Версия за печат

00265-2015-0020

BG-Раднево: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: д-р.инж. Павел Карачолов -Ръководител отдел Геоложки; Въпроси по процедурата: Виолета Тотева - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3345/;0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Геоложки, отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на местима пробовземаща система за вземане на проби от два ВГТЛ по направление ТЕЦ „Марица-изток – 2” – реф. № 163/2014 г. – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: рудник „Трояново-1”, с. Трояново
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на местима пробовземаща система за вземане на проби от два ВГТЛ по направление ТЕЦ „Марица-изток – 2” – реф. № 163/2014 г. – ЗОП, в това число: - изработване на работен проект в обхват и части, осигуряващи възможност за цялостно изпълнение на предмета на поръчката, в т.ч. работни чертежи и детайли, по които ще се изпълняват отделните видове СМР, обяснителни записки, технически спецификации, сметните документации за всяка част от проекта и др., в съответствие с чл.24 на Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, - авторски надзор, оказване на техническа помощ и участие в комисии по преценка на Възложителя, - доставка на машини, съоръжения и изпълнение на СМР предвидени в одобрения от възложителя работен проект, - провеждане на успешни 72-часови проби под товар, - пускане в експлоатация, - изготвяне на потребителска документация, - обучение на персонал на възложителя за работа и техническо обслужване на пробовземащата система: част ел., механична, автоматизация, . - гаранционно обслужване: предоставяне на резервни части минимум 10% от вложените в системата ел.части, но не по-малко от 1 бр.,като не се допуска офериране на резервни части комплект, - гаранционен и извън гаранционен сервиз.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71323000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения с производствено предназначение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 бр. пробовземаща система

Прогнозна стойност без ДДС
4950000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 45000 лева или равностойността в евро.Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане, както следва: а) авансово плащане в размер на 20% от стойност на договора, до 30 кал. дни от датата на подписване на договора, срещу представяне на фактура от Изпълнителя и банкова гаранция. Банковата гаранция следва да бъде: - издадена от банка получила лиценз от БНБ; - безусловна; - със срок на валидност: 9 месеца от датата на издаването й; - за цялата сума отразена във фактурата. - одобрена от Възложителя. Авансовото плащане се приспада от всяка фактура. б) проектиране - 100% стойността на проектантския хонорар (без стойността на авторския надзор и техническата помощ), до 30 кал. дни, считано от датата на представяне на фактура от Изпълнителя, след подписване на протокол за одобрен и приет работен проект от възложителя; в) междинно ежемесечно плащане в размер на 90% от текущото изпълнение на договора в това число авторски надзор и техническа помощ, до 30 кал. дни от датата на представяне на фактура от Изпълнителя, след междинен доклад, съдържащ: двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец; в) окончателно разплащане - 10%– до 30 кал. дни от дата на протокол за въвеждане на обекта в експлоатация, след успешно проведени 72-часови проби под товар.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът за изпълнение: 13 месеца е от датата на привеждане на аванса.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Декларация, че ако участникът бъде определен за изпълнител, при подписване на договора, ще бъде вписан Централния професионален регистър на строителя за Пета група: отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” или удостоверение, ако участникът вече е вписан в ЦПРС за изискваната група. Ако участника е обединение, което не е самостоятелно лице, то е достатъчно едно от лицата в обединението да представи заверено от него копие на удостоверението или да декларира регистрация в съответствие с чл. 3, ал 3 от Закона за камарата на строителите. Участници, които са чуждестранни лица трябва да докажат правото си в съответствие с чл. 3, ал. 2 от ЗКС. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Списък с проектирани и осъществявани от участника подобни обекти, дейности или пробовземащи системи за вземане на проби от движещ се поток с въглища, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и удостоверения за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал.1, т.2 буква "б" от ЗОП. Изисква се, през последните пет години, да е изпълнен поне един договор, който да е описан в списъка и да е придружен с удостоверение.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: техническа оценка; тежест: 40
Показател: оценка на предложената цена; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№163/2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.04.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.04.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.04.2015 г.  Час: 10:30
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ