделия
Оцет или равностоен на него
Подправки
Сол
Птичи яйца
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Брашно за хляб
Кафе, чай и свързани с тях продукти
Риба
Агнешко месо
Пастьоризирано мляко
Сладкарски изделия
Олио за готвене
Конфитюри
Плодове, вкл. черупкови
Зеленчуци
Зеленчуци, замразени
Приготвени храни и консерви от месо
Захарни изделия
Безалкохолни напитки

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1400000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възлагащия орган събития, и в съответствие със строгите условия, указани в директивата.

Допълнителна информация

С настоящото решение се открива процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал.1,т.4 от ЗОП. Предпоставките за откриване на настоящата процедура са следните:С Решение №2146/27.06.2014г. бе открита процедура с предмет: „Доставка чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на Община Варна, социалните услуги в общността и специализираните институции – второстепенни разпоредители с бюджет, по обособени позиции.“ с уникален номер в АОП 00081-2014-0032. Решението за откриване е обжалвано от ЕТ“Саня-Атанас Атанасов“ с жалба с вх. №1768/21.07.2014г. по описа на КЗК. Процедурата бе спряна, до окончателното произнасяне на КЗК. С разпореждане от 05.09.2014г., КЗК отказва да образува производство относно жалбата на ЕТ“Саня-Атанас Атанасов“ срещу Решение №2146/27.06.2014г. на Кмета на община Варна. Процедурата е възобновена с Решение №4208/10.11.2014г. на Кмета на община Варна.Към настоящия момент процедурата е в процес на провеждане и не е приключила с избор на изпълнител. През 2012, е проведена „открита“ по вид процедура, с предмет: „Доставка чрез покупка на хранителни стоки за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора "Гергана", Дом за възрастни с физически увреждания и СУПЦ "Анастасия Д-р Железкова" и други финансирани от Община Варна по обособени позиции“ с уникален номер в АОП 00081-2012-0004. В резултат на проведената процедура са сключени договори с изпълнителя „Варна оборот“ ЕООД по обособени позиции както следва: Договор № Д13000202ВН/21.02.2013г за обособена позиция №1: „Доставка на мляко, млечни продукти, плодове и зеленчуци-сурови и консерви за нуждите на социалните зеведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания и СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от община Варна”, Договор № Д13000203ВН/21.02.2013г. за обособена позиция №2: „Доставка на основни хранителни продукти и тестени изделия за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания и СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна., Договор №№ Д13000201ВН/21.02.2013г. за обособена позиция №3: “Доставка на месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и замразени зеленчуци за нуждите на социалните заведения: Домашен социален патронаж, Дом за стари хора „Гергана”, Дом за възрастни с физически увреждания и СУПЦ „Анастасия Д-р Железкова” и други финансирани от Община Варна”. Информация за възложена поръчка е публикувана на 25.02.2013г. с ID 525454 в АОП.Видно е ,че възобновената процедура от 2014г, с уникалнен номер 00081-2014-0032 е обявена 6 месеца преди изтичане на горе посочените договори сключени в следствие на процедурата проведена през 2012 с уникален номер в АОП 00081-2012-0004. На основание чл.43 ал.2 т.5 от ЗОП,Община Варна предприема действия по сключването на допълнителни споразумения за удължаване срока на договори №№№Д13000202ВН/21.02.2013г.,Д13000203ВН/21.02.2013г.,Д13000201ВН/21.02.2013г. до изчерпване на финнсовия ресурс по договорите или до сключване на договор с изпълнител,въз основа на възобновената процедура от 2014г. На 18.02.2015г. в деловодството на ОП“ИП“ е входирано писмо с вх.№ОП15000842ИП/18.02.2015г. от Управителя на изпълнителя „Варна Оборот“ ЕООД, в което уточнява, че е в състояние да подпише и изпълни горепосочените допълнителни споразумения,единствено при промяна на чл.7 от договорите, а именно: отложеното плащане от датата на издаване на фактурата.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д15000182ВН / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на месо, месни продукти, риба, рибни продукти /охладени и замразени/ и яйца за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „ДЕЛФИН 2012“, ЕИК176441525, ул. „Акад. Курчатов“ №1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 400000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Д15000179ВН / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на мляко и млечни продукти за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „ДЕЛФИН 2012“, ЕИК: 176441525, ул. „Акад. Курчатов“ №1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 310000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Д15000178ВН / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на хляб, хлебни продукти и тестени изделия за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „ДЕЛФИН 2012“, ЕИК: 176441525, ул. „Акад. Курчатов“ №1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 210000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Д15000183ВН / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на бакалски стоки и пакетирани захарни изделия за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „ДЕЛФИН 2012“, ЕИК: 176441525, ул. „Акад. Курчатов“ №1, Рбългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 160000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Д15000181ВН / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на пресни плодове и зеленчуци за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „ДЕЛФИН 2012“, ЕИК: 176441525, ул. „Акад. Курчатов“ №1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 180000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Д15000180ВН / Обособена позиция №: 6 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на плодови и зеленчукови консерви и замразени зеленчуци за социалните услуги в общността и специализираните институции към Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „ДЕЛФИН 2012“, ЕИК: 176441525, ул. „Акад. Курчатов“ №1, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 504934

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 140000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ДЗЗД „ДЕЛФИН 2012“, гр. Варна