Версия за печат

01379-2014-0192

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Гоце Делчев 105, За: Силвия Стоянова, Република България 1404, София, Тел.: 02 9696862, E-mail: silvia.stoyanova@eso.bg, Факс: 02 9626189

Място/места за контакт: бул. Гоце Делчев 105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tso.bg.

Адрес на профила на купувача: https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TExjYkptVWN2Um5TL1hlZTIwVGpFUT09.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на офис техника за нуждите на ЕСО ЕАД - обособена позиция 2 и обособена позиция 3".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София – адрес: МЕР София област, бул. „Европа” № 2; Плевен – адрес: МЕР – Плевен, ул.”Сторгозия” 28; Варна – адрес: МЕР Варна, кв. Възраждане 1, п/ст”Север”; Пловдив – адрес: МЕР Пловдив, Южна индустриална зона.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е доставка на мултифункционални устройства и копирни машини, по описание и в обем съгласно документацията на обществената поръчка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
61169.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Реф.№ ЦУ/2014/176

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 569589 от 13.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История 20-ЦУ История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на офис техника за нуждите на ЕСО ЕАД - обособена позиция 2 и обособена позиция 3, за обособена позиция №2 "Доставка на мултифункционални устройства и копирни машини"
V.1.1) Дата на сключване договора
20.02.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.01.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АДЛ ООД, ЕИК 831657500, ул.Дукатска планина № 16, Република България 1606, София, Тел.: 02 9516702, Факс: 02 9526189

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15872 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № История 21-ЦУ История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на офис техника за нуждите на ЕСО ЕАД обособена позиция 2 и обособена позиция 3, за обособена позиция № 3 "Доставка на принтери и скенери"
V.1.1) Дата на сключване договора
23.02.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.01.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

5

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Диджитек ООД, ЕИК 030007837, Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3, Р България 1784, София, Тел.: 02 9740900

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 45297.8 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е обявена по рамково споразумение, публикувано в АОП под уникален номер 01379-2013-0073.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За участие в процедурата на договаряне без обявление, са подали оферти както следва: 1. За обособена позиция №2 "Доставка на мултифункционални устройства и копирни машини" - "Стемо" ООД, гр. София - Коопераация "Панда", гр. София - "АДЛ" ООД, гр. София - "Лирекс БГ" ООД, гр. София 2. За обособена позиция №3 "Доставка на принтери и скенери": - Коопераация "Панда", гр. София - "Диджитек" ООД, гр. София - "Партньорите" ЕООД, гр. София - "Стемо" ООД, гр. София - "Лирекс БГ" ООД, гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) За поръчки, които ще бъдат възложени въз основа на рамково споразумение в съответствие със ЗОП.

На основание чл.103, ал.2, т.10 от ЗОП поръчката се възлага въз основа на рамково споразумение, сключено по реда на закона.