Версия за печат

00056-2015-0002

BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: инж. Василка Лозева, Бълграия 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция, подмяна на водопровод и асфалтиране на улици „Иван Вазов” и „Алеко Константинов” в гр. Харманли

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Харманли
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За изпълнение предмета на поръчката следва да се извършат строително-монтажни дейности, както и нестроителни дейности, свързани с: „Подмяна на водопровод, реконструкция и асфалтиране на улица „Иван Вазов”- част „водопровод“ и част“пътна“ на Подобект I, и за Подобект ІI: „Подмяна на водопровод, реконструкция и асфалтиране на ул. „Ал. Константинов“, съответно част „водопровод“ и част“пътна“ в гр. Харманли.”, съгласно документацията,техническите спецификации, количествените сметки , работните проекти. Изпълнението на строително-монтажните работи и дейности, включени в предмета на обществената поръчка следва да осигурят: -подобряване и възстановяване на транспортно-експлоатационните качества на уличната мрежа, възстановяване на равността и сцепителните качества на уличната настилка, сигурността на пътните съоръжения, ефективното действие на отводнителните съоръжения, предпазни съоръжения и др.под. за осигуряването на безопасността на движението по улици „Ив. Вазов” и ул. „Ал. Константонов”; - подмяна на водопровод на участъци от ул. „Ив. Вазов” и ул. „Ал. Константинов”, с цел подобряване на експлоатационните качества на водопроводната мрежа и осигуряване на безпроблемно обслужване на населението от водоснабдяване;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000, 45233252, 45233253

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на обществената поръчка обхваща участъци от ул. "Ив. Вазов" и ул. " Ал. Константинов", обособени като два подобекта, за които следва да се извършат сходни строително-монтажни дейности: подмяна на водопровод;подмяна на страничните водопроводни участъци;подмяна на сградни водопроводни отклонения; монтаж на спирателни кранове и противопожарни хидранти; доставка на необходимите материали и оборудване;строителни и монтажни работи; съставяне на строителни книжа, в съответствие с „Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството“; извозване на отпадъци и почистване на терена; направа на геодезично заснемане, ако е необходимо и спазване на напречни и надлъжни наклони към съществуващи отводнителни съоръжения и при необходимост изграждане на нови дъждоприемни шахти; премахване чрез студено машинно фрезоване износващия пласт на съществуващата асфалтова настилка; подготовка за асфалтиране работния участък и полагане на битумен разлив за връзка; полагане на асфалтобетон плътна смес за горен пласт. Подробна информация за количествата се съдържа в Количествените сметки към съответните технически спецификации за част "водопровод" и част "пътна" за всеки от подобектите.

Прогнозна стойност без ДДС
2208329 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.09.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 22 000лв. без ДДС. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: чрез банков превод по банкова сметка на община Харманли IBAN: BG67FINV91503316216296, BIC: FINVBGSF, Банка: Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли или банкова гаранция.При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка за която се представя гаранцията. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т.IV.3.7 от обявлението.Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Харманли в зависимост от претендираното обезщетение.Възложителят задържа гаранциите за участие при условията на чл. 61 и ги освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на поръчката, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Харманли в зависимост от претендираното обезщетение. С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Харманли, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение.При качествено, точно и съобразено с клаузите на договора изпълнение гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно условията в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора се извършва при условията, подробно описани в проекта на договор, при следната схема за плащане: 1. Авансово плащане в размер на 20 % /двадесет на сто/ от стойността съгласно условията на договора, в срок до 10 дни от сключване на договора; 2. Междинни плащания до 80% от стойността за действително извършените строителни и монтажни работи, при пропорционално приспадане на авасовото плащане, съгласно условията на договора; . 3. Окончателното разплащане се извършва след приспадане на извършените авансово и междинни плащания в срок до 15 дни след приемане на работата от възложителя, съгласно условията на документацията и договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение/неперсонифицирано дружество на физически и/или юридически лица. Когато обаче участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по ЗЗД, договорът за обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - Да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на обществената поръчка, описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - Да гарантират по безусловен начин, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора, в това число за качественото му изпълнение и за отстраняване на появилите се дефекти в гаранционните срокове съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка независимо от срока, за който е създадено обединението; - съставът на обединението няма да се променя след изтичане на срока по чл. 54, ал. 2 ЗОП; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка. В случай че обединението бъде избрано за изпълнител, съгласно чл. 49 ППЗОП следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ, а за чуждестранните участници се представя еквивалентен документ съгласно зкаонодателството на държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежите, предмет на обществената поръчка, както и на категорията, което изискване се удостоверява със заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи втора група – трета категория и четвърта група -трета категория, съгласно изискванията на чл. 137, ал. 1, т.2, б. "а" и „б” от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 6,ал.1,т.2 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Съгласно чл. 49, ал. 1 ЗОП чуждестранните лица, учатсници в процедурата следва да докажат наличие на регистрация само ако в държавата, в която са установени, наличието на регистрация е определено със закона като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника, което включва посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, вкл.декларации по чл. 47, ал. 9 ЗОП и Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС за за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка. 3. Заверено от участника копие на договора за обединение, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/неперсонифицирано дружество по ЗЗД. 4. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, или друг документ, доказващ представителните функции на лицето, което представлява участника в процедурата - в приложимите случаи. 5. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в изискуемите документи в раздел ІІІ.2.3 от обявлението. 6. Документ за гаранция за участие – заверено от участника копие на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция. 7. Декларация с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 8. Декларация за съгласие от подизпълнител. 9. Декларация за разположение на експертите за изпълнение на поръчката. 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 12. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по обр. 13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Забележка: Органите от които участниците могат да получат информация са: Министерсво на труда и социалната политика/Агенция по заетостта, НОИ, НАП/. 14.Декларация от членовете на обединението; 15. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включително срок за изпълнение, и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 ЗОП - относно конфиденциална информация от офертата на участника. 16. Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация на сходното с предмета на поръчката строителство, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, или от датата на учредяване и/или започване на дейността, с кратко описание на изпълненото строителство, дял на участника в изпълнението на поръчката, място на изпълнение, срок - по образец . Към списъка се прилага/т един или няколко измежду следните документи: 1.1. Посочване на публичен/ни регистър/ри, в който/които се съдържа информация за акта/овете за въвеждане на строежа/ите в експлоатация, която информация включва данни за компетентния/те орган/и, който/които е/са издал/и този/тези акт/ове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството. 1.2. Заверено/и от участника копие/я на удостоверение/я за добро изпълнение, което/които съдържа/т стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверението/ята следва да съдържа/т и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 1.3. Заверено/и от участника копие/я на документ/и, удостоверяващ/и изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Забележка: Под „сходно” се разбира строителство, свързано с изграждане/реконструкция и/или рехабилатция на водопроводна/канализационна мрежа; изграждане и/или реконструкция, и/или ремонт, и/или преасфалтиране на пътища и улици. 2. Списък-декларация на квалифицираните ръководни и технически лица /собствени или наети/, включително тези отговарящи за контрола на качеството, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, съдържащ данни за техните образование, професионална квалификация и професионален опит. 3.Списък- Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката - собствено или наето; 4. Заверени от участника копия на валидни сертификати за управление на качеството и за околната среда при изпълнение на строителство на ВиК съоръжения и пътища или еквивалентни. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Забележка: Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има опит в изпълнението на строителство, сходно със строителството на обектите, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите, или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, както следва: минимум 2500 м. изграждане/реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна/канализационна мрежа и 2500м. изграждане и/или реконструкция, и/или ремонт, и/или преасфалтиране на пътища и улици. 2. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с минимум петима специалисти: 2.1. Ръководител на обекта, който да има висше образование с образователна степен „магистър” и специалност инженер „пътно строителство” или еквивалентна инженерна квалификация; да има професионален опит и стаж по специлаността не по-малко от 7 год. – минимум 1 бр.; 2.2. Технически ръководител на обекта, който да: а) отговаря на изискванията по чл. 163а от ЗУТ, а именно да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или еквивалентна, или диплома за средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите и строителство“ и „техника“; да има стаж по специалността не по-малко от 5 години; да е участвал като технически ръководител при изпълнението на строителство, свързано с предмета на поръчката. 2.3. Геодезист, който да притежава: а) диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър , специалност геодезия или еквивалентна и стаж по специалността не по-малко от 3 години. 2.2.4. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. – 1 брой. 2.2.5. Експерт „контрол върху качеството” да има завършено висше образование със специалност „Строителен инженер“ или еквивалентна и да притежава свидетелство за експерт по качеството – минимум 1 бр.. 3. Участникът следва да разполага с необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката, както следва: 1.Багер с хидро–чук - 2 бр.; 2. Багер еднокошов - 2 бр.;3. Самосвали - 6 бр.; 4. Компресор-подвижен-1 бр.; 5. Къртач-пневматичен -2 бр.; 6. Апарат за челно заваряване за РЕHD - 1 бр.; 7. Ел. агрегат - 2 бр.; 8. Валяк вибрационен - 2 бр.9.Водна помпа - 1 бр.; 10. Фугорезачка 1 бр.; 11. Ръчна трамбовка - 2 бр.; 12. Асфалтополагаща машина - 1 бр. 4. Участникът следва да е внедрил и да прилага в строителната си дейност системи за управление на качеството и околната среда съответно по стандарти, както следва: ISO 9001: 2008 в областта на строителството на ВиК съоръжения и пътища; и ISO 14001: 2004 за опазване на оклната среда при извършване на строителство на ВиК съоръжения и пътища.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение строителството на обектите в месеци; тежест: 5
Показател: Срок за отстраняване на дефекти в периода на гаранционния срок ; тежест: 5
Показател: Технологична организация на строителния процес ; тежест: 45
Показател: Мерки за управление на риска ; тежест: 15
Показател: Предложена цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата следва да бъде внесена в касата на община Харманли, пл. ”Възраждане” № 1 от 08.00 часа до 12.00ч. и от 13.00 до 16.00 часа, всеки работен ден или по банков път, на следната сметка на община Харманли: Банка:Първа инвестиционна банка АД клон Харманли, IBAN: BG15FINV91508416216302, BIC: FINVBGSF Във връзка с участието в процедурата възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя по електронен път на следния интернет адрес на възложителя: www.harmanli.bg ; профил на купувача:http://harmanli.nit.bg/ Освен възможностите за преглед на документацията в интернет сайта на възложителя по предходния пункт всяко лице има право в съответствие със законовите изисквания: да разгледа документацията на хартиен носител на място в сградата на общинска администрация Харманли: гр. Харманли, пл. "Възраждане" 1 , в деловодството от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден, или да му бъде изпратена за негова сметка на указан адрес за кореспонденция. 4. Само лице, което желае да му бъде предоставена документацията за участие, следва да я заплати.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.03.2015 г.  Час: 13:00
Място

Заседателната зала на общинска администрация Харманли

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно разпоредбата на чл.64, ал.3 от ЗОП срокът по ал.1, пр.2 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/sn-remont-na-chitalishha/ На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 2.1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 2.2. Участникът е лишен от правото да упражнява професията строител или дейността строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 2.3. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 2.4. Участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 2.5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 3.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 3.2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ;Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.1 и ал.5, т. 1 от Закона за обществени поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ