Версия за печат

00010-2014-0017

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
„Стопански склад” при УМБАЛ “Св. Екатерина” ЕАД, бул. Пенчо Славейков № 52 А.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на хигиенни продукти по предварителни писмени заявки, за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, в рамките на прогнозните количества от техническата спецификация– част 5 от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33700000, 18141000, 18424000, 18930000, 18935000, 19520000, 19640000, 33711400, 33711540, 33711800, 33711900, 33721100, 33751000, 33761000, 33763000, 33764000, 33770000, 33772000, 35121400, 39220000, 39224000, 39224330, 39811000, 39831100, 39831200, 39831210, 39831220, 39831230, 39831240, 39831250, 44411000

Описание:

Продукти за лични грижи
Работни ръкавици
Ръкавици
Сакове и торбички
Чанти за бельо
Пластмасови продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Козметични продукти
Парафармацевтични кремове или лосиони
Продукти за бръснене
Сапун
Бръснарски ножчета
Пелени за еднократна употреба
Тоалетна хартия
Хартиени кърпи за изтриване на ръце
Хартиени салфетки за маса
Хартия за санитарна употреба
Изделия от хартия за еднократна употреба
Предпазни чували
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство
Метли и четки и различни видове други изделия
Кофи
Препарати за ароматизиране или обезмирисване на помещения
Дисперсанти (повърхностноактивни разтворители)
Детергенти
Детергенти за съдомиялни машини
Обезмасляващи вещества
Разтворители на мазнини
Почистващи вещества
Разтвори за изплакване
Санитарни изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2352 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074841 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 209 - 369885 от 30.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-42 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД”, по обособена позиция №I, ном.№3
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„БЕЛОПЕЙПЪР“ ЕООД, ЕИК 122029087, ул.„Крум Кюлявков” № 11, България 1172, София, Тел.: 02 8682258, Факс: 02 8682258

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2352 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2015 г.