Версия за печат

00087-2015-0027

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска 33, За: Евгения Захариева, Росина Димитрова, България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и концесии, ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=23545&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Париж 3, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9041365

Място/места за контакт: Евгения Захариева

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул Московска 33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9041365

Място/места за контакт: Евгения Захариева

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Предоставяне на услуги по предварително третиране на смесени битови отпадъци на Столична община, включващи: сепариране/сортиране, рециклиране, транспортиране, оползотворяване (термично или чрез други методи за оползотворяване) и предаване за обезвреждане на отпадъци, генерирани на територията на Столична община” по обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Столична община.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Услугата включва приемане на смесени битови отпадъци за предварително третиране, чрез сепариране, в инсталация, осигурена от Участника; отделяне и предаване на отделените потоци отпадъци за последващо: рециклиране, оползотворяване, обезвреждане на негодните за рециклиране и оползотворяване остатъци на съоръжение за обезвреждане. С оглед спазване на условията по сключени договори, задължително условие е инсталацията/иите на Участниците в настоящата процедура, да бъдат разположени на територията на Столична община. І-ва обособена позиция – до 120 000 т. отпадъци годишно Избор на изпълнител, който да предоставя услуги по: сепариране/сортиране; разделяне; транспортиране и предаване на отделените потоци отпадъци за последващо рециклиране, оползотворяване и обезвреждане на негодните за рециклиране и оползотворяване остатъци, за обезвреждане на Депо Долни Богров или Депо за неопасни отпадъци „Садината”. Техническото обезпечаване на дейностите, предмет на поръчката е ангажимент на Участниците; ІІ-та обособена позиция – до 120 000 т. отпадъци годишно Избор на изпълнител, който да предоставя услуги по: сепариране/сортиране; разделяне; транспортиране и предаване на отделените потоци отпадъци за последващо рециклиране, оползотворяване и обезвреждане на негодните за рециклиране и оползотворяване остатъци, за обезвреждане на Депо Долни Богров или Депо за неопасни отпадъци „Садината”. Техническото обезпечаване на дейностите, предмет на поръчката е ангажимент на Участинците.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90514000

Описание:

Услуги по преработване на битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подробно описано в Технически спесификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
8333333 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на • За първа обособена позиция 41 667,00 лв. /четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и седем лева/ • За втора обособена позиция 41 667,00 лв. /четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и седем лева/ 1.2.Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. 1.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: Сметка в лв (BGN);IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. 1.5. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 1.6. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. 1.7. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 от ЗОП. 1.8. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.2 от ЗОП. 1.9. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора за обществена поръчка без включен ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. 2.3. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.4. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. 2.5. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 2.6. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; 2.7. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. 2.8. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.9. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания. 2.10. Разходите за евентуалното усвояване на гаранциите се поема от Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащанията се извършват при осигурено финансиране за дейността за съответната година, предмет на настоящата поръчка. 2. Плащането на услугите и дейностите по Договорите, се извършва по банков път в рамките на 45 календарни дни, след приемане на отчетните документи и фактури (съгласно т. 9.6. от Техническите спецификации) за количествата и теглото на сепарираните/сортиране, транспортираните, предадените за оползотворяване и обезвреждане битови отпадъци за отчетния период. Складираните отпадъци се признават за изпълнение на целите по чл. 7.1. от техническите спесификации, като заплащането на услугите и дейностите по оползотворяване, с включени разходи за транспорт в нея, предаден за оползотворяване отпадък се извършва при действителното им предаване за оползотворяване. 3. Възложителят приема изпълнението на дейност по договора за обществена поръчка, за която изпълнителят е сключил договор за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя. 4. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като получи от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ доказателства, че е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите всички приети работи. 5. Размерът на прихода на Възложителя, от продажбата на рециклируеми материали, се превежда от Изпълнителя по банков път по следната сметка: Общинска банка, BIC: SOMB BG SF, сметка: BG 81 SOMB 91 30 31 33 00 83 01, в 5 дневен срок от получаване на средствата от продажба на материалите от Изпълнителя, при спазване на условията на т. 7.2 от от ТС. 6. При намаляване размера на цените за оползотворяване на RDF от договорената цена от съответното дружество (предприятие) оползотворяващо RDF, както и при намаляване на размера на таксите, събирани от депата, със съответния процент се намаляват и плащанията на Възложителя към Изпълнителя, от момента на намаляването. 7. Задължение на Изпълнителя е да информира Възложителя незабавно при промяна на цените, по които се оползотворява RDF и таксите събирани от депата, като прилага съответните доказателства (договор; фактура и др.). 8. Корекция на плащанията може да се извърши и от предстоящи плащания, когато намалението е влязло в сила със задна дата. 9. Изпълнителят се задължава да извърши плащане на съответното дружество (предприятие) оползотворяващо RDF до 15 дни след извършване на плащане от Столична община.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, след уведомяването му за извършеното класиране;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Изпълнителят следва да притежава действащи Регистрация или Разрешение за дейности с отпадъци, издадени по реда на Глава пета, Раздел ІІ и Раздел І от Закона за управление на отпадъците (Обн., ДВ, бр. 53 от 13.07.2012 г.), или Разрешение за дейности с отпадъци, издадено по реда на Глава пета, Раздел І от отменения Закон за управление на отпадъците (Обн., ДВ, бр. 86 от 30.09.2003 г., Отм., ДВ, бр. 53 от 13.07.2012 г.) за дейности по сепариране/сортиране на смесени битови отпадъци. Регистрацията и Разрешението трябва да са издадени за инсталацията и площадката, с която Участниците кандидатстват за съответната обособена позиция. Участниците декларират, че ще поддържат валидността на документите, по време на срока на договора. 1.2. В случай че изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се отнася за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности по сепариране/сортиране на смесени битови отпадъци/съгласно разпределението, предвидено в Договора за създаване на обединение/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. В процедурата могат да участват български или чуждестранни ФЛ или ЮЛ, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само 1 оферта. Едно и също ФЛ или ЮЛ участник в процедурата може да участва само в 1 обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Участниците в процедурата трябва да представят:1.Плик № 1 да има следното съдържание:1. Оферта (Образец № 1) с приложен Списък на документите, и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2.Представяне на Участника (Образец № 2), което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец №3). 3.Копие на договора за обединение, който да съдържа клаузи по т. 8.3. от указанията за участие. Когато участникът е обединение и в договора не е посочено лицето, представляващо участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.4.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците - в съответствие с ІІІ.2.2. от обявлението. 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация посочени в полета III2.2 и III2.3.; 7. Декларация(Образец № 9) за осигуряване на необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката. Когато участникът се е позовал на възможностите на едно или повече трети лица представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица (чл.51а от ЗОП); 8. Декларации:8.1. (Образец №5).8.2. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 от ЗОП (Образец №6);8.3.Декларация за приемане условията в проекта на договор (Образец № 7); 9. Нотариално заверено пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 10.Когато се предвижда участие на подизпълнители, следните документи задължително се представят от всеки от тях: 10.1. Представяне на подизпълнителя (Образец №2)- оригинал; 10.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец №3А)-оригинал;10.4. Декларация от подизпълнителите (Образец № 4А) - оригинал;11. Участници обединения:Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: •документите по ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП (представяне на участника - Образец №2 и декларации по чл. 47, ал. 9 - Образец №3 ) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; •документите по ал. 1 т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 11. Плик №2; Плик 3 -Ценово предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.За доказване на посоченото в т.1 на поле "минимални изисквания" изискване, участникът следва да представи в офертата си един или няколко от следните документи: а) Удостоверение от банка за наличен финансов ресурс, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура (оригинал) или б) Копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че документите са публикувани в публичен регистър на Република България, участникът посочва информация за органа, който поддържа регистъра и може да не представя копия на посочените документи. 2.В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят само за членовете му, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. 3.В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за финансово и икономическо състояние чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документът, определен от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер на: • за първа обособена позиция: не по – малък от 200 000 (двеста хиляди) лева. • за втора обособена позиция: не по – малък от 200 000 (двеста хиляди) лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на посоченото в т. 1 на поле "минимални изисквания, участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата за подаване на оферти - съгласно Образец №8. Като доказателства за изпълнение на посочените в списъка услуги, участниците представят: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. В представения документ да има информация за обхвата на услугите периода на изпълнение и код на оползотворявания отпадък. 2. При участие за две обособени позиции, се изисква изпълнение на договор/и по т.1, за извършване на предварително третиране (сепариране) на минимум 240 000 тона смесени битови отпадъци за период от 2 (две) години. 3.За доказване на изискването посочено в т. 2, 2.1, 2.2, и 3, 3.1, 3.2 на поле "минимални изисквания участниците представят попълнен образец № 9 с приложения - копие на акт образец 16 и Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация, от които да е виден капацитета на съоръжението и/или друг и/или друг/и документ/и доказващ/и изискването посочено в т. 2, 2.1, 2.2, 3, 3.1 и 3.2.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже опит в изпълнение на услуги сходни с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под „Услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира услуги по предварително третиране на минимум 120 000 тона смесени битови отпадъци за период от 3 (три) години (код 20 03 01 от Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците (Обн., ДВ, бр. 66 от 08.08.2014 г), включващ дейности за отделяне и предаване за: рециклиране на рециклируемите компоненти отделени от потока смесен битов отпадък, оползотворяване. 2. За обезпечаване на услугите по предмета на поръчката, за І-ва обособена позиция, участниците трябва да разполагат със следното техническо оборудване. 2.1. Инсталация за извършване на дейности по сепариране на отпадъци с доказан капацитет за 120 000 т./годишна база (12 месеца); 2.2. Инсталацията трябва да е въведена в експлоатация. 3. За обезпечаване на услугите по предмета на поръчката, за IІ-ра обособена позиция, участниците трябва да разполагат със следното техническо оборудване. 3.1. Инсталация за извършване на дейности по сепариране на отпадъци с доказан капацитет за 120 000 т./годишна база (12 месеца); 3.2. Инсталацията трябва да е въведена в експлоатация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

ул. Московска 33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Може да бъде възложено повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП .

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция І-ра обособена позиция – до 120 000 т. отпадъци годишно
1) Кратко описание

Избор на изпълнител, който да предоставя услуги по: сепариране/сортиране; разделяне; транспортиране и предаване на отделените потоци отпадъци за последващо рециклиране, оползотворяване и обезвреждане на негодните за рециклиране и оползотворяване остатъци, за обезвреждане на Депо Долни Богров или Депо за неопасни отпадъци „Садината”. Техническото обезпечаване на дейностите, предмет на поръчката е ангажимент на Участниците;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90514000

Описание:

Услуги по преработване на битови отпадъци

3) Количество или обем

Съгласно техническа спесификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4166666.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ІІ-та обособена позиция – до 120 000 т. отпадъци годишно
1) Кратко описание

Избор на изпълнител, който да предоставя услуги по: сепариране/сортиране; разделяне; транспортиране и предаване на отделените потоци отпадъци за последващо рециклиране, оползотворяване и обезвреждане на негодните за рециклиране и оползотворяване остатъци, за обезвреждане на Депо Долни Богров или Депо за неопасни отпадъци „Садината”. Техническото обезпечаване на дейностите, предмет на поръчката е ангажимент на Участниците.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90514000

Описание:

Услуги по преработване на битови отпадъци

3) Количество или обем

съгласно техническа спесификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4166666.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване