Версия за печат

00613-2013-0007

BG-с. Крушари, област Добрич:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Крушари, ул. Девети септември №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция РРХД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://46.40.126.191:81/CustomerProfile/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Строителство
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-08-417 от 22.07.2013 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00613-2013-0007
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е изпълнението на СМР по реализиране на проекта на община Крушари в общ обем съгласно Инвестиционните проекти-фаза “работни” за обектите и одобрените от ДФ”Земеделие” Количествени сметки по проекта за обекти както следва: • Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Ефрейтор Бакалово, включително помещение за радостни ритуали • Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Телериг • Изпълнение на строително - монтажни работи - Читалище в с. Крушари Изпълнението на поръчката включва мерки за ремонт и енергийна ефективност свързани с конструктивни, хидроизолационни и топлотехнически работи, обособяване на нови помещения, ремонт или изграждане на вътрешни инсталации, довършителни работи и интериорни решения за залите на читалищата.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: ОС-09-1077 от 21.12.2013 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

ДЗЗД „КРУШАРИ 2013”, ЕИК: 176630062, гр. София, бул. “Акад. Стефан Младенов” №76, вх.Г, ет.Партер, офис №4, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8689353, E-mail: ttpopov@abv.bg, Факс: 02 8683247

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

“Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на инфраструктурен проект: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари” за Обособена позиция № 3- „Изпълнение на СМР- Читалище в с. Крушари”.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

57

ІII.7) Стойност посочена в договора
482263.83 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 80% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

19.02.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
481786.14 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

По т. III.6 от настоящата информация: Съгласно чл. 4, ал.1 от отчетния договор срокът за завършване и предаване на обекта съгласно офертното си предложение е от 57 /петдесет и седем/ календарни дни и срокът на договора съгласно същия член започва да тече от подписването на "Протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво" Акт Обр.№2, т. е. 23.01.2014г. Съгласно чл.5 от отчетния договор спирането или забавянето на изпълнението са допустими при настъпване на непреодолима сила. По смисъла на договора „непреодолима сила„ са обстоятелства от извънреден характер, които страните при полагане на дължима грижа не са могли или не са били длъжни да предвидят или предотвратят. Срокът за изпълнение на договора се удължава с времето, през което изпълнението е било невъзможно поради настъпването на ”непреодолима сила”, за наличието на която другата страна е била надлежно уведомена в седем дневен срок. Към Уведомлението се прилагат всички релевантни и/или нормативно установени доказателства за настъпването, естеството и размера на “непреодолимата сила”. На 27.01.2014г. е подписан Акт-обр. 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството поради невъзможност за изпълнение на СМР поради лоши атмосферни условия. Строителството е продължено на 11.03.2014г. с Акт-обр. 11 за установяване състоянието на строежа и СМР при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 др. случаи. На 21.03.2014г. е подписан Акт-обр. 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството поради невъзможност за изпълнение на СМР поради лоши атмосферни условия. Строителството е продължено на 23.04.2014г. с Акт-обр. 11 за установяване състоянието на строежа и СМР при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 др. случаи. На 15.05.2014г. е подписан Акт-обр. 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството поради невъзможност за изпълнение на СМР поради лоши атмосферни условия. Строителството е продължено на 06.06.2014г. с Акт-обр. 11 за установяване състоянието на строежа и СМР при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 др. случаи. На 11.06.2014г. е подписан Акт-обр. 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството поради внесени за одобрение заменителни таблици, съгласно искане на възложителя. Строителството е продължено на 25.08.2014г. с Акт-обр. 11 за установяване състоянието на строежа и СМР при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 др. случаи. На 08.09.2014г. е подписан Акт-обр. 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството поради невъзможност за изпълнение на СМР, поради съгласуване и одобряване от фонда. Строителството е продължено на 15.09.2014г. с Акт-обр. 11 за установяване състоянието на строежа и СМР при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 др. случаи. На 16.09.2014г. е подписан Акт-обр. 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството поради невъзможност за въвеждане в експлоатация, поради неявяване на проектантите. Строителството е продължено на 27.11.2014г. с Акт-обр. 11 за установяване състоянието на строежа и СМР при продължаване на строителството за всички спрени строежи по общия ред и предвидените в чл.7, ал.3, т.10 др. случаи. Строителния обект е предаден на Възложителя на 28.11.2014г. с подписването на Констативен акт-обр.15 за установяване годността за приемане на строежа. За обекта е издадено Удостоверение №05/02.12.2014г. за въвеждане в експлоатация на строеж: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на читалище "Йордан Драгнев", в с.Крушари.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

06.03.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Добри Стоянов Стефанов
Длъжност: Кмет на Община Крушари