Версия за печат

01272-2014-0003

BG-СОФИЯ: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СТОЛИЧНА ОБЩИНА РАЙОН СЛАТИНА, БУЛ.ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД №67, За: ВЕНЦИСЛАВ ДЪБОВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1574, СОФИЯ, Тел.: 02 8705532, E-mail: info@so-slatina.org, Факс: 02 8701173

Място/места за контакт: СО РАЙОН СЛАТИНА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://so-slatina.org/.

Адрес на профила на купувача: http://so-slatina.org/profil-na-kupovacha.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности по информация и публичност по проект „Администрацията и гражданите - една цел” по Оперативна програма „Административен капацитет” /ОПАК/, приоритетна ос II: „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2: „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: на територията на град София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмета на поръчката обхваща следните дейности по информация и публичност по проект "Администрацията и гражданите - една цел". Подготовка и отпечатване на рекламни материали: 1. Отпечатване на рекламни листовки - 1500 броя 2. Отпечатване на рекламни дипляни - 1500 броя 3. Изработване на информационни тебели - 1 брой 4. Изработване и отпечатване на рекламни трансперанти - 5 броя 5. Изработване на рекламни химикалки - 300 броя 6. Изработваен на рекламни папки -300 броя Провеждане на пресконференции 1. Встъпителна предконференция за опевестяване на началота на проекта за 40 души 2. Заключителна предконференция за оповестяване на резултатите от проекта за 40 души

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 79341000, 79952000

Описание:

Рекламни печатни материали
Рекламни услуги
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4340 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 631790 от 04.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД 55-1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Дейности по информация и публичност по проект „Администрацията и гражданите - една цел” по Оперативна програма „Административен капацитет” /ОПАК/, приоритетна ос II: „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2: „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07
V.1) Дата на сключване договора
10.03.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, ЕИК 201557566, ЖК ЛЮЛИН БЛ.303 ВХА АП4, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1336, СОФИЯ, Тел.: 088 7788262, E-mail: ivanvdimitrov@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7375 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4340 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма „Административен капацитет” , по приоритетна ос II: „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2: „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд съгласно сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Договор с рег.No 12-22-156/11.03.2014 г. за финансиране на дейностите включени в проект с наименование „Администрацията и гражданите – една цел”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно глава 11 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Мега Комюникейшън" ЕООД "Пловдив тур" ЕООД "Далет" ЕООД "Зигейт" ООД "Ди Ем АЙ Димелопмънт" ЕООД "Триера Комюникейшънс" ЕООД "БГ Мап" ЕООД "Уйкпрес" ООД "БенчМарк Груп" АД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор