Версия за печат

00106-2014-0013

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. Славянска №1, За: Роза Кондова, Република България 1040, София, Тел.: 02 8139184, E-mail: roza.kondova@gdin.bg, Факс: 02 9311574

Място/места за контакт: Главна дирекция Изпълнение на наказанията

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg; www.gdin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ПравосъдиетоДруго (моля пояснете): Правосъдието

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Специализирани обучения за системни и мрежови администратори на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията" по проект КС11-33-1/29.11.2011 „Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е провеждане на специализирани обучения за служители на ГД "Изпълнение на наказанията" по следните пет теми: 1. Администриране на СУБД Microsoft SQL Server 2012 - Course 10775A: Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases - за 5 обучаеми; 2. Администриране на Windows Server 2012 - Course 20411B: Administering Windows Server 2012 - за 5 обучаеми; 3. Конфигуриране на разширени услуги в Windows Server 2012 - Course 20412B: Configuring Advanced Windows Server 2012 Services - за 5 обучаеми; 4. Администриране на базова среда, реализирана с Microsoft Exchange Server 2013 - Course 20341A: Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013 - за 5 обучаеми; 5. Мрежово администриране – Cisco CCNA 2.0 Routing and Switching или CCENT Routing and Switching - за 5 обучаеми.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000, 80533000, 80570000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по компютърно обучение и получаване на знания в областта на информатиката
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
33720 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 541009 от 14.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-00-381 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
13.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТЕЗА ЕООД, ЕИК 030272497, ж.к. Младост 1, бл. 54, партер, Република България 1000, София, Тел.: 02 9691598, E-mail: office@teza.bg, Факс: 02 9691599

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 42867 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 33720 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект “Доизграждане, усъвършенстване и подготовка за интегриране с ЕИСПП на информационната система на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” с рег. № КС11-33-1/29.11.2011 г. по Оперативна програма “Административен капацитет”

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следните интернет адреси: www.gdin.bg и на www.justice.government.bg. Срокът на изпълнение на настоящата обществена поръчка e до 30.04.2014 г. Възлагането на всяко от обученията ще се извършва с възлагателно писмо от Възложителя до 15 дни преди датата на провеждане на всяко обучение.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10-дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. АСАП ЕООД 2. АЙ ТИ СИ И ООД 3. ТЕЗА ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор