Версия за печат

00499-2015-0002

BG-Хасково: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД, Бул. Съединение № 49, За: Пламен Лечев - Юрисконсулт, България 6300, Хасково, Тел.: 038 606783, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606783

Място/места за контакт: Многопрофилна болница за активно лечение - Хасково АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-haskovo.com.

Адрес на профила на купувача: http://mbal-haskovo.com/?module=contracts.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Ежедневна стерилизация на медицински барабани /контейнери/ за нуждите на МБАЛ - ХасковоАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: гр. Хасково, бул. "Съединение" №49
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва извършване на ежедневна стерилизация на медицински барабани /контейнери/по видове и количества посочени в техническата спецификация за нуждите на МБАЛ - Хасково АД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90921000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стерилизация на 28 000 бр. медицински барабани

Прогнозна стойност без ДДС
160000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1 600 лв. /хиляда и шестстотин лева/

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По банков път, съгласно сключения договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност (заверени от участника копия). Копия от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод Документ за учредяване, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. 2. Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. 3.Пълномощно на лицето подписващо офертата 4. Декларация по чл.47, ал. 9 от ЗОП 5. Декларация по чл.55, ал.7 от ЗОП 6. Декларация по чл.8, ал. 8 от ЗОП 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката 8. Документ за гаранция за участие 9. Декларация по образец, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител 10. Декларация по образец за приемане клаузите на проекта на договорa 11. Проект на договор 12 Техническо предложение по образец 13. Оферта по образец 14. Ценово предложение 15. Списък с данни за подизпълнители /ако се ползват такива/, както и декларация, подписана от управителя или изпълнителния директор, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя за съгласие за участие при изпълнение на поръчката по образец към документацията. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 6 от ЗОП, надписани с думата „подизпълнител” а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 16. Декларация по образец (Приложение 8) от подизпълнител за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки; 17. При закупена тръжната документация копие на документ удостоверяващ закупуването и.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документ разрешаващ извършване на стерилизация, издаден от компетентните органи 2. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през предходната година, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /Референции/. 3. Списък на техническото оборудване необходимо за изпълнение на поръчката 4. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 5. Документ удостоверяващ професионалната квалификация на лицата отговорни за изпълнение на поръчката 6. Документ удостоверяващ професионалната квалификация и трудов договор на лицето отговорно за поддръжка на машините 7. Трудови договори на лицата от списъка на техническите лица отговорни за изпълнение и контрол на качеството на поръчката. При липса на някой от посочените документи или установяване на невалидна форма или съдържание участникът се отстранява от процедурата. 8. Списък на транспортните средства за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Документ разрешаващ извършване на стерилизация, издаден от компетентните органи 2. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през предходната година, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /Референции/. 3. Списък на техническото оборудване необходимо за изпълнение на поръчката 4. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 5. Документ удостоверяващ професионалната квалификация на лицата отговорни за изпълнение на поръчката 6. Документ удостоверяващ професионалната квалификация и трудов договор на лицето отговорно за поддръжка на машините 7. Трудови договори на лицата от списъка на техническите лица отговорни за изпълнение и контрол на качеството на поръчката. При липса на някой от посочените документи или установяване на невалидна форма или съдържание участникът се отстранява от процедурата. 8. Списък на транспортните средства за изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.04.2015 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 48 BGN
Условия и начин на плащане

Настоящата документация ще бъде публикувана в „Профила на купувача”, най-късно на първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП В случай, че заинтересовано лице желае да му бъде предоставена документация за участие на хартиен и електронен носител, Възложителят я предоставя на място или я изпраща за сметка на заинтересованото лице. Цената на документацията е в размер на 48 лева с включен ДДС. Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден от 09:00 часа до 12:00 часа и от 12:30 часа до 15:30 часа на 09.04.2015г. срещу разписка /касов ордер/ в касата на МБАЛ-Хасково АД гр. Хасково или по банкова сметка в "Райфайзенбанк" ЕАД - клон Хасково IBAN BG30RZBB91551085611213, BIC RZBBBGSF. Посочената сума е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.04.2015 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.04.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр. Хасково, бул. "Съединение" № 49

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или изрично упълномощени представители на участниците в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ