00185-2015-0003
Технически редакции | ||
11.03.2015 14:16 ч. : | 11/03/2015 14:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.03.2015 14:16 ч. : | 11/03/2015 14:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Белослав: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Белослав, ул. Цар Симеон Велики №23, За: Иванка Димитрова, Веселин Цонев, Република България 9178, Белослав, Тел.: 05112 3569, E-mail: obstinabeloslav@abv.bg, Факс: 05112 2214
Място/места за контакт: гл.юрисконсулт, зам.кметИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.beloslav.org.
Адрес на профила на купувача: http://beloslav.org/subsection-120-hrana.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на закуски и хранителни продукти за нуждите на детските градини и детска млечна кухня на територията на община Белослав по две обособени позиции: обособена позиция 1:”Доставка на закуски и хранителни продукти” и обособена позиция 2: „Доставка на преработени плодове и зеленчуци” Обособена позиция № 2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз.
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на закуски и хранителни продукти за нуждите на детските градини и детска млечна кухня на територията на община Белослав по две обособени позиции: Обособена позиция 1:”Доставка на закуски и хранителни продукти” и Обособена позиция 2: „Доставка на преработени плодове и зеленчуци”. Доставката на хляб се извършва ежедневно, на плодовете и зеленчуците - два пъти в седмицата, а на останалите продукти периодично, след заявка. Заявките са седмични и се представят на избраният за изпълнител на поръчката в последният работен ден на седмицата предхождаща седмицата, за която заявката се отнася. Ще се извършва доставка два пъти в седмицата на плод и/или мляко и/или зеленчук и/или закуска за нуждите на детските градини, към които има подготвителни групи за задължителна предучилищна подготовка на 5 и 6 годишни на територията на Община Белослав. Доставките се извършват с транспорт на изпълнителя. Всички доставени хранителни продукти трябва да отговарят на изискванията за безопасност и качество, регламентирани в Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици, Европейското и националното законодателство Участниците трябва да предложат процент отстъпка от базовите цени (средномесечните цени на едро за Варненска област) от информационния бюлетин на „Система за агропазарна информация” (САПИ) ЕООД. Този процент следва да е един и същ за всички хранителни продукти. Количествата на хранителните продукти са според нуждите на детските заведения и детска млечна кухня на територията на Община Белослав.
15100000, 15220000, 15330000, 15500000, 15511000, 15530000, 15540000, 15551000, 15600000, 15810000, 15813000, 15821000, 15831000, 15851000, 15331100, 15331170, 03222000, 03222200, 15332200, 03212100, 03220000, 15331400
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозните количества за обособена позиция №1 са следните: Хляб-7600бр.; Бутер тесто- 155кг.; Брашно тип 500 в пакет-650кг.; Кори за баница- 0,400кг.-760бр.; Прясно мляко оп.от 1л.- 7000л.; Кисело мляко –400гр.- 18500бр.; Сирене- 9700кг.;. Кашкавал- 400кг.; Кашкавалено роле -10кг.; Крема сирене-125гр- 550бр.; Краве масло-125гр.- 220бр.; Пилешко месо- 1550кг.; Телешко месо – 120кг.; Свинско месо-770кг.; Кайма- 900кг.; Шпек колбас - 15кг.; Пастет-птичи-от 180гр.- 500бр.; Извара- 240кг.; Кренвирш-35кг.;Риба(скумрия, Хек филе, филе пангасиус и филе скумрия)- 1350кг.; Яйца- 17 600бр.;Захар- 550кг.; Пудра захар – 250гр.-100бр.;Олио-430л.; Сол -130кг.; Оцет-0,7л.- 130бр.; Червен пипер-оп.от 100гр.- 320бр.; Черен пипер-10гр.- 230бр.; Дафинов лист-10гр. 100бр.; Копър, магданоз чубрица –оп. от по 10 или 20гр.– сухи- 3кг.;Какао на прах- 6кг.;Мая за хляб-500гр.-350бр.; Чай- 300кут..;Ориз- 400кг.; Фасул- 230кг.;Леща- 130кг.;Жито- 60кг; Булгур- 20кг.; Елда- 8кг.; Мюсли- 100кг.;Тестени изделия- фиде, спагени, макарони, кус-кус- 350кг.; Грис- 100кг.; Нишесте-100гр.- 3100бр.к.Овесени ядки- 300кг.; Кроасани – 600бр.; Картофи- 2700кг..; Лук-1100кг.; Домати- 1400кг.;Пипер- 130кг.;Зеле- 1500кг.;Моркови- 950кг.;Круши- 530кг.; Кайсия- 250кг.;Тиква- 220кг.; Ряпа- 200кг.;Тиквички- 120кг.; Червено цвекло- 20кг.; Грозде- 810кг.; Сливи- 120кг.; Репички- 65връзки; Зелен лук- 100вр.;Салата- 410бр.; Диня-600кг.;Пъпеши- 120кг.;Банан- 3800кг.;Портокал- 2400кг.; Праскови- 330кг.;Ябълки- 4000кг.;Череши- 330кг.; Ягоди -110кг.; Нектарини- 130кг.; Краставици- 2400кг.;Киви- 810кг.; Мандарини- 750кг.; Натурален сок- 11300л.; Маслини- 150кг.;Бисквити обикновени- 1200бр.; Мед-0,400кг.- 5кг.; Закуски – 1450бр.;Козунак- 150бр; Замразени зеленчуци: грах-168кг.; зелен боб-105кг., печен пипер- 10кг., спанак- 280кг., царевица- 120кг., тиквички- 120кг., пипер-80кг., гювеч-50кг., микс- 55кг., разл.зеленчици- 80кг., рязан пипер- 70кг., карфиол- 5кг.- 650кг.; Канела-400бр.; Каша- 120бр.; Сухо мляко -100кг.; Локум- 100бр. Нектар- 150бр.; Подправки –10кг.; Халва – 75кг.; Меден десерт- 150бр. Количества на хранителните продукти, предмет на доставката са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не ги усвои (да не закупи) в пълен обем в зависимост от възникналата необходимост. Прогнозните количества за обособена позиция №2 са следните: Консервирани зеленчуци - 0,680кг., Паприкаш - 240бр., Гювеч- 450бр.; Домати консерва- 0,680кг.- 2900бр.; Доматено пюре-0,680кг.- 135бр.; Лютеница-0.320 кг. - 190бр.; Кисели краставици- 0,680 кг. -100бр.-оп.; Компот(различни видове) -0,680кг..- 1500бр.; Конфитюр (различни видове) - 0,680кг.-320бр.; Мармалад- 0,360кг. 10бр.; Орехи- 90кг. Количества на хранителните продукти, предмет на доставката са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не ги усвои (да не закупи) в пълен обем в зависимост от възникналата необходимост. Прогнозна стойност за изпълнение на поръчката възлиза на 141 000 лева без ДДС. ;За обособена позиция 1:. 132 200 без ДДС; За обособена позиция 2: - 8 800 лв. без ДДС;
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят не изисква гаранция за участие в поръчката. Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 3 на сто от прогнозната стойност на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по сметката на Възложителя: Банка: “Инвестбанк”АД – Варна IBAN: BG 03 IORT 7377 3310 3000 03 BIC: IORT BGSF. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. Гаранцията се представя при подписване на договора. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за изпълнение се представят и в превод на български език. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят не изисква гаранции за изпълнение от участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.
Заплащането се извършва по банков път, в лева, при условията на разсрочено плащане, в съответствие с предложения от участника срок за отложено плащане.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в обявлението и в документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице едно от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП, С офертата си участникът може без ограничения да предлага ползването на подизпълнители при изпълнение на поръчката. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 и ал.5 от ЗОП. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици, освен ако не е налице изключението по чл. 4 от Закона. Външните експерти, участвали в разработване на документацията не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като кандидати, участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от ДР на ЗОП не може да бъдат самостоятелни участници в тази процедура. Обособена позиция №2 е запазена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Заседателната зала в сгратата на общинска администрация Белослав, гр.Белослав, ул."Цар Симеон Велики" №23
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
01.03.2016г.
01.03.2016г.
НЕ
Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Белослав- www.beloslav.org - раздел „Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни. Забележка: Във връзка с поле III.2.4 от настоящото обявление, запазена, съгласно чл. 16г от ЗОП, за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, е поръчката по Обособена позиция №2 с предмет: „Доставка на преработени плодове и зеленчуци”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедурата; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба може да се подава от всяко от лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП.
11.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Ще си извършва доставка до складовете на детските заведения и детската млечната кухня, намиращи се на следните адреси: 1. ОДЗ „Щастливо детство”- гр.Белослав, ул.”Роза” № 2; 2. ОДЗ „Първи юни” – гр.Белослав, кв.”Младост”, до Поликлиниката; 3. ОДЗ „Дора Габе” – с.Езерово, ул.”В. Левски” № 12; 4. Детска млечна кухня – гр.Белослав. Доставката на хляб се извършва ежедневно, на плодовете и зеленчуците - два пъти в седмицата, а на останалите продукти периодично, след заявка. Заявките са седмични и се представят на избраният за изпълнител на поръчката в последният работен ден на седмицата предхождаща седмицата, за която заявката се отнася. Ще се извършва доставка два пъти в седмицата на плод и/или мляко и/или зеленчук и/или закуска за нуждите на детските градини, към които има подготвителни групи за задължителна предучилищна подготовка на 5 и 6 годишни на територията на Община Белослав. Доставките се извършват с транспорт на изпълнителя. Всички доставени хранителни продукти трябва да отговарят на изискванията за безопасност и качество, регламентирани в Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици, Европейското и националното законодателство Участниците трябва да предложат процент отстъпка от базовите цени (средномесечните цени на едро за Варненска област) от информационния бюлетин на „Система за агропазарна информация” (САПИ) ЕООД. Този процент следва да е един и същ за всички хранителни продукти. Количествата на хранителните продукти са според нуждите на детските заведения и детска млечна кухня на територията на Община Белослав.
15100000, 15220000, 15500000, 15511000, 15530000, 15540000, 15551000, 15612000, 15620000, 15810000, 15813000, 03200000
Описание:
Прогнозните количества за обособена позиция №1 са следните: Хляб-7600бр.; Бутер тесто- 155кг.; Брашно тип 500 в пакет-650кг.; Кори за баница- 0,400кг.-760бр.; Прясно мляко оп.от 1л.- 7000л.; Кисело мляко –400гр.- 18500бр.; Сирене- 9700кг.;. Кашкавал- 400кг.; Кашкавалено роле -10кг.; Крема сирене-125гр- 550бр.; Краве масло-125гр.- 220бр.; Пилешко месо- 1550кг.; Телешко месо – 120кг.; Свинско месо-770кг.; Кайма- 900кг.; Шпек колбас - 15кг.; Пастет-птичи-от 180гр.- 500бр.; Извара- 240кг.; Кренвирш-35кг.;Риба(скумрия, Хек филе, филе пангасиус и филе скумрия)- 1350кг.; Яйца- 17 600бр.;Захар- 550кг.; Пудра захар – 250гр.-100бр.;Олио-430л.; Сол -130кг.; Оцет-0,7л.- 130бр.; Червен пипер-оп.от 100гр.- 320бр.; Черен пипер-10гр.- 230бр.; Дафинов лист-10гр. 100бр.; Копър, магданоз чубрица –оп. от по 10 или 20гр.– сухи- 3кг.;Какао на прах- 6кг.;Мая за хляб-500гр.-350бр.; Чай- 300кут..;Ориз- 400кг.; Фасул- 230кг.;Леща- 130кг.;Жито- 60кг; Булгур- 20кг.; Елда- 8кг.; Мюсли- 100кг.;Тестени изделия- фиде, спагени, макарони, кус-кус- 350кг.; Грис- 100кг.; Нишесте-100гр.- 3100бр.к.Овесени ядки- 300кг.; Кроасани – 600бр.; Картофи- 2700кг..; Лук-1100кг.; Домати- 1400кг.;Пипер- 130кг.;Зеле- 1500кг.;Моркови- 950кг.;Круши- 530кг.; Кайсия- 250кг.;Тиква- 220кг.; Ряпа- 200кг.;Тиквички- 120кг.; Червено цвекло- 20кг.; Грозде- 810кг.; Сливи- 120кг.; Репички- 65връзки; Зелен лук- 100вр.;Салата- 410бр.; Диня-600кг.;Пъпеши- 120кг.;Банан- 3800кг.;Портокал- 2400кг.; Праскови- 330кг.;Ябълки- 4000кг.;Череши- 330кг.; Ягоди -110кг.; Нектарини- 130кг.; Краставици- 2400кг.;Киви- 810кг.; Мандарини- 750кг.; Натурален сок- 11300л.; Маслини- 150кг.;Бисквити обикновени- 1200бр.; Мед-0,400кг.- 5кг.; Закуски – 1450бр.;Козунак- 150бр; Замразени зеленчуци: грах-168кг.; зелен боб-105кг., печен пипер- 10кг., спанак- 280кг., царевица- 120кг., тиквички- 120кг., пипер-80кг., гювеч-50кг., микс- 55кг., разл.зеленчици- 80кг., рязан пипер- 70кг., карфиол- 5кг.- 650кг.; Канела-400бр.; Каша- 120бр.; Сухо мляко -100кг.; Локум- 100бр. Нектар- 150бр.; Подправки –10кг.; Халва – 75кг.; Меден десерт- 150бр. Количества на хранителните продукти, предмет на доставката са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не ги усвои (да не закупи) в пълен обем в зависимост от възникналата необходимост.
Ще си извършва доставка до складовете на детските заведения и детската млечната кухня, намиращи се на следните адреси: 1. ОДЗ „Щастливо детство”- гр.Белослав, ул.”Роза” № 2; 2. ОДЗ „Първи юни” – гр.Белослав, кв.”Младост”, до Поликлиниката; 3. ОДЗ „Дора Габе” – с.Езерово, ул.”В. Левски” № 12; 4. Детска млечна кухня – гр.Белослав. Доставките ще се извършват периодично, след заявка. Заявките са седмични и се представят на избраният за изпълнител на поръчката в последният работен ден на седмицата, предхождаща седмицата, за която заявката се отнася. Доставките се извършват с транспорт на изпълнителя. Всички доставени хранителни продукти трябва да отговарят на изискванията за безопасност и качество, регламентирани в Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици, Европейското и националното законодателство Участниците трябва да предложат процент отстъпка от базовите цени (средномесечните цени на едро за Варненска област) от информационния бюлетин на „Система за агропазарна информация” (САПИ) ЕООД. Този процент следва да е един и същ за всички хранителни продукти. Количествата на хранителните продукти са според нуждите на детските заведения и детска млечна кухня на територията на Община Белослав;
15331400, 15332200, 15332300
Описание:
Консервирани зеленчуци - 0,680кг., Паприкаш - 240бр., Гювеч- 450бр.; Домати консерва- 0,680кг.- 2900бр.; Доматено пюре-0,680кг.- 135бр.; Лютеница-0.320 кг. - 190бр.; Кисели краставици- 0,680 кг. -100бр.; Компот(различни видове) -0,680кг..- 1500бр.; Конфитюр (различни видове) - 0,680кг.-320бр.; Мармалад- 0,360кг. 10бр.; Орехи- 90кг. Количества на хранителните продукти, предмет на доставката са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не ги усвои (да не закупи) в пълен обем в зависимост от възникналата необходимост.
Обособената позиция е запазена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. съгласно чл. 16г, ал. 1 от ЗОП;