Версия за печат

03788-2014-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202218735

„Център за градска мобилност“ ЕАД, бул. Княгиня Мария Луиза №84, За: Веселин Тодоров, Лъчезар Пеков, Розалина Богатинова, Република България 1202, София, Тел.: 029236 460; 029236 436; 029236 202, E-mail: office@sofiatraffic.bg, Факс: 02 8319071

Място/места за контакт: „Център за градска мобилност“ ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.sofiatraffic.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofiatraffic.bg/bg/common/profil-na-kupuvacha/p/1.

I.2) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъпа

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъпа: 1. Доставка на система за контрол на достъпа, включваща: • Доставка на софтуер, обслужващ системата за контрол на достъпа, състоящ се минимум от: - Софтуер за работа и управление на системата за контрол на достъпа; - Софтуер/интерфейс за връзка и синхронизация между електронната система за контрол на достъпа и вече изградената Автоматизирана система за таксуване на пътници. • Доставка на хардуер и компоненти, обслужващи системата, състоящи се минимум от: - 28 /двадесет и осем/ броя турникети; - 14 /четиринадесет/ броя електронно управляеми врати; - 14 /четиринадесет/ броя контролери; - 28 /двадесет и осем/ броя четци за безконтактни MiFARE карти; - 28 /двадесет и осем/ броя баркод четци; - 13 /тринадесет/ броя машини/автомати за продажба на карти; - 27 /двадесет и седем/ IP камери за видеонаблюдение и прилежащи устройства за визуализация и съхранение на видеопотоците. - 1 /един/ брой сървър - 1 /един/ брой система за съхранение на данни (storage); 2. Монтажни дейности, съпътстващи реализацията на системата за контрол на достъпа, състоящи се от минимум: • Монтаж и осигуряване на захранване и свързаност на хардуерните компоненти на системата за контрол на достъпа; 3. Внедряване и въвеждане в експлоатация на система за контрол на достъп; 4. Обучение на служители на „Център за градска мобилност” ЕАД за работа със системата; 5. Приемателни тестове на системата и отчетност на основните етапи, свързани с изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката, а именно: доставка, монтаж, изпитвания и въвеждане в експлоатация на системата; 6. Поддръжка и актуализация на внедрения софтуер в рамките на договора; 7. Поддръжка на инсталирания хардуер, обслужващ системата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

42961100, 35711000, 48000000, 48800000, 48810000

Описание:

Система за контрол на достъп
Системи за управление, контрол и комуникация
Софтуерни пакети и информационни системи
Информационни системи и сървъри
Информационни системи


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1732430 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 125 - 223250 от 03.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: ДЗОП-4 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.06.2014 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Тикет Систем 2014 ДЗЗД ЕИК 176825279, Бул. Никола Вапцаров № 53Б, Мандарин офис център, партер, Република България 1407, София, Тел.: 02 9022880

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1732430 BGN без ДДС
V.1.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

ДА

Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнителя:
Дял: 5%
Кратко описание на стойността/дела на поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител

техническо съдействие за инсталирането и конфигурирането на системата



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Консорциум „ТИКЕТ СИСТЕМ 2014” ДЗЗД: - „Инфосистемс Интернешънъл” ЕООД, ЕИК 131138032 - „Мистрале” ЕООД, ЕИК 203073272 2. „БАЛИСТИК СЕЛ” ЕООД, ЕИК 201055457 3. КОНСОРЦИУМ „ЛОТСИСКОМ” ДЗЗД: - „Лот” ООД, Идентификационен код: 24488518, със седалище Украйна; - „С енд С Инженеринг” ЕООД, ЕИК 175355233 - „ИТА Инженеринг” ООД, ЕИК 121104512


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО