Версия за печат

00010-2014-0012

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул.Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на извършване на услугите: УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А и “Клиника по съдова хирургия и ангиология” към УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” №65, и включва всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнението на поръчката.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на обществената поръчка е абонаментна поддръжка и сервизно обслужване на медицинско оборудване, съгласно посочени в техническата спецификация от документацията за участие в процедурата минимални изисквания за техническа профилактика на съответния вид оборудване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи. Абонаментната поддръжка обхваща медицинското оборудване, чийто гаранционен срок е изтекъл. За медицинското оборудване по следните номенклатурни единици от обособени позиции №44.3. от поз. №44 и №№190.18. и 190.19. от :поз. №190, абонаментната поддръжка започва да тече, от деня следващ датата на изтичане на гаранционния срок. Гаранционните срокове на медицинското оборудване по горецитираните обособени позиции изтичат, както следва: А/ за ном. единица 44.3. от обособена позиция №44 – на 14.01.2015 г.; Б/ за ном. единици 190.18. и 190.19. от обособена позиция №190 – на 22.02.2015 г. Резервните части ще се заплащат допълнително извън абонаментната стойност – само при доказана необходимост от подмяна и след одобрение от Възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
35928 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075466 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 154 - 276985 от 13.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-56 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД по обособени позиции - №№8,9,11,12,13,14
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

29

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Б. БРАУН МЕДИКАЛ ЕООД ЕИК 175016820, ж.к. МЛАДОСТ 2, АНДРЕЙ ЛЯПЧЕВ №66, България 1799, София, Тел.: 02 8076753, Факс: 02 9743083

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 35928 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 35928 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Срокът на договора е 24 /двадесет и четири/ месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване, неговия срок се удължава, съгласно изискванията на чл.43, ал.2, т.5 от ЗОП; 2. Резервните части ще се заплащат допълнително извън абонаментната стойност – само при доказана необходимост от подмяна и след одобрение от Възложителя.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ЕТ “КАРДИОТЕХ СЕРВИЗ-БОГДАН НИКОЛОВ, ЕИК 130004961; 2. “МАРТИ-76” ЕООД, ЕИК 131218820; 3. „Инфомед” ЕООД, ЕИК 121155656; 4. АКВАМЕДИКА” ЕООД, ЕИК 201539700; 5. “ГЮС” ООД, ЕИК 010277348; 6. “ЕВРОМЕД-7” ООД, ЕИК 175234413; 7. ЕТ“АВ - Инженеринг“, ЕИК 831278754; 8. „Медимаг - МС“ООД, ЕИК 130871925; 9. “ИДСМ” ООД, , ЕИК 201918351; 10. „ЕЛПАК ЛИЗИНГ“ЕООД, ЕИК 103506445; 11. “АЛЕКСАНДЪР МЕДИКА” ЕООД, , ЕИК 123620328; 12. „Сервизмед” ООД, ЕИК 831546368; 13. „ДЖИ И ХЕЛТКЕЪРБЪЛГАРИЯ“ЕООД, ЕИК 201952777; 14. „МЕДИТЕХ“ ООД, ЕИК 131392221; 15. “СИМЕНС” ЕООД, ЕИК 121746004; 16. „ЕМИКРОН“ЕООД, ЕИК 201110957; 17. ЕТ„Промед – Огнян Дянков“, ЕИК 030414270; 18. „Медилон“ ЕООД, ЕИК 121600953; 19. „Джи – Мед България“ЕООД, ЕИК 130747087; 20. “С&T” ЕООД, ЕИК 831131023; 21. “ЛАБЕКС ИНЖЕНЕРИНГ” ООД, ЕИК 175152005; 22. “ИНТЕР БИЗНЕС - 91” ЕООД, ЕИК 010652246; 23. “Б.БРАУН МЕДИКАЛ” ЕООД, ЕИК 175016820; 24. „Софарма Трейдинг”АД, ЕИК 103267194; 25. „Дрегер Медикал България”ЕООД, ЕИК 040463419; 26. “РЕНТГЕНОВА АПАРАТУРА” ЕООД, ЕИК 13049890, 27. „Диамед“ ООД ЕИК 121062052; 28. Апаратура в Медицината, Иновации, Консултиране и Сервиз – АМИКС ООД, ЕИК 202850584; 29. „Савена БГ“ ЕООД, ЕИК 200826569.