Версия за печат

00093-2014-0001

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна комисия за енергийно и водно регулиране, гр. София, бул. Княз Дондуков 8-10, За: Анелия Петрова, България 1000, София, Тел.: 02 9359667, E-mail: APetrova@dker.bg, Факс: 02 9888782

Място/места за контакт: гр. София, бул. Княз Дондуков 8-10

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dker.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dker.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: енергетика и ВиКДруго (моля пояснете): енергетика и ВиК

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за хардуер за нуждите на Държавна комисия за енергийно и водно регулиране с две обособени позиции: 1/ Доставка на канцеларски материали; 2/ Доставка на консумативи за хардуер

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Княз Дондуков" 8-10
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обособена позиция 1: Договор за доставка на канцеларски материали с предмет - периодична доставка на канцеларски материали по заявка за нуждите на Държавна комисия за енергийно и водно регулиране. Срокът на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на неговото сключване, или до изчерпване на финансовия ресурс по чл. 2 от този договор, което от двете настъпи първо. обособена позиция 2: Договор за доставка на консумативи за хардуер с предмет - периодична доставка на консумативи за хардуер по заявка за нуждите на Държавна комисия за енергийно и водно регулиране. Срокът на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на неговото сключване, или до изчерпване на финансовия ресурс по чл. 2 от този договор, което от двете настъпи първо.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199000

Описание:

Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
61375.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 625291 от 25.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-Дост 02 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за доставка на канцеларски материали за нуждите на Държавна комисия за енергийно и водно регулиране
V.1) Дата на сключване договора История
20.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда, гр. София, бул. Цариградско шосе139, България 1000, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11468 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История Д-Дост 01 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за доставка на консумативи за хардуер за нуждите на Държавна комисия за енергийно и водно регулиране
V.1) Дата на сключване договора История
12.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АТС - България ООД, гр. София, ул. Димитър Моллов 16, България 1000, София, Тел.: 02 9752202

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49907.8 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ПЕРУН ККБ” ЕООД, 2. „КООПЕРАЦИЯ ПАНДА” 3. „ОФИС КОНСУМАТИВИ” 4. „ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС” АД 5. „АТС-БЪЛГАРИЯ” ООД 6. „РОЕЛ-98” ООД 7. „ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС” ЕАД 8. „РОНОС” ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор