Версия за печат

00099-2015-0002

BG-Етрополе: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776259

Община Етрополе, гр. Етрополе, Община Етрополе, пл. Девети септември №1, За: Бистра Павлова, България 2180, Етрополе, Тел.: 0720 68229, E-mail: obstina@etropolebg.com, Факс: 0720 65011

Място/места за контакт: гр. Етрополе, пл. Девети септември №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.etropolebg.com.

Адрес на профила на купувача: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha.

Електронен достъп до информация: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от територията на община Етрополе и почистване на местата за обществено ползване”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Етрополе
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на настоящата поръчка е: Извършване на услуги по събиране и извозване на твърди битови отпадъци, генерирани на територията на Община Етрополе, включваща териториите в регулационните граници и имоти разположени в зоната между регулационните граници и земеделските земи на гр. Етрополе и 9 села от Община Етрополе, а именно: Лопян, Брусен, Малки Искър, Лъга, Бойковец, Рибарица, Ямна, Горунака и Оселна. Поддържане на чистотата на териториите за обществено ползване в гр. Етрополе.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000, 90513200

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по отстраняване на твърди отпадъци от населените места

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират средногодишно за периода на поръчката са около 3 200 тона. Посочената стойност не е константна за периода на изпълнение на договора и не ангажира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с достигането или завишението й. Предвиденият минимален брой здрави контейнери и кофи, който задължително трябва да бъде доставен от Изпълнителя за извършване на дейността, предмет на обществената поръчка и предвидената честота на обслужване на съдовете са както следва: - Контейнери с обем 1,1, м3 тип “Бобър” –270 бр. - Кофи с обем 240 л. –3 700 бр. Доставката на общия минимален брой съдове за ТБО, с които ще се извършва дейността на територията на общината, е за сметка на Изпълнителя. Битовите отпадъци, генерирани на територията на община Етрополе, следва да се извозват за депониране на Регионално депо за неопасни отпадъци в землището на с. Трудовец, Община Ботевград. Средното разстояние от населените места на общината до Регионалното депо за неопасни отпадъци е 26км. Честотата на извършване на услугата по сметосъбиране и сметоизвозване по населени места към настоящия момент е определена със Заповед № РД-15-564/28.10.2014г. на Кмета на община Етрополе

Стойност, без да се включва ДДС
1275000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - в размер на 12 750,00 лв. (дванадесет хиляди седемстотин и петдесет) лева, преведена по сметка на Община Етрополе IBAN: BG17 CECB 9790 3343 1203 00 BIC: CECBBGSF при ЦКБ АД, клон Етрополе или - оригинал на банкова гаранция за участие на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това в нея следва изрично да е посочено, че тя е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Етрополе; - със срок на валидност 180 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгл. Обявлението за обществена поръчка; - за настоящата обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: - парична сума в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, преведена по сметка на Община Етрополе IBAN: BG17 CECB 9790 3343 1203 00 BIC: CECBBGSF при ЦКБ АД, клон Етрополе или - оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Етрополе; - със срок на валидност най-малко 30 дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на дейностите сметосъбиране и сметоизвозване и дейностите по депониране и третиране на твърди битови отпадъци в депо и почистването на териториите за обществено ползване, се осигурява от приходи такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Етрополе план-сметка за всяка календарна година от действието на договора. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват по банков път в български лева, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи .

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. /чл.56 ал.1 т. 2 от ЗОП/ Договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно – заедно и поотделно за изпълнението на договора; - е определен представляващ обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания и от името на всеки член на обединението; - изпълнението на договора, включително плащанията са отговорност на упълномощения член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на договора по настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението/консорциума. - разпределение на дейности по изпълнение на поръчката, в случай, че обединението бъде определено за изпълнител. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. Лице, което участва в обединението или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, 3, 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Изискуеми от Възложителя документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Участниците ппредставят:„Документи за подбор” – Плик № 1:1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Представяне на участника – попълва се Образец 1, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и следните приложения: - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1 Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Образец №1 се попълва от обединението като цяло.Документите в офертите на участниците по чл.56, ал.1, т.1, които не са на български език се представят на езика, на който са изготвени и в «официален превод» на български език, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерство на външните работи за извършване на официални преводи. 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4) Копие на договора за обединение, при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5) Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – попълва се Образец №2; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – попълва се Образец №3; 7) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №4;8) Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гарация за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума по банкова сметка или документ за вснесена сума в касата на Възложителя. 9) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец №6;Документи за доказване на изискванията към техническите възможности и/или квалификация на участниците: Продължава в Раздел VI.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

възложителя не поставя изискване към финансовото и икономическото състояние на участниците

Изисквано минимално/ни ниво/а:

възложителя не поставя изискване към финансовото и икономическото състояние на участниците

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Списък на услуги сходни с предмета на поръчката, а именно услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) - Образец №6 Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 2) Декларация за техническото оборудване и механизацията, с което разполага кандидатът за изпълнение на предмета на обществената поръчка - Образец 7 3.1) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват, съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка, а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване; 3.2) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 с обхват, съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка, а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване. Сертификатите по трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4) Копие от валиден Регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден в съответствие с реда на Член 35, ал. 5 на Закона за управление на отпадъците или еквивалентен. 5) Декларация в свободен текст, че участникът разполага с база на територията на общината предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк. При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаният документ се представя за всеки един от членовете на обединението, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Участникът следва да е изпълнил, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (два) договора за услуги, сходни с предмета на поръчката, а именно услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване. В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице изискването се прилага към обединението-участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. 2) Участникът следва да разполага с техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката, минимум: Специализирана техника и машини: - Сметоизвозващи автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” и обем минимум 16 м3 – 2 броя; Сметосъбиращите автомобили (за 1,1 м3 и 240 л. съдове за смет) трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент. - Специализиран камион за измиване и дезинфекция на съдовете за отпадъци – 1 бр. Специализирано оборудване - Контейнер тип “Бобър“ с обем 1,1 м3 – не по малко от 270 бр. (метални или полиетелен с висока плътност - HDPE); - Кофа, с обем 240 л. - не по малко от 3 700 бр. (полиетелен с висока плътност - HDPE) В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице изискването се прилага към обединението-участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. 3) Участникът трябва да има внедрени системи за управление на: - качеството по ISO 9001:2008 с обхват, съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка, а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване; - околната среда ISO 14001:2004 с обхват, съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка, а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване. Сертификатите по трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице изискването се прилага към обединението-участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. 4) Участникът следва да притежава регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден в съответствие с реда на Член 35, ал. 5 на Закона за управление на отпадъците или еквивалентен. 5) Участникът следва да разполага с база на територията на общината предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател 1: Работна програма - Р; тежест: 60
Показател: Показател 2: Предлагана цена - ПЦ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

Мястото на отваряне на офертите е залата на третия етаж, стая №302 в Общинска администрация.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

10) Списък на услуги сходни с предмета на поръчката, а именно услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) - Образец №6 Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 11) Декларация за техническото оборудване и механизацията, с което разполага кандидатът за изпълнение на предмета на обществената поръчка - Образец №7 12) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват, съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка, а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване;13) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 с обхват, съответстващ минимум на обхвата на обществената поръчка, а именно сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места и почистване на територии за обществено ползване. Сертификатите по трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 14) Копие от валиден Регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден в съответствие с реда на Член 35, ал. 5 на Закона за управление на отпадъците или еквивалентен.15) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №8 16) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Образец №11 За изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд от Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, Агенцията за социално подпомагане, Агенцията по заетостта. Ако участник или негов представител - управител, респективно член на управителните му/контролни органи, а в случай че членовете са юридически лица - техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства и това бъде установено от комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите в хода на провеждане на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка. 17) Декларация в свободен текст, че участникът разполага с база на територията на общината предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк. В случай че участникът не представи някой от посочените в точка 6.2.1 от настоящите Указания за участие документи, на основание чл. 69 от ЗОП ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. „Предложение за изпълнение на поръчката”-ПЛИК № 2 и " Плик"№3

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Етрополе, гр. Етрополе, пл. Девети септември №1, Република България 2180, Етрололе, Тел.: 0720 68229, E-mail: obstina@etropolebg.com, Факс: 0720 65011

Интернет адрес/и:

URL: www.etropolebg.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ