Версия за печат

00056-2014-0031

BG-Харманли: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, Площад Възраждане 1, За: Ганка Дончева, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 82727, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Красимира Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshtestweni-porachki/obuchebnie-po-opak-id-28-3-2014/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ВЪНШНИ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ОБУЧЕНИЯ ПО КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ"ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА ХАРМАНЛИ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ПО-ЕФЕКТИВНА АДМИНИСТРАЦИЯ",ФИНАНСИРАН ПО ОПАК.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Целта на настоящата обществена поръчка е повишаване на административния капацитет в Община Харманли чрез обучение на служителите в общинската администрация за ефективно и по-качествено изпълнение на служебните задължения. Общата цел ще бъде постигната чрез реализирането на следните поддейности: 1. Поддейност 1: Обучение на тема: „Етични норми и правила за поведение на служителите”; 2. Поддейност 2: Обучение на тема: „Бизнес комуникация и умение за работа в екип”; 3. Поддейност 3: Обучение на тема: „Повишаване на компетеността на служители при работа със специфични групи потребители на общински административни услуги”; 4. Поддейност 4: Обучение на тема: „Обвързаност на личните цели на служителите с целите на общинската администрация като гаранция за ефективност и ефикасност в работата”; 5. Поддейност 5: Обучение на тема: „Обучение на служители от администрацията за работа с бежанския контингент на територията на Общината”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 80400000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Образование за възрастни и други образователни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
63600 BGN с ДДС 20%
Най-ниска оферта: 63600, Най-висока оферта: 83982.96 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Методология за провеждане на обученията; тежест: 40
Показател: Оптимален срок за подготовка и организиране на всяко отделно обучение,в цели календарни дни,считан от момента на уведомление за започване на дадено обучение.; тежест: 30
Показател: Предложена от участника цена,в лева,без ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 634501 от 21.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 76 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение на обществена поръчка с предмет "Организация и провеждане на външни специализирани обучения по ключови компетентности във връзка с изпълнение на проект "Обучение на служителите в община Харманли за постигане на по-ефективна администрация",финансиран по ОПАК.
V.1) Дата на сключване договора
23.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД Аболеон-Алфа, Район студентски,ж.к.Дървеница,бл.16,вх.В,ет.4,ап.74, РБългария 1756, София, Тел.: 0896 613999, E-mail: officeaboleon@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 88299.99 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 63600 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 63600, Най-висока цена 83982.96 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ПРОЕКТ"ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА ХАРМАНЛИ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ПО-ЕФЕКТИВНА АДМИНИСТРАЦИЯ",ФИНАНСИРАН ПО ОПАК 2007-2013 С ДОГОВОР М13-22-44/18.08.2014г

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."ИЮ Консулт"ООД- София 2."Софос Консулт"ООД -Варна 3."Мар Макс Солюшънс"ЕООД-София 4."ЕКОРИС Саут Ийст Юроп" ЕООД-София 5. Дружество по ЗЗД "Рио Консулт" Смолян 6. ГД "Ефективно обучение - Харманли" София 7. Дружество по ЗЗД "Аболеон-Алфа" София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор