Версия за печат

04147-2015-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН, ул. акад. Георги Бончев бл. 2, За: проф. Красимир Георгиев, Република България 1113, София, Тел.: 02 9796611, E-mail: iict@bas.bg, Факс: 02 8707273

Място/места за контакт: ул. акад. Георги Бончев бл. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.iict.bas.bg.

Адрес на профила на купувача: www.iict.bas.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Научна и научноизследователска дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на електрическа енергия средно напрежение и координатор на балансираща група за нуждите на Институт по информационни и комуникационни технологии – БАН“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ул. Акад. Георги Бончев бл. 25А
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 1 270 (хиляда двеста и седемдесет) Mwh прогнозна нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за средно напрежение за Обект с наименование с наименование ИИКТ-БАН и адрес София 1113, ул. „Акад. Георги Бончев”, Бл. 25-А.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09000000, 09300000, 09310000

Описание:

Нефтопродукти, горива, електричество и други енергоизточници
Електрическа, топлинна, слънчева и ядрена енергия
Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 270 (хиляда двеста и седемдесет) Mwh прогнозна нетна активна електрическа енергия

Прогнозна стойност без ДДС
170000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие под формата на банкова гаранция или парична сума, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка ИИКТ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура с ………..........(ID номер)”, като се посочва идентификационния номер на поръчката от обявлението, а когато не е посочен такъв в обявлението, се посочва номера на Решението за откриване на процедурата, което е приложено в настоящата документация. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Институт по информационни и комуникационни технологии-БАН. Гранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката. 2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка.3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или с легализация. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума се представя в копие от участника.4. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на предложението. Задължение за представяне на „гаранция за изпълнение” възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение: парична сума, която се внася по набирателната сметка на ИИКТ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD,, или банкова гаранция, като изрично посочва наименованието на обществената поръчка. В случай, че участникът представи банкова гаранция по образец на издаващата банка, то същата следва да съдържа всички изисквания на възложителя. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена под формата на: парична сума, платима по банкова сметка на ИИКТ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на Възложителя или клон на чуждестранна банка, която разполага с писмено разрешение от БНБ за извършване на банковата дейност на територията на Република България, издадена в полза на Възложителя. На основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, размерът на гаранцията за изпълнение на договора се определя в размер на 3 % от стойността на договора.Гаранцията за изпълнение следва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, като се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на съответната гаранция от Изпълнителя по сметка на Възложителя, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и процедурата, за която се отнася. В оригинала за банкова гаранция, който се предоставя на Възложителя изрично се посочва срока, вида на гаранцията и процедурата, за която се отнася. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация размер. Възложите;я задържа и освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране - заплащането на дължимите суми се извършва по банков път по начин посочен от участника избран за изпълнител, но не по-дълъг от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Представяне на участника с посочен единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за юридическите лица или ЕГН за физическите лица. 1.2. Участник – неперсонифицирано обединение (напр. възникнало по силата на договор по чл. 357 от ЗЗД) е длъжен да представи документа, по силата на който е създадено обединението в оригинал или нотариално заверено копие, както и: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 по ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 по ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 ЗОП. 3. Участникът да е лицензиран за търговия с електическа енергия съгласно чл. 39 във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката и координатор на балансираща група.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Списък на доставки отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен/и от удостоверения издадени от получарелите на доставката или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър в който е публикувана информация за доставката, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1.Списък - декларация за броя на членовете в балансиращата група, с консумация равна или близка до консумацията на ток на Възложителя. Общи принципи за разпределение на небалансите в рамките на балансиращата група. Документ, удостоверяващ, че участникът има изградена система за мониторинг на В случаите, в които участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
Показател: Срок на плащане ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. Акад. Георги Бончев, бл. 25А, заседателна зала ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

следващите 12 месеца

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

следващите 12 месеца

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие ще бъде на разположение безплатно в електронен вариант на Интернет страницата на Възложителя – ИИКТ-БАН -http:// www.ict.bas.bg/, рубрика „Профил на купувача”, под рубрика „Обществени поръчки и публични покани, открити през 2015 г.”. В случай, че дадено лице желае да получи цялата документацията за участие на хартиен носител, разходите за изпращане на документацията по пощата или по куриер са за сметка на лицето-получател. За получаване на документацията на хартиен носител лицата да се обадят на тел. 02 /9796611

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Институт по информационни и комуникационни технологии - БАН, ул. акад. Георги Бончев, бл. 25А, Република България 1113, София, Тел.: 02 9796611, E-mail: iict@bas.bg, Факс: 02 8707273

Интернет адрес/и:

URL: www.iict.bas.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ