Версия за печат

00210-2014-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, пл.Св. Неделя № 5, За: Румяна Ставрева, България 1000, София, Тел.: 02 9301314, E-mail: rstavreva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=6578.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства ”, обособена позиция № 1 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett - Packard (Хюлет Пакард)" във връзка с Рамково споразумение № СПОР-46/03.11.2014 г. „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на МЗ“ във връзка с Рамково споразумение №СПОР-51/05.12.2014 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства ”, обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на МЗ ” съгласно количества и обем посочени в Приложение № 3 Технически спецификации и списък на консумативите за копирни и печатащи устройства по обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
120003.84 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00210-2014-0009

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 011 - 014585 от 06.01.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 117 - 206667 от 20.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-11-117 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ронос ООД ЕИК 831176328, ул. Ал. Стамболийски №84, Бизнес сграда Urban Model, Етаж 7; офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 07 0017017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 85511.06 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-126 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Роел-98 ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 34492.78 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

По обособена позиция № 1 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)" "Лирекс БГ" ООД, ЕИК: 121057952; "АТС-България" ООД, ЕИК: 130332479; "Роел-98" ООД, ЕИК: 121798467; "Ронос" ООД, ЕИК: 831176328 По обособена позиция № 2 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки" Кооперция "Панда" ООД, ЕИК:000885099; "Панда Пен" ООД, ЕИК: 107050195; "РОНОС" ООД, ЕИК:831176328; "СТЕНДЕК" ООД, ЕИК131296630