Версия за печат

00496-2014-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица 2, За: Айлин Мехмедова, Весела Минковска, България 02 8119608, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno2@asp.government.bg

Място/места за контакт: Дирекция Правна и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция за социално подпомагане"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р България - ЦУ на АСП в гр. София и 28 РДСП в страната, позиционирани в областните градове
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и копирна и принтерна хартия за нуждите на Агенцията за социално подпомагане, съгласно количествено-стойностни сметки – неразделна част от Ппокана №РД10-2/04.02.2015г. на Възложителя, изпратена до потенциалните изпълнители по Рамково споразумение №ФС01-9/19.01.2015г. сключено в резултат на проведена обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенцията за социално подпомагане“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 30199330, 30192000

Описание:

Фотокопирна хартия
Безконечна хартия за компютърни принтери
Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
247509.92 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 191 - 336532 от 04.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ФС01-317 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.03.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД, бул. «Витоша» №146, вх. Б, България 1463, София, Тел.: 02 8051715, Факс: 02 8051717

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 247509.92 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договор ФС01-317/16.03.2015г. е индивидуален договор, сключен въз основа на Рамково споразумение №ФС01-9/19.01.2015г по обществена поръчка с предмет: „Доставка на копирна хартия, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенцията за социално подпомагане“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.7 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„РОЕЛ-98” ООД „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН” ООД „РОНОС” ООД