00601-2015-0002
Технически редакции | ||
05.03.2015 14:24 ч. : | 05/03/2015 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2015 14:24 ч. : | 05/03/2015 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Долна Митрополия: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Долна Митрополия, ул. Св.св. Кирил и Методий № 39, За: Пепа Герашка - Директор Дирекция ОССИКИ, Република България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704
Място/места за контакт: гр.Долна Митрополия, ул.Св.св. Кирил и Методий № 39Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolnamitropolia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150305GFNA192531.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ ПЪРВОНАЧАЛНО ЗАЛЕСЯВАНЕ НА НЕЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ В ОБЩИНА ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката е извършване на услуги за залесяване на неземеделски земи, собственост на община Долна Митрополия с обща площ 236,477 дка. Поръчката се изпълнява в рамките на Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и е финансирана съгласно Договор № 15/223/00300 от 09.10.2014 г., сключен между Държавен фонд «Земеделие», Разплащателна агенция и Община Долна Митрополия по Мярка 223 „Първоначално залесяване на неземеделски земи” По проекта е предвидено да бъдат залесени общо 16 общински поземлени имоти – изоставени ниви с обща площ от 236,477 дка, разпределени в четири землища от територията на общината. Забележка: На основание чл. 16г, ал. 1 от ЗОП настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Допустимо е оферти да подават и участници на общо основание, но при участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и обединения, в които участват само такива лица, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват, освен ако всички ползващи се с преференция участници и/или техните оферти не отговарят на постановените от Възложителя условия. Обявените в настоящата обществена поръчка критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват."
77231600
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
По проекта е предвидено да бъдат залесени общо 16 общински поземлени имоти – изоставени ниви с обща площ от 236,477 дка, разпределени в следните землища: Землище с.Биволаре – 6 поземлени имота, а именно: ПИ 118018; ПИ 129008; ПИ 129009; ПИ 129018; ПИ 129019 и ПИ 129023; Землище гр. Долна Митрополия – 2 поземлени имота, а именно: ПИ 015020 и ПИ 015021. Землище с. Ореховица – 1 поземлен имот, а именно ПИ 122045. Землище гр. Тръстеник , а именно: ПИ 000259; ПИ 172020; ПИ 172031; ПИ 172038; ПИ 170018, ПИ 170019 и ПИ 170015; Поземлените имоти предвидени за залесяване са подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от Документацията за участие. За залесяването на всеки от имотите са изготвени технологични планове, които са част от техническата документация на обществената поръчка. Пълно и детайлно описание на конкретните видове работи, както и съответното необходимо количество за изпълнение на поръчката е отразено в Техническата спецификация, технологичните планове и изготвената Количествена сметка.
НЕ
15.08.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева) Гаранцията за участие може да се внесе по банков път, в брой в касата на общината или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгл. Обявлението за обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия ( в лева): "Интернешънъл Асет Банк" АД,клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN - BG54IABG74733310030073 При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция следва изрично да е посочено, че тя е:- безусловна и неотменима;- в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност 120 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгласно Обявлението за настоящата обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата общ. поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Заб.: На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие от участник, който е специализирано предприятие или кооперациия на хора с увреждания, както и от обединение, в което участват само такива лица. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Долна Митрополия: "Интернешънъл Асет Банк" АД,клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN - BG54IABG74733310030073 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е:- безусловна и неотменима;- в полза на Община Долна Митрополия; - със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Заб.: Ако избраният за изпълнител по настоящата процедура участник е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или обединение, в което са включени само такива лица, гаранция за изпълнение не се представя, съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на общ.поръчка между Възложителя и Изпълнителя.Договорът за възлагане на общ. поръчка не се сключва преди спечелилият участникда представи гаранция за изпълнение.
Цената на договора за услуга се предлага от участника в Офертата му – Образец № 12 и се определя в лева (BGN) без ДДС и в лева (BGN) с ДДС. Максималната стойност на настоящата обществена поръчка е 218 029, 06 лв. /двеста и осемнадесет хиляди двадесет и девет лв. и шест ст./ без ДДС. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на договора за обществена поръчка. Авансът се изплаща в 10-дневен срок след подписване на договора и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за стойността на авансовото плащане. 2. Окончателно плащане - след приключване на дейностите по създаване на широколистни култури .Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя и представяне на фактура за стойността на действително извършените дейности. Договорът се финансира от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” съгласно Договор № 15/223/00300 от 09.10.2014 г., сключен между Държавен фонд «Земеделие», Разплащателна агенция и Община Долна Митрополия.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
ДА
Съгласно изискванията на Закона за горите всеки участник трябва да притежава Удостоверението за вписване в публичния регистър на Изпълнителната агенция по горите по чл. 241 от Закона за горите В случай на участие на чуждестранни лица възложителят ще приеме еквивалентен документ, удостоверяващ регистрацията му в еквивалентни регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация, издаден от компетентните органи съгласно националния закон на участника. Когато участникът в процедурата е обединение на физически или юридически лица, всяко едно от лицата, което ще изпълнява дейности свързани с планиране и организация на дейностите по залесяване трябва да притежава удостоверение за вписване в регистъра по чл. 241 от ЗГ в съответствие с изискванията на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата не се закупува и може да бъде изтегляна от електронната страница на Община Долна Митрополия - интернет адрес: http://www.dolnamitropolia.bg/, раздел Профил на купувача, в срока посочен в обявлението за обществената поръчка. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден във Фронт-офиса на Община Долна Митрополия до срока за получаване на офертите на адрес: Община Долна Митрополия, обл. Плевен, гр.Долна Митрополия, ул."Св. св. Кирил и Методий" № 39. срещу заплащане на сумата от BGN 10.00 (десет лева) без ДДС или 12 (дванадесет) лв. с ДДС. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Долна Митрополия или по банков път по сметка "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Плевен; BIC: IABGBGSF; IBAN – BG78 IABG 7473 84 100323 00, вид плащане 447000 Документът за размножаване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.
Български
120
гр. Долна Митрополия, Община Долна Митрополия, ул."Св.св.Кирил и Методий" №39, заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, какро и представители на средствата за масово осведомяване и други лица приспазване на установения режим до достъм до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката се изпълнява в рамките на Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и е финансирана съгласно Договор № 15/223/00300 от 09.10.2014 г., сключен между Държавен фонд «Земеделие», Разплащателна агенция и Община Долна Митрополия по Мярка 223 „Първоначално залесяване на неземеделски земи”
При обявяване на настоящата поръчка Възложителят се възползва от законовата възможност, предвидена в чл. 64, ал. 3 от ЗОП и намалява сроковете за получаване на оферти със 7 дни за изпращане на обявлението по електронен път и с 5 дни за предоставяне на електронен достъп до документацията за участие в процедурата. Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Профил на купувача, посочен в раздел I.1).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП
05.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ