Версия за печат

00233-2015-0007

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки/2015/02/27/2015-оп-023-допълнително-доброволно-пенсионно-осигуряване-на-работниците-и-служителите-на-дп-нкжи/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Служба Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на ДП НКЖИ с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия в пенсионно осигурително дружество управляващо фонд за Допълнително доброволно пенсионно осигуряване (ДДПО)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централно управление на ДП НКЖИ и поделенията на територията на Р България.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на ДП НКЖИ с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия в пенсионно осигурително дружество управляващо фонд за Допълнително доброволно пенсионно осигуряване (ДДПО).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66520000

Описание:

Пенсионни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на ДП НКЖИ с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия в пенсионно осигурително дружество управляващо фонд за Допълнително доброволно пенсионно осигуряване (ДДПО). Списъчният състав на персонала на ДП НКЖИ към 31.01.2015 г. е 11 650. Към настоящия момент ДП НКЖИ осъществява допълнително доброволно пенсионно осигуряване на 11 650 броя работници и служители с месечната вноска в размер на 15 лв., въз основа на сключени рамково споразумение № 3394/18.02.2010 г. и конкретен договор № 4346/08.05.2013 г.

Стойност, без да се включва ДДС
8388000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 80 000 (осемдесет хиляди) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36, BIC: TTBBBG22, банка: Сосиете Женерал Експресбанк”, гр. София, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на ДП НКЖИ с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия в пенсионно осигурително дружество управляващо фонд за Допълнително доброволно пенсионно осигуряване (ДДПО)”. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност до окончателното приключване на договора плюс един месец или постъпила парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36, BIC: TTBBBG22, банка: Сосиете Женерал Експресбанк”, гр. София, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: “Допълнително доброволно пенсионно осигуряване на работниците и служителите на ДП НКЖИ с вноски от работодателя за придобиване право на лична пенсия за старост, лична пенсия за инвалидност и наследствена пенсия в пенсионно осигурително дружество управляващо фонд за Допълнително доброволно пенсионно осигуряване (ДДПО)”. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от юридическите лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума в евро, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя, съгласно ценова оферта по образец, определена съгласно условията, посочени в документацията за участие. Начин на плащане: Месечни осигурителни вноски за лицата, в срок до 30-то число на всеки календарен месец за предходния месец.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, копие, заверено от участника, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че в лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, копие, заверено от участника. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, копие, заверено от участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4, ал.5, т.1 и т.2 и посочените в обявлението по ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; в) доказателства по чл.49 от ЗОП: Лицензия за извършване на дейност по допълнително пенсионно осигуряване, издаден от Комисията по финансов надзор, копие заверено от участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по буква „а“ и буква „б“ се представят за всяко юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документа по буква „в“ се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документите се представят в официален превод. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.51 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. Участникът представя декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя за всяко юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - Размер на еднократна встъпителна такса за откриване на индивидуална осигурителна партида за едно осигурено лице, в лева, при посочените параметри на настоящата обществена поръчка - максим.брой 1 точка.; тежест: 1
Показател: К2 -Размер на инвестиционната такса, в процент от дохода, реализиран от инвестирането на средствата - максим.брой 1 точка.; тежест: 1
Показател: К3 -Размер на таксата при всяко прехвърляне на натрупани средства по индивидуалната осигурителна партида в друг фонд за допълнително доброволно пенсионно осигуряване, управляван от друго пенсионно осигурително дружество, за едно осигурено лице, в лева - максим.брой 1 точка.; тежест: 1
Показател: К4 - Размер на удръжката като процент от всяка осигурителна вноска, при посочените параметри на настоящата обществена поръчка - максим.брой 1 точка.; тежест: 1
Показател: К5 -Средна геометрична доходност на Доброволния пенсионен фонд за петгодишния период от 31.12.2009 г. – 31.12.2014 г., в проценти - максим.брой 1 точка.; тежест: 1
Показател: К6 - Брутни постъпления от осигурителни вноски в Доброволния пенсионен фонд за последната пълна календарна година (01.01.2014 г. – 31.12.2014 г.), в лева - максим.брой 1 точка.; тежест: 1
Показател: К7 - Нетни активи на Доброволния пенсионен фонд, в лева, към 31.12.2014 г. - максим.брой 1 точка.; тежест: 1
Показател: К8 - Предлагане на пожизнени пенсии от Доброволния пенсионен фонд – максимален брой точки 0,5; тежест: 1
Показател: К9 - Възможност за проверка на индивидуалните партиди от осигурените лица през интернет – максимален брой точки 0,5; тежест: 1
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.04.2015 г.  Час: 16:45
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.04.2015 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

ДП НКЖИ, гр. София, бул. "Мария Луиза", 110, заседателна зала, партер.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят: 1.Техническо предложение, което включва срока за изпълнение на поръчката. В техническото си предложение, участникът представя: - Информация за средната геометрична доходност на Доброволния пенсионен фонд за петгодишния период от 31.12.2009 г. – 31.12.2014 г., в проценти; - Информация за брутните постъпления от осигурителни вноски в Доброволния пенсионен фонд за последната пълна календарна година (01.01.2014 г. – 31.12.2014 г.), в лева; - Информация за нетните активи на Доброволния пенсионен фонд, в лева, към 31.12.2014 г.; - Конкретно предложение относно предлагането на пожизнени пенсии от Доброволния пенсионен фонд; - Конкретно предложение относно възможността за проверка на индивидуалните партиди от осигурените лица през интернет. Данните относно информацията за средната геометрична доходност, брутните постъпления и нетните активи на Доброволния пенсионен фонд следва да са официално оповестени от Комисията за финансов надзор. 2. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, по преценка на участника Документацията за участие се публикува в профила на купувачаhttp://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки и приложения към тях/ в деня на публикуването на обявлението, но не по-късно от следващия работен ден. Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място. Възложителят е длъжен да предостави документацията за участие на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, при заявен писмено точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Документацията за участие се изпраща, след плащане и постъпила сума по сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер. Документацията за участие може да бъде получена в и ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 318, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 4 лева с ДДС, внесена в касата на предприятието. Всички разяснения и решения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Съгласно чл.58а от ЗОП, обменът на информация се извършва по пощата, факс, електронен път или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, лице за контакт Елена Донкова, ръководител сектор в отдел Правен., бул. Княгиня Мария Луиза №110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323192, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ