Версия за печат

01272-2014-0004

BG-СОФИЯ: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270545

СТОЛИЧНА ОБЩИНА РАЙОН СЛАТИНА, БУЛ.ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД №67, За: ВЕНЦИСЛАВ ДЪБОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1574, СОФИЯ, Тел.: 02 8705532, E-mail: mailto:info@so-slatina.org, Факс: 02 8701173

Място/места за контакт: СО РАЙОН СЛАТИНА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.so-slatina.org..

Адрес на профила на купувача: http://www.so-slatina.org/profil-na-kupovacha.html..

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: районна администрация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Организиране и провеждане на обучение "Придобиване на знания и умения от общинската администрация на район "Слатина" за работа с местните заинтересовани страни за подобряване на градската среда" по проект „Администрацията и гражданите - една цел” по Оперативна програма „Административен капацитет” /ОПАК/, приоритетна ос II: „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2: „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, с регистрационен номер на договора №А12-22-156/11.03.2014 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ГР.СОФИЯ
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Организиране и провеждане на обучение "Придобиване на знания и умения от общинската администрация на район "Слатина" за работа с местните заинтересовани страни за подобряване на градската среда" по проект „Администрацията и гражданите - една цел” по Оперативна програма „Административен капацитет” /ОПАК/, приоритетна ос II: „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2: „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, с регистрационен номер на договора №А12-22-156/11.03.2014 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
47700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Финансова оценка на предложението; тежест: 30
Критерий: Организация и методология за изпълнение на дейностите; тежест: 15
Критерий: Функционалност и съответствие със спецификата на изпълнение; тежест: 15
Критерий: Управление на риска; тежест: 15
Критерий: Логистично изпълнение на дейностите ; тежест: 15
Критерий: Срок за реакция при възлагане на предмета на обществената поръчка; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 235 - 413578 от 05.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД 55-2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РУВЕКС АД, Ж.К.МЛАДОСТ 3 БУЛ. АЛЕКСАНДЪР МАЛИНОВ №41, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1712, СОФИЯ, Тел.: 02 9761515, Факс: 02 9761520

Интернет адрес/и:

URL: http://www.ruvexcenter.com/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 50175 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 47700 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект по Оперативна програма „Административен капацитет” , по приоритетна ос II: „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2: „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд съгласно сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Договор с рег.No 12-22-156/11.03.2014 г. за финансиране на дейностите включени в проект с наименование „Администрацията и гражданите – една цел”, , съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"РУВЕКС" АД "ЕВРО ТОТАЛ КОНСУЛТ" ООД "ЦЕНТЪР ЗА ЕВРОПЕЙСКА СЕРТИФИКАЦИЯ" ЕООД "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД "ИЮ КОНСУЛТ" ООД "НИКАНОР" ООД