Версия за печат

01379-2015-0103

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Гоце Делчев № 105, За: Росица Йорданова- по процедурни въпроси - 02 9696809; Владимир Илиев - по технически въпроси - 02 9696833, Република България 1404, София, Тел.: 02 9696833;02 9696809, E-mail: r.yordanova@eso.bg, Факс: 02 9626189

Място/места за контакт: бул. Гоце Делчев № 105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.eso.bg.

Адрес на профила на купувача: https://webapps.eso.bg/zop_profile/.

Електронен достъп до информация: ttps://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=L3dhS0wrT0xCeVZJV2t5ZFNGK2ZtQT09.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Гоце Делчев № 105, За: Росица Панова, Република България 1404, София, Тел.: 02 9696830, E-mail: eso@eso.bg, Факс: 02 9626189

Място/места за контакт: бул. Гоце Делчев № 105, ет. 2, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.eso.bg.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Ремонт на ВЛ 110 kV „Цар Самуил" в участъка от ст. № 51 до п/ст. „Тутракан".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Съществуващото трасе на електропровод 110 kV „Цар Самуил”, намиращо се в землищата на община Русе. ВЛ 110 kV „Цар Самуил” се експлоатира от МЕР - Русе.
Код NUTS: BG323
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ремонт на ВЛ 110 kV „Цар Самуил" в участъка от ст. № 51 до п/ст. „Тутракан", включващ следните основни видове строително-монтажни работи: - демонтаж на носителни стълбове – 141 бр.; - демонтаж на опъвателни СРС – 6 бр.; - монтаж на носителни СРС – 134 бр.; - монтаж на опъвателни СРС - 13 бр. ; - цялостна подмяна на проводниците тип АС-185 в работния участък; - цялостна подмяна на двете м.з.въжета С-50 в работния участък; - цялостна подмяна на арматурата; - повторно използване на съществуващите годни стъклени изолаторни елементи; - монтаж на нови заземители на всички нови стълбове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45232210

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни електропроводи, надземни

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът е описан подробно в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
2570000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична/банкова - в размер на 15 000 лв.; Гаранция за изпълнение на договора - парична/банкова - в размер на 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането е съгласно условията на договора - ежемесечно, в размер на 95 % от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Изплащането на оставащата дължима сума за извършената работа ще стане до 15 дни, след датата на издаване на разрешението за ползване.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/ или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Документ за внесена гаранция за участие. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. 3. Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа категория. 4. Копие на договора за обединение, когато участникът е обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване на подизпълнители, ако участникът предвижда такива при изпълнението на поръчката. 9. Нотариално заверено пълномощно, издадено на лицето, което представлява участника в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларация за наличие на финансов ресурс (оригинал), придружена с един или някой от следните документи и/или информация: а) удостоверение от банка, или б) годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата в която участникът е установен, или в) информация за органа поддържащ публичен регистър в Р България, в който е публикувана тази информация. Минимално изискване: Участникът трабява да докаже наличие на финансов ресурс в размер на най-малко 1 200 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от дата на подаване на офертата. Под "сходно строителство" следва да се разбира строителство или ремонт на ВЛ 110 kV, включващи подмяна на стълбове и проводници. Минимални изисквания: Декларацията трябва да е придружена със следните документи и/или информация: а) Посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актове за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация за броя на комплектите машини за монтаж на проводници под механично напрежение с които участникът ще разполага за времето на изпълнение на поръчката. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага минимум с 2 комплекта машини (теглителна и спирателна) за монтаж на проводници под механично напрежение. 3. Списък на лицата, които ще работят с машините за монтаж на проводници и въжета под механично напрежение. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с минимум с четирима специалисти с правоспособност за работа с машини за монтаж на проводници и въжета под механично напрежение. Представя се списък, като срещу името се посочва номер, дата и от кого е издаден документ за придобита правоспособност за оператор (управление) на машини за изтегляне на проводници и въжета под механично напрежение. 4. Списък на ръководните служители, отговарящи за контрола и изпълнението на поръчката. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с минимум 2 електроинженери и 1 строителен инженер или строителен техник, с V-та квалификационна група за безопасност при работа, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи. Представя се списък, като срещу името се посочват професионалната квалификация по специалност, номер и дата на диплома за завършено образование, учебно заведение, както и квалификационната група за безопасност при работа, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи с посочен срок на валидност. 5. Списък на лицата, които ще изпълняват поръчката. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с работна група от минимум 30 човека, от които минимум четирима с V-та и минимум осем с IV-та квалификационна група за безопасност при работа, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи. Представя се списък, като срещу името се посочва квалификационната група за безопасност при работа, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи, която лицето притежава с посочен срок на валидност. 6. Сертификат, издаден на участника от акредитирани институции или агенции за сертификация за управление на качеството, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни дейности, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен. Минимални изисквания: Участникът да има внедрена система за управление на качеството, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни дейности съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ЦУ/2014/143

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.04.2015 г.  Час: 23:59
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
08.05.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.05.2015 г.  Час: 15:00
Място

На адреса на възложителя: гр. София бул. "Гоце Делчев" № 105, ет. 9, залата.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обменът на информация в хода на провеждане на процедурата между възложителя и участниците може да се извършва по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ