00085-2015-0005
Технически редакции | ||
11.03.2015 16:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.03.2015 16:08 ч. : | 11/03/2015 15:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.03.2015 16:08 ч. : | 11/03/2015 15:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Военномедицинска академия, бул.Св.Г.Софийски№3, За: Елисавета Михайлова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9526536
Място/места за контакт: Отдел Логистика- ВМА СофияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vma.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на Военномедицинска академия и структурите й в страната по обособени позиции: Обособена позиция № 1: МБАЛ София; Обособена позиция № 2: МБАЛ Варна; Обособена позиция № 3: МБАЛ Пловдив; Обособена позиция № 4: МБАЛ Плевен; Обособена позиция № 5: МБАЛ Сливен; Обособена Позиция № 6: БДПЛР Банкя; Обособена Позиция № 7: БДПЛР Поморие.
Предметът на поръчката включва организиране на ежедневно хранене на болните по диети, описани подробно по вид, количество и стойност за храноден, на дежурни и оперативни екипи и работещите при определени условия на труд, на кръводарителите, на военноинвалиди, при мисии и учения, на служебни кучета и експериментални животни, подробно описано в Техническо задание - Приложения №1 и Приложения №№ 1а, 2, 2а, неразделна част от документацията, за нуждите на ВМА и обектите й в страната, както следва: • Многопрофилни болници за активно лечение: МБАЛ София, МБАЛ Варна, МБАЛ Пловдив, МБАЛ Плевен, МБАЛ Сливен • Болници за долекуване, продължително лечение и рехабилитация: БДПЛР Банкя, БДПЛР Поморие Процедурата се разделя на обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: МБАЛ София; Обособена позиция № 2: МБАЛ Варна; Обособена позиция № 3: МБАЛ Пловдив; Обособена позиция № 4: МБАЛ Плевен; Обособена позиция № 5: МБАЛ Сливен; Обособена Позиция № 6: БДПЛР Банкя; Обособена Позиция № 7: БДПЛР Поморие.Организирането на храненето в болничните заведения и болниците за долекуване, продължително лечение и рехабилитация на ВМА по обособените позиции се извършва чрез кетеринг - услуга и ежедневна доставка на готова пакетирана топла храна при спазване на всички нормативни разпоредби в страната.
55521200, 15800000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
650402
25.02.2015 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.2.2) за изисквано минимално ниво по т.1.1
1.1.Размер на финансовия ресурс, с който е необходимо участникът да разполага за изпълнение на поръчката, съгл.чл.50, ал.1 от ЗОП, както следва: За об.позиция 1:1850000 лв. За об.позиция 2: 350000 лв. За об.позиция 3: 210000 лв. За об.позиция 4: 187000 лв. За об.позиция 5: 163000 лв. За об.позиция 6: 122000 лв. За об.позиция 7: 92 000 лв. Съобразно обявените „Основни финансови условия и начин на плащане”, Изпълнителят фактурира доставената храна веднъж месечно до 5-то число на месеца, следващ отчетния месец. Възложителят заплаща действително получените порции, веднъж месечно, в срок до 60 календарни дни от представяне на фактура, т.е. изпълнителят ще получи първото плащане по договора, сключен в резултат на поръчката, най-рано 1 месец след започване на изпълнението й и не по-късно от 2 (два) месеца, след издаване и представяне на фактура. За осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други за изпълнение на поръчката, изпълнителят следва да разполага с финансов ресурс в посочения размер за всяка обособена позиция. Размерът на финансовия ресурс, с който е необходимо да разполага участника, не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция.
1.1.Размер на финансовия ресурс, с който е необходимо участникът да разполага за изпълнение на поръчката, съгл.чл.50, ал.1 от ЗОП, както следва: За об.позиция 1:1134000 лв. За об.позиция 2: 210420 лв. За об.позиция 3: 126420 лв. За об.позиция 4: 112290 лв. За об.позиция 5: 98250 лв. За об.позиция 6: 73380 лв. За об.позиция 7: 55740 лв. Съобразно обявените „Основни финансови условия и начин на плащане”, Изпълнителят фактурира доставената храна веднъж месечно до 5-то число на месеца, следващ отчетния месец. Възложителят заплаща действително получените порции, веднъж месечно, в срок до 60 календарни дни от представяне на фактура, т.е. изпълнителят ще получи първото плащане по договора, сключен в резултат на поръчката, най-рано 1 месец след започване на изпълнението й и не по-късно от 2 (два) месеца, след издаване и представяне на фактура. За осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други за изпълнение на поръчката, изпълнителят следва да разполага с финансов ресурс в посочения размер за всяка обособена позиция. Размерът на финансовия ресурс, с който е необходимо да разполага участника, не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка за съответната обособена позиция.
ІІІ.2.3) за изисквано минимално ниво по т.2.2
2.2. Участникът да има на свое разположение минимум следните служители за извършване на услугата: За обособена позиция № 1 - поне двама специалист - диетолози, двама инженер - технолози по храните, един калкулант и трима готвачи; За останалите обособени позиции – 1 (един) инструктор по хранене, 2 (двама) готвачи и 2 (двама) работници в кухнята- майка.
2.2. Участникът да има на свое разположение минимум следните служители за извършване на услугата: За всички обособени позиции - специалист - диетолог, инженер - технолог по храните, калкулант и готвач.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Дата на отваряне на офертите
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Съгласно Техническото задание- Приложение №1 и в документацията за участие, описаните часове по график за доставка на готовата храна до обекта на Възложителя се има предвид- до раздавателния пункт, определен за това от Възложителя без да се казва, че Изпълнителят е длъжен да участва в раздаването на храната. Изпълнителят е длъжен да доставя храната преди часовете за раздаване, указани в графика на Възложителя. По никакъв начин Възложителят не вменява ангажимент на Изпълнителя за участие в раздаването на храната. За всяка обособена позиция /обект на Възложителя/ мястото на раздаване и часовете за доставяне на готовата храна се съгласуват със съответния началник на структурата на ВМА на място.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша№18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
11.03.2015 г.
Възложител