Версия за печат

02317-2015-0001

BG-Добрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Диагностично-консултативен център I-Добрич ООД /ДКЦ I-Добрич ООД/, ул.Димитър Петков № 3, За: инж.Милена Костадинова - зав. АСД, България 9300, Добрич, Тел.: 058 601474; 0879 229891, E-mail: dkc1_dobrich@abv.bg, Факс: 058 601610; 058 602776

Място/места за контакт: ДКЦ I-Добрич ООД, ет.3, кабинет 322

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dkc1dobrich.com.

Адрес на профила на купувача: www.dkc1dobrich.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, лицензиране, обучение на медицинския персонал за работа и гаранционен сервиз на нов дигитален мамограф за нуждите на „ДКЦ-І Добрич”ООД на стойност до 230 000 лева с ДДС, срок на разсрочено плащане минимум 24 месеца, при първоначална авансова вноска 50 000 лв. с ДДС”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Добрич, ул"Д.Петков"3,ет.2,кабинет 220 A
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, лицензиране, обучение на медицинския персонал за работа и гаранционен сервиз на нов дигитален мамограф за нуждите на „ДКЦ-І Добрич”ООД на стойност до 230 000 лева с ДДС, срок на разсрочено плащане минимум 24 месеца, при първоначална авансова вноска 50 000 лв. с ДДС”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33111650

Описание:

Устройства за мамография

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Eдин брой

Прогнозна стойност без ДДС
191667 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1% от прогнозната стойност с ДДС - 2300 лв. Гаранция за изпълнение 3% от цаната по договора с ДДС, от които 1,5 % от прогнозната стойност с ДДС - за изпълнение на гаранционното обслужване. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка: BG 50BUIB78771014268201, банков код: BUIBBGSF СиБанк АД или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва по банков път по сметка на изпълнителя по следния начин: първоначална авансова вноска от 50 000 лв. с ДДС, останалата част от продажната цена разсрочено минимум на 24 /двадесет и четири/ равни месечни вноски, считано от деня на въвеждане в експлоатация на доставената апаратура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ •Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. •Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП, възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който е: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. •Съгласно чл. 47, ал. 5 от ЗОП не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. •При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП с декларация. •Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП, в 7-дневен срок от настъпването им. •При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1и ал.5 от ЗОП , освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда Особени изисквания към участниците, включително за упражняване на професионална дейност: 1. Участникът следва да е регистриран като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство или на конфедерация Швейцария и да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия на територията на Република България, издадено от регулаторен орган на съответната държава. 2. Участникът следва да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо сервизно обслужване, издадено от Агенцията за ядрено регулиране по реда и при условията на Закона за безопасно използване на ядрената енергия. Забележка: покриването на изискването се удостоверява със заверено от участника копие от лицензията. 3. Участникът следва да представи следните документи, издадени от производителя: • оригинално оторизационно писмо от производителя, удостоверяващо правото на участника да извършва доставка на оферираната апаратура на територията на Република България, валидно за срока на договора за доставка; • съответствието на апаратурата с Директива 93/42/ЕЕС (СЕ-марка) за предлагания апарат; • декларация, че предлаганият модел дигитален мамограф е нов, неупотребяван, нерециклиран, произведен през 2015 година и не е използван за демонстрационни цели.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Да представят доказателства за наличие на финансов ресурс в размер 115 000 /сто и петнадесет хиляди/ лева по реда и начините, посочени в чл.50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Да представят доказателства за наличие на финансов ресурс в размер 115 000 /сто и петнадесет хиляди/ лева по реда и начините, посочени в чл.50 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификацията на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 1. Списък на договорите за доставка, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка/доставка на рентгенова апаратура/, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите по образец Приложение №3 от документацията, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга .Могат да се прилагат и заверени от участника копия на удостоверения за добро изпълнение; 2. Описание и фотографски снимки на апаратурата, която ще се доставя, включително документи, удостоверяващи съответствието на предлагания апарат с изискванията на техническата спецификация – брошури, проспекти, каталози и др. в оригинал и превод на български. 3.Заверени от участника копия на сертификати, издадени от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието , удостоверяващи съответствието на: • дейността на производителя със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен и ISO 13485:2003 с предмет: „проектиране и развитие, производство, дистрибуция и техническа поддръжка на медицинска апаратура” или еквивалентно; • дейността на участника със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с предмет: „доставка и сервиз на медицинско оборудване и апаратура” или еквивалентно; 4. Декларация, че участникът има оторизирана сервизна структура в България с обучен и сертифициран от производителя сервизен специалист .
Минимални изисквания: Минимални изисквания към техническите възможности на участниците по т.1 и т.4 от изискванията за доказване на техническите възможности и квалификацията на участниците: 1. Участникът следва да е изпълнил най-малко три договора за доставка на рентгенова апаратура на територията на страната, общо за последните три години. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява със списъка на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, както и с приложените към него удостоверения за добро изпълнение. 2. Участникът следва да разполага с инженерно-технически екип за изпълнение на поръчката - лица, които извършват техническото ръководство и технически правоспособен персонал, отговорни за монтажа, пускането в експлоатация, обучението на медицинския персонал и гаранционния сервиз. 2.1.Тези обстоятелства се доказват със следните документи: - Списък на лицата, отговорни за изпълнението на поръчката, с посочване на квалификацията и стажа им; - Дипломи за завършено образование на лицата от списъка; - Сертификати, удостоверения или други равнозначни документи, издадени от производителя на предлаганата апаратура за преминато обучение на лицата от списъка; - Валидни удостоверения за правоспособност за работа с източници на йонизиращи лъчения; - Други документи по преценка на участника, които са относими към изискванията на възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена цена ; тежест: макс. 70 точки
Показател: Технически показатели - макс. 20 т. - Сбор от: 1.DQE- макс.10 т. и 2. Разделителна способност на монитора на диагностичната станция - макс.10т.; тежест: макс. 20 точки
Показател: Гаранционен сервиз; тежест: макс. 10 точки

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в кабинет 427 - четвърти етаж в сградата на "ДКЦ I-Добрич"ООД всеки работен ден до 16:00 ч. срещу сумата от 20 /двадесет/ лева с ДДС, която се заплаща на касата на дружеството или по банкова сметка: СиБанк IBAN: BG50BUIB78771014268201 BIG: BUIBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.04.2015 г.  Час: 09:00
Място

Сградата на "ДКЦ I-Добрич"ООД, етаж 4 - Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни и упълномощени представители на участниците, представители на СМИ и ЮЛНЦ.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Диагностично-консултативен център I-Добрич ООД, ул. Димитър Петков №3, България 9300, Добрич, Тел.: 058 601474, E-mail: dkc1_dobrich@abv.bg, Факс: 058 601610; 058 602776

Интернет адрес/и:

URL: dkc1dobrich.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ