00056-2015-0002
Технически редакции | ||
27.02.2015 15:56 ч. : | 27/02/2015 15:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2015 15:56 ч. : | 27/02/2015 15:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: инж. Василка Лозева, Бълграия 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Място/места за контакт: Община ХарманлиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция, подмяна на водопровод и асфалтиране на улици „Иван Вазов” и „Алеко Константинов” в гр. Харманли
Възлагане на обществена поръчка
За изпълнение предмета на поръчката следва да се извършат строително-монтажни дейности, както и нестроителни дейности, свързани с: „Подмяна на водопровод, реконструкция и асфалтиране на улица „Иван Вазов”- част „водопровод“ и част“пътна“ на Подобект I, и за Подобект ІI: „Подмяна на водопровод, реконструкция и асфалтиране на ул. „Ал. Константинов“, съответно част „водопровод“ и част“пътна“ в гр. Харманли.”, съгласно документацията,техническите спецификации, количествените сметки , работните проекти. Изпълнението на строително-монтажните работи и дейности, включени в предмета на обществената поръчка следва да осигурят: -подобряване и възстановяване на транспортно-експлоатационните качества на уличната мрежа, възстановяване на равността и сцепителните качества на уличната настилка, сигурността на пътните съоръжения, ефективното действие на отводнителните съоръжения, предпазни съоръжения и др.под. за осигуряването на безопасността на движението по улици „Ив. Вазов” и ул. „Ал. Константонов”; - подмяна на водопровод на участъци от ул. „Ив. Вазов” и ул. „Ал. Константинов”, с цел подобряване на експлоатационните качества на водопроводната мрежа и осигуряване на безпроблемно обслужване на населението от водоснабдяване;
45332000, 45233252, 45233253
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на обществената поръчка обхваща участъци от ул. "Ив. Вазов" и ул. " Ал. Константинов", обособени като два подобекта, за които следва да се извършат сходни строително-монтажни дейности: подмяна на водопровод;подмяна на страничните водопроводни участъци;подмяна на сградни водопроводни отклонения; монтаж на спирателни кранове и противопожарни хидранти; доставка на необходимите материали и оборудване;строителни и монтажни работи; съставяне на строителни книжа, в съответствие с „Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството“; извозване на отпадъци и почистване на терена; направа на геодезично заснемане, ако е необходимо и спазване на напречни и надлъжни наклони към съществуващи отводнителни съоръжения и при необходимост изграждане на нови дъждоприемни шахти; премахване чрез студено машинно фрезоване износващия пласт на съществуващата асфалтова настилка; подготовка за асфалтиране работния участък и полагане на битумен разлив за връзка; полагане на асфалтобетон плътна смес за горен пласт. Подробна информация за количествата се съдържа в Количествените сметки към съответните технически спецификации за част "водопровод" и част "пътна" за всеки от подобектите.
НЕ
01.09.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 22 000лв. без ДДС. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: чрез банков превод по банкова сметка на община Харманли IBAN: BG67FINV91503316216296, BIC: FINVBGSF, Банка: Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли или банкова гаранция.При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка за която се представя гаранцията. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т.IV.3.7 от обявлението.Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Харманли в зависимост от претендираното обезщетение.Възложителят задържа гаранциите за участие при условията на чл. 61 и ги освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на поръчката, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Харманли в зависимост от претендираното обезщетение. С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Харманли, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение.При качествено, точно и съобразено с клаузите на договора изпълнение гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно условията в проекта на договор.
Заплащането на цената на договора се извършва при условията, подробно описани в проекта на договор, при следната схема за плащане: 1. Авансово плащане в размер на 20 % /двадесет на сто/ от стойността съгласно условията на договора, в срок до 10 дни от сключване на договора; 2. Междинни плащания до 80% от стойността за действително извършените строителни и монтажни работи, при пропорционално приспадане на авасовото плащане, съгласно условията на договора; . 3. Окончателното разплащане се извършва след приспадане на извършените авансово и междинни плащания в срок до 15 дни след приемане на работата от възложителя, съгласно условията на документацията и договора.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение/неперсонифицирано дружество на физически и/или юридически лица. Когато обаче участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по ЗЗД, договорът за обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - Да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на обществената поръчка, описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - Да гарантират по безусловен начин, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора, в това число за качественото му изпълнение и за отстраняване на появилите се дефекти в гаранционните срокове съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка независимо от срока, за който е създадено обединението; - съставът на обединението няма да се променя след изтичане на срока по чл. 54, ал. 2 ЗОП; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка. В случай че обединението бъде избрано за изпълнител, съгласно чл. 49 ППЗОП следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ, а за чуждестранните участници се представя еквивалентен документ съгласно зкаонодателството на държавата, в която са установени.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата следва да бъде внесена в касата на община Харманли, пл. ”Възраждане” № 1 от 08.00 часа до 12.00ч. и от 13.00 до 16.00 часа, всеки работен ден или по банков път, на следната сметка на община Харманли: Банка:Първа инвестиционна банка АД клон Харманли, IBAN: BG15FINV91508416216302, BIC: FINVBGSF Във връзка с участието в процедурата възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя по електронен път на следния интернет адрес на възложителя: www.harmanli.bg ; профил на купувача:http://harmanli.nit.bg/ Освен възможностите за преглед на документацията в интернет сайта на възложителя по предходния пункт всяко лице има право в съответствие със законовите изисквания: да разгледа документацията на хартиен носител на място в сградата на общинска администрация Харманли: гр. Харманли, пл. "Възраждане" 1 , в деловодството от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден, или да му бъде изпратена за негова сметка на указан адрес за кореспонденция. 4. Само лице, което желае да му бъде предоставена документацията за участие, следва да я заплати.
Български
180
Заседателната зала на общинска администрация Харманли
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Съгласно разпоредбата на чл.64, ал.3 от ЗОП срокът по ал.1, пр.2 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/sn-remont-na-chitalishha/ На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 2.1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 2.2. Участникът е лишен от правото да упражнява професията строител или дейността строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 2.3. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 2.4. Участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 2.5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 3.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 3.2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ;Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.1 и ал.5, т. 1 от Закона за обществени поръчки
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
27.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ